Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 28-04-2017, 15:27
|
|
|
Ma napisał/a: | Czy BUK pracuje w niedziele? Pewnie było to pytanie, ale nie mogę znaleźć |
Nie
[ Dodano: 28-04-2017, 16:27 ]
enrico2000 napisał/a: | Orientuje się ktoś Czy regulamin dot. upgradu z Select do Max został przedłużony? |
Wydaje się, że tak bo dziś mi go proponowali. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-04-2017, 16:34
|
|
|
napisał/a: | enrico2000: Orientuje się ktoś Czy regulamin dot. upgradu z Select do Max został przedłużony?
IQ: Wydaje się, że tak bo dziś mi go proponowali. |
„Więcej oglądania II” (2016-1) od dnia 1 kwietnia 2017 roku do dnia 30 września 2017.
Usługa Max Extra HD Upgrade lub Pakiet Horizon Max Upgrade przez cały okres korzystania z Usługi. |
_________________
|
|
|
|
|
Cheed
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 16
|
Wysłany: 28-04-2017, 19:47
|
|
|
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość W lipcu kończy mi się umowa w UPC. Aktualnie mam internet 30MB plus telewizję Pakiet Select Extra HD (stary dekoder) i płacę 69 zł. Zadzwoniłem dzisiaj do BOK i zaproponowali mi za 79 zł internet 60MB, dekoder Horizon + Pakiet Select Extra HD + Eleven w cenie. Aktywacja 49 zł. Da się coś ugrać bez składania wypowiedzenia? Ewentualnie, po złożeniu wypowiedzenia na co mogę liczyć? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:05
|
|
|
Widzieliście nowe ceny dla nowych klientów („Sportowa Telewizja dla Ciebie (2017-2)”)
Pakiet Horizon Max z nagrywarką 45,00 zł + Pakiet Premium MEGA SPORT 4,99 zł
Pakiet Horizon Select bez nagrywarki 25,00 zł + Pakiet Premium MEGA SPORT 4,99 zł
I można w ciągu pierwszych 30 dni wypowiedzieć umowę.
Obniżona opłata instalacyjna = 59,90 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Cheed
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 16
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:23
|
|
|
Ok, a opłatę instalacyjną da się jakoś znegocjować? Ewentualnie dostać coś ekstra (pakiet filmowy itp.)? Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go? Od czego zależy, czy zaproponują mi Twoja Rewia X i Twoja Rewia XI? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:32
|
|
|
Łał... |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:35
|
|
|
Cheed napisał/a: | Ok, a opłatę instalacyjną da się jakoś znegocjować? Ewentualnie dostać coś ekstra (pakiet filmowy itp.)? Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go? |
Czy zapoznałeś się z Arkuszem Mothena'a, tam jest wszystko
Wszystko jest do ugrania, przede wszystkim po wypowiedzeniu:
https://www.upc.pl/pdf/up..._od20170201.pdf
http://molsz.republika.pl...i_MULTIROOM.pdf
[ Dodano: 28-04-2017, 22:38 ]
Cheed napisał/a: | czy zaproponują mi Twoja Rewia X i Twoja Rewia XI? |
Od tego, czego zażądasz i na co UPC się zgodzi.
To Ty masz wynegocjować ceny usług, które Ci odpowiadają, a ceny bierzesz z aktualnych promocji, a jaką promocję da Ci UPC to nieistotne, ważne żeby ceny Ci odpowiadały.
Lepiej żeby wynegocjowane ceny odpowiadały "Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)". |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 28-04-2017, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:42
|
|
|
Cheed, a w arkuszu nie ma regulaminu "Bezkosztownej instalacji"? |
Ostatnio zmieniony przez Kasia 28-04-2017, 22:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28-04-2017, 21:51
|
|
|
Cheed napisał/a: | Czy w tej promocji mam dostęp do Horizon Go? |
Cheed napisał/a: | To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość |
Ale przeczytać podane regulaminy mógłbyś:
I. W PROMOCJI OTRZYMUJESZ
W przypadku wyboru Pakietu Horizon ulgę na Usługę dodatkową Horizon GO ...
Horizon GO 24 mies. od 1 mies. 0,00 zł
9. Horizon Go – Usługa dostępna dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką korzystają:
a. co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach pakietu Select lub Max z dekoderem UPC Mediabox lub Kaon oraz z Usługą Internetową albo
b. co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach pakietu Select lub max z dekoderem Horizon. |
_________________
|
|
|
|
|
Cheed
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 16
|
Wysłany: 29-04-2017, 12:37
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi, bez napinki Jestem po rozmowie i niestety nic ponad to nie byli mi w stanie zaproponować. Trzeba będzie bawić się w wypowiedzenia. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-04-2017, 13:37
|
|
|
Wypowiedzenie nie gwarantuje, ale ułatwia drogę do otrzymania lepszej oferty.
Niestety dostępne obecnie oferty (TRU) dla Abonentów przedłużajacych Umowę są mniej atrakcyjne od poprzednich...i maksymalnie co możesz osiągnąć po wypowiedzeniu to TRU XIII czyli oferta o 20 zł tańsza od proponowanej Ci obecnie TRU X .
..no i ugranie "Bezkosztownej instalacji".
Poza tym dobre przygotowanie na pewno ułatwi negocjacje, zatem warto poczytać ten i inne wątki na forum.
powodzenia. |
|
|
|
|
Cheed
Klikacz
Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 16
|
Wysłany: 29-04-2017, 13:42
|
|
|
Tak naprawdę, to za zaproponowany pakiet mogę płacić 69-79 zł. Irytuje mnie ta opłata aktywacyjna i o nią będę musiał powalczyć. Jeśli chodzi o negocjacje, to będzie ciężko, bo w bloku UPC jest niemalże monopolistą. Konkurencja w postaci Orange to żadna konkurencja, posprawdzam jeszcze oferty telewizji satelitarnych. Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 29-04-2017, 13:48
|
|
|
Instalacja a aktywacja to co innego. Nie zawsze da się uniknąć opłaty za aktywację |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-04-2017, 13:50
|
|
|
Cheed napisał/a: | ... bez napinki. |
To mój n-ty post więc proszę o wyrozumiałość.
http://forum.mediaswiat.p...ow_results=post ( nawet nie dasz rady tego przeczytać)
Smutna prawda, ale większości pytających nie chce się zajrzeć do Arkusza Morthen'a, regulaminów i do [Mini poradnika].
Podstawą jest złożenie wypowiedzenie, chociaż wcześniej niektórym bez tego udało się uzyskać ciekawą ofertę (lub tylko tak piszą: WRU XX, RzX, RUM.i.x X).
Mądre rady, niekoniecznie moje:
Przede wszystkim to po wypowiedzeniu czekaj na ich telefon, nawet tydzień. Nie podawaj nazw promocji, powiedz co chcesz i za ile, i przy tym się upieraj. Powiedz, że konkurencja Ci tyle daje, że nie musisz być w UPC jeżeli też nie dadzą Ci tyle samo. Na pewno to czytałaś.
W rozmowach z BUK trzeba operować cenami, które oferuje dana promocja. Trzeba rozmawiać na zasadzie: Konkurencja proponuje mi tańszą ofertę, a jak się spytają jaką, to podajesz im tę cenę, która jest w promocji.
Lepiej jest operować cenami, bo interesujące promocje nie są oficjalnie zamieszczone na stronie internetowej UPC. Oznacza to, że owe promocje są czymś w rodzaju przynęty, której konsultanci mogą używać, aby zatrzymać klienta. Więc jeśli konsultant usłyszy od razu nazwę jakiejś promocji, to może nabrać podejrzeń, że nie chcesz rozwiązywać umowy, a jedynie zależy Ci na obniżeniu ceny, a to osłabia Twoją siłę negocjacyjną.
Przygotuj się do negocjacji. Nie podawaj nazw promocji. Miej wyliczone kwoty z różnych ofert, tak abyś orientował się co Ci dają. Obstawiaj przy swojej cenie, powołuj się na "jakąkolwiek" konkurencję. Powiedz, że dostałeś extra rabaty jak się dowiedzieli, że złożyłeś wypowiedzenie.
Teraz po rozmowie z BOK, prawdopodobnie odnotowali Twoją rozmowę w systemie i co Ci zaproponowali. Już są pewni, że nie chcesz rezygnować, tylko czekasz na lepszą ofertę.
Po złożenie rezygnacji, musisz utwierdzić UPC, że chcesz odłączenia ich usług, bo konkurencja daje Ci lepsze warunki, ale możliwe jest pozostanie w UPC, bo nic nie przesądzasz jeżeli oferta UPC jest lepsza. Zawsze trochę trzeba blefować, czasu na negocjacje jest dużo, a rezygnację zawsze można wycofać. |
_________________
|
|
|
|
|
|