Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
IQ 
classic master

Dołączyła: 07 Mar 2017
Posty: 241
Wysłany: 28-04-2017, 15:27   

Ma napisał/a:
Czy BUK pracuje w niedziele? Pewnie było to pytanie, ale nie mogę znaleźć ;)


Nie

[ Dodano: 28-04-2017, 16:27 ]
enrico2000 napisał/a:
Orientuje się ktoś Czy regulamin dot. upgradu z Select do Max został przedłużony?


Wydaje się, że tak bo dziś mi go proponowali.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-04-2017, 16:34   

napisał/a:
enrico2000: Orientuje się ktoś Czy regulamin dot. upgradu z Select do Max został przedłużony?
IQ: Wydaje się, że tak bo dziś mi go proponowali.

:arrow: „Więcej oglądania II” (2016-1) od dnia 1 kwietnia 2017 roku do dnia 30 września 2017.
Usługa Max Extra HD Upgrade lub Pakiet Horizon Max Upgrade przez cały okres korzystania z Usługi.
_________________
 
 
Cheed 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 16
Wysłany: 28-04-2017, 19:47   

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :) W lipcu kończy mi się umowa w UPC. Aktualnie mam internet 30MB plus telewizję Pakiet Select Extra HD (stary dekoder) i płacę 69 zł. Zadzwoniłem dzisiaj do BOK i zaproponowali mi za 79 zł internet 60MB, dekoder Horizon + Pakiet Select Extra HD + Eleven w cenie. Aktywacja 49 zł. Da się coś ugrać bez składania wypowiedzenia? Ewentualnie, po złożeniu wypowiedzenia na co mogę liczyć?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-04-2017, 20:43   

Tu masz arkusz Morthena, gotowca z aktualnymi promocjami
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/htmlview?pli=1#gid=0
Zobaczysz w nim, że zaproponowano Ci
Twoją Rewia Usług X
Horizon Select za 68 zł
60Mbs za16,02 zł
+ 5 zł za pakiet Mega Sport (lub MyPrime jeśli wolisz)
-10,02 ulga za zgody
Razem 79 zł

To samo jest 20 zł taniej w TRU XIII. Jednak promocje te są uznaniowe, niestandardowe.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-04-2017, 21:05   

Widzieliście nowe ceny dla nowych klientów („Sportowa Telewizja dla Ciebie (2017-2)”)
Pakiet Horizon Max z nagrywarką 45,00 zł + Pakiet Premium MEGA SPORT 4,99 zł
Pakiet Horizon Select bez nagrywarki 25,00 zł + Pakiet Premium MEGA SPORT 4,99 zł
I można w ciągu pierwszych 30 dni wypowiedzieć umowę.

:twisted: :mrgreen: Obniżona opłata instalacyjna = 59,90 zł.
_________________
 
 
Cheed 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 16
Wysłany: 28-04-2017, 21:23   

Ok, a opłatę instalacyjną da się jakoś znegocjować? Ewentualnie dostać coś ekstra (pakiet filmowy itp.)? Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go? Od czego zależy, czy zaproponują mi Twoja Rewia X i Twoja Rewia XI?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-04-2017, 21:32   

Łał...
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-04-2017, 21:35   

Cheed napisał/a:
Ok, a opłatę instalacyjną da się jakoś znegocjować? Ewentualnie dostać coś ekstra (pakiet filmowy itp.)? Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go?

Czy zapoznałeś się z :arrow: Arkuszem Mothena'a, tam jest wszystko
Wszystko jest do ugrania, przede wszystkim po wypowiedzeniu:
:arrow: https://www.upc.pl/pdf/up..._od20170201.pdf
:arrow: http://molsz.republika.pl...i_MULTIROOM.pdf

[ Dodano: 28-04-2017, 22:38 ]
Cheed napisał/a:
czy zaproponują mi Twoja Rewia X i Twoja Rewia XI?

Od tego, czego zażądasz i na co UPC się zgodzi.
To Ty masz wynegocjować ceny usług, które Ci odpowiadają, a ceny bierzesz z aktualnych promocji, a jaką promocję da Ci UPC to nieistotne, ważne żeby ceny Ci odpowiadały.
Lepiej żeby wynegocjowane ceny odpowiadały "Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)".
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 28-04-2017, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-04-2017, 21:42   

Cheed, a w arkuszu nie ma regulaminu "Bezkosztownej instalacji"?
Ostatnio zmieniony przez Kasia 28-04-2017, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 28-04-2017, 21:51   

Cheed napisał/a:
Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go?
Cheed napisał/a:
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
:mrgreen:
Ale przeczytać podane regulaminy mógłbyś:
I. W PROMOCJI OTRZYMUJESZ
W przypadku wyboru Pakietu Horizon ulgę na Usługę dodatkową Horizon GO ...
Horizon GO 24 mies. od 1 mies. 0,00 zł
9. Horizon Go – Usługa dostępna dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką korzystają:
a. co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach pakietu Select lub Max z dekoderem UPC Mediabox lub Kaon oraz z Usługą Internetową albo
b. co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach pakietu Select lub max z dekoderem Horizon.
_________________
 
 
Cheed 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 16
Wysłany: 29-04-2017, 12:37   

Dzięki za odpowiedzi, bez napinki :) Jestem po rozmowie i niestety nic ponad to nie byli mi w stanie zaproponować. Trzeba będzie bawić się w wypowiedzenia.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-04-2017, 13:37   

Wypowiedzenie nie gwarantuje, ale ułatwia drogę do otrzymania lepszej oferty.
Niestety dostępne obecnie oferty (TRU) dla Abonentów przedłużajacych Umowę są mniej atrakcyjne od poprzednich...i maksymalnie co możesz osiągnąć po wypowiedzeniu to TRU XIII czyli oferta o 20 zł tańsza od proponowanej Ci obecnie TRU X .
..no i ugranie "Bezkosztownej instalacji".
Poza tym dobre przygotowanie na pewno ułatwi negocjacje, zatem warto poczytać ten i inne wątki na forum.
powodzenia.
 
 
Cheed 
Klikacz

Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 16
Wysłany: 29-04-2017, 13:42   

Tak naprawdę, to za zaproponowany pakiet mogę płacić 69-79 zł. Irytuje mnie ta opłata aktywacyjna i o nią będę musiał powalczyć. Jeśli chodzi o negocjacje, to będzie ciężko, bo w bloku UPC jest niemalże monopolistą. Konkurencja w postaci Orange to żadna konkurencja, posprawdzam jeszcze oferty telewizji satelitarnych. Dzięki za pomoc :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 29-04-2017, 13:48   

Instalacja a aktywacja to co innego. Nie zawsze da się uniknąć opłaty za aktywację :sad:
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-04-2017, 13:50   

Cheed napisał/a:
... bez napinki.

To mój n-ty post więc proszę o wyrozumiałość.
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ow_results=post ( :mrgreen: nawet nie dasz rady tego przeczytać)

Smutna prawda, ale większości pytających nie chce się zajrzeć do :arrow: Arkusza Morthen'a, regulaminów i do :arrow: [Mini poradnika].

Podstawą jest złożenie wypowiedzenie, chociaż wcześniej niektórym bez tego udało się uzyskać ciekawą ofertę (lub tylko tak piszą: WRU XX, RzX, RUM.i.x X).

Mądre rady, niekoniecznie moje:

Przede wszystkim to po wypowiedzeniu czekaj na ich telefon, nawet tydzień. Nie podawaj nazw promocji, powiedz co chcesz i za ile, i przy tym się upieraj. Powiedz, że konkurencja Ci tyle daje, że nie musisz być w UPC jeżeli też nie dadzą Ci tyle samo. Na pewno to czytałaś.

W rozmowach z BUK trzeba operować cenami, które oferuje dana promocja. Trzeba rozmawiać na zasadzie: Konkurencja proponuje mi tańszą ofertę, a jak się spytają jaką, to podajesz im tę cenę, która jest w promocji.

Lepiej jest operować cenami, bo interesujące promocje nie są oficjalnie zamieszczone na stronie internetowej UPC. Oznacza to, że owe promocje są czymś w rodzaju przynęty, której konsultanci mogą używać, aby zatrzymać klienta. Więc jeśli konsultant usłyszy od razu nazwę jakiejś promocji, to może nabrać podejrzeń, że nie chcesz rozwiązywać umowy, a jedynie zależy Ci na obniżeniu ceny, a to osłabia Twoją siłę negocjacyjną.

Przygotuj się do negocjacji. Nie podawaj nazw promocji. Miej wyliczone kwoty z różnych ofert, tak abyś orientował się co Ci dają. Obstawiaj przy swojej cenie, powołuj się na "jakąkolwiek" ;) konkurencję. Powiedz, że dostałeś extra rabaty jak się dowiedzieli, że złożyłeś wypowiedzenie.


Teraz po rozmowie z BOK, prawdopodobnie odnotowali Twoją rozmowę w systemie i co Ci zaproponowali. Już są pewni, że nie chcesz rezygnować, tylko czekasz na lepszą ofertę.
Po złożenie rezygnacji, musisz utwierdzić UPC, że chcesz odłączenia ich usług, bo konkurencja daje Ci lepsze warunki, ale możliwe jest pozostanie w UPC, bo nic nie przesądzasz jeżeli oferta UPC jest lepsza. Zawsze trochę :P trzeba blefować, czasu na negocjacje jest dużo, a rezygnację zawsze można wycofać.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,74 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: