Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-03-2017, 21:22   

edek napisał/a:
Co prawda korzystam z wersji ESR, ale widzę, że Firefox nie korzysta już z silverlighta przy odtwarzaniu z Horizon GO.

tedeka_ napisał/a:
Tak więc powtórzę się, u mnie działa Horizon GO na firefoxie 52.0.1 i działa w oparciu o HTML5
_________________
 
 
tedeka_ 
easy master

Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 25
Wysłany: 30-03-2017, 22:09   

edek napisał/a:
Co prawda korzystam z wersji ESR, ale widzę, że Firefox nie korzysta już z silverlighta przy odtwarzaniu z Horizon GO.

tedeka_ napisał/a:
w Horizon GO nigdzie nie widzę opcji ReplayTV (przy czym jako klient UPC nie mam dekodera Horizon i nigdy nie miałem)

Jeśli nie posiadasz dekodera Horizon, to nie masz i pewnie mieć nie będziesz dostępu do Replay TV. Na witrynie horizon.tv w zakładce "Program TV" na niektórych kanałach - na programach, które się już skończyły albo właśnie trwają - możesz zobaczyć programy oznaczone ikonką Obrazek, której kliknięcie spowoduje pojawienie się informacji, że nie masz odpowiednich uprawnień.


Dzięki wielkie, faktycznie, ikonkę widać i w rzeczy samej po kliknięciu wyskakuje komunikat o zbliżonej treści :) Chyba spróbuję pomęczyć BOA w tej sprawie, zobaczymy .
 
 
Nitomen 
easy master

Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 27
Wysłany: 11-04-2017, 21:27   

Witan

Dlaczego mam błąd aktywacji replay tv ?
 
 
Bork 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 314
Wysłany: 11-04-2017, 22:00   

Nitomen napisał/a:
Witan

Dlaczego mam błąd aktywacji replay tv ?


Bo najprawdopodobniej masz inny dekoder niż Horizon. Ja mam stary kaon i po każdym wejściu na horizon go wyskakują mi komunikaty: "aktywuj", "przeczytaj warunki replay tv", "anuluj". Oczywiście po wsciśnięciu aktywuj wyskakuje komunikat "błąd aktywacji. Spróbuj ponownie później". Nie ma sposobu, żeby to jakoś wyłączyć, co jest wkurzające :)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-04-2017, 22:24   

Bork napisał/a:
Nitomen napisał/a:
...błąd aktywacji replay tv ?
Bo najprawdopodobniej masz inny dekoder niż Horizon.

:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ow_results=post
_________________
 
 
Nitomen 
easy master

Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 27
Wysłany: 11-04-2017, 22:41   

Zgadza sie , mam mediaboxa...
 
 
Bork 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 314
Wysłany: 11-04-2017, 23:03   

Ten cały replay tylko dla horizonów. Reszta musi obejść się smakiem. Chcą nas zmusić do przejścia na te niby nowesze dekodery (czyt. więcej płacić). Tylko powinni coś z tymi wyskakującymi w aplikacji komunikatami zrobić.
 
 
clf 
classic master

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 279
Wysłany: 23-04-2017, 10:18   

Macie problemy z nSport w horizon go? Ciągle odtwarza ten sam moment meczu żużla i się wiesza.
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 23-04-2017, 12:58   

Wyłącz i włącz z powrotem dekoder hebelkiem z tyłu (0/1).
_________________
 
 
buli996 
Klikacz

Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 17
Wysłany: 23-04-2017, 17:45   

horizon go nie dziala na PS4 jest jakis sposob na to ? pomoze ktos ?
 
 
PtaszekD 
easy master

Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 32
Wysłany: 27-04-2017, 17:52   

Czy działa u Was na aplikacji i na www Horizon Go? Bo już nie wiem czy to u mnie coś,. czy ogólnie. Od wczoraj rana dupa.
 
 
swordfish 
classic master

Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 209
Wysłany: 27-04-2017, 21:05   

Co powoduje, że w Horizon Go brakuje BBC HD (pozostałe kanały z paczki BBC są) czy brak MTV Live HD (pozostałe kanały z paczki MTV są)? Tak samo brakuje Mezzo Live HD, a jest zwykłe Mezzo. Tak samo okrojona paczka Filmbox (brak Filmbox Arthouse).
 
 
wacie72 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 183
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-04-2017, 10:16   

PtaszekD napisał/a:
Czy działa u Was na aplikacji i na www Horizon Go? Bo już nie wiem czy to u mnie coś,. czy ogólnie. Od wczoraj rana dupa.

U mnie też nie działa,już nawet myślałem ze rachunku nie zapłaciłem czy coś i mi aplikacje odcięli.
_________________
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 629
Skąd: 3City
Wysłany: 28-04-2017, 10:44   

PtaszekD napisał/a:
Czy działa u Was na aplikacji i na www Horizon Go? Bo już nie wiem czy to u mnie coś,. czy ogólnie. Od wczoraj rana dupa.
Nie działa, może wreszcie wzięli się na porządnie i naprawiają Replay'a?
_________________
 
 
djdred 
easy master

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: 28-04-2017, 14:42   

U mnie od rana brak Horizon Go. Strona, tablet, tvbox, niby nie mam takiego abonamentu ;p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,91 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: