Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak faktury po przeniesieniu numeru i trudności w jej uzysk
Autor Wiadomość
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 13-04-2017, 12:07   Brak faktury po przeniesieniu numeru i trudności w jej uzysk

Po przeniesieniu numeru z Orange do innej sieci w dniu dzisiejszym zostało wyłączone konto na ich stronie. Brak możliwości uzyskania ostatniej faktury. Okres rozliczeniowy skończył się dziś. Na FB dowiedziałem się ze nie uzyskam danych do płatności czyli faktury. Ta do tej pory przysyłana była na adres mail. Ja chcę zapłacić a oni nie chcą przesłać kwoty do zapłaty.
_________________
  jedrek
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-04-2017, 12:24   Re: Brak faktury po przeniesieniu numeru i trudności w jej u

To, że zostało wyłączone konto to nie dziwne, nie mają już takiego abonenta. Zadzwoń do Orange, powiedz jaka jest sytuacja, masz swoje poprzednie dane, podadzą Ci kwotę do zapłaty.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-04-2017, 19:55   

jedrek napisał/a:
Ja chcę zapłacić a oni nie chcą przesłać kwoty do zapłaty.

A miałeś kwotę abo stałą, czy coś innego?

Firma chce kasę, firma ma wystawić fakturę i ją Tobie dostarczyć.
_________________
 
 
jedrek 
ultra master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 786
Skąd: Ursynów
Wysłany: 18-04-2017, 09:05   

Płaciłem abonament Przeniosłem numer do innej sieci wraz z cesją. Chciałem pozostawić numer w Orange wraz z cesją na córę ale jak zaczęli robić wymagania o wysokość zarobku córy zaświadczenia z pracy o zatrudnieniu to zrezygnowałem. Byłem tam jeszcze od Idey.

W końcu otrzymałem ostatnią fakturę.
_________________
  jedrek
 
iTemplar 
easy master

Dołączył: 31 Maj 2017
Posty: 23
Wysłany: 09-06-2017, 23:15   

Wiem, że już problem rozwiązany, ale w sumie to dziwne, że Ci konto wyłączyli. Ja tak 2 lata temu przenosiłem od nich numer komórkowy i po przeniesieniu do innej sieci miałem cały czas dostęp do konta, jedynie usługi skasowali z niego, ale dalej mogłem np. sprawdzić wszystkie faktury, historię płatności. Po kilku miesiącach sam usunąłem konto, bo już nie było mi do niczego potrzebne. A teraz jeszcze pozbyłem się usług stacjonarnych i też konto jest cały czas dostępne i wyświetla się nawet na górze taki komunikat:

orange.png
Plik ściągnięto 35630 raz(y) 8,64 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: