Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł CI+ W upc
Autor Wiadomość
Alex147 
easy master


Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 47
Skąd: 3-city
Wysłany: 04-04-2017, 09:24   

Z tego co odpisał mi konsultant na czacie to 50 zł za montaż, 50 zł w przypadku powrotu z CI+ na dekoder. Można jakoś tego uniknąć?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2017, 10:35   

A Ty chcesz zamienić mediaboxa na CI+
myślałem że dobrać MR, no niestety to są koszty wizyty montera - możesz je próbować zbić do 29,90 wg tam jakiejś kwoty promocyjnej
 
 
19PG45 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 41
Wysłany: 05-04-2017, 15:54   

Pierwsze podejście do CI+ z wizytą technika skończyło się wciskaniem kitu, że w TV z 2016 roku jest wejście CI, więc nie obsłuży karty CI+ (! :mrgreen: ) (pomimo, że nawet widniał w spisie certyfikowanych sprzętów na stronie) :D
Podejście nr 2 Self Install i wszystko w porządku.
Pewnie jest tak, jak pisał ktoś wcześniej, że wciskają karty nie działające u innych, bo moja była zaplombowana.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-04-2017, 16:17   

Czy dostałeś aktualny regulamin „Samodzielna instalacja”? Jeżeli tak, to wstaw go do tematu o regulaminach.
_________________
 
 
19PG45 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 41
Wysłany: 05-04-2017, 18:16   

Sprawdzałem maila, ale nic takiego nie mam.
 
 
Marcin28lbn 
Klikacz

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-04-2017, 19:14   

W marcu kupiłem Samsunga UE43KU6000WXXH byłem zmuszony z powodu awarii starego Lg z którym moduł świetnie współpracował. Oczywiście przed zakupem sprawdziłem na stronie UPC czy moduł jest zgodny. W przypadku Samsunga współpracował jeszcze lepiej dlatego że dało się edytować kanały z poziomu PC.

Aż do wczoraj tutaj leci ogrom bluzgów w stronę UPC!!!! Telewizor w dniu wczorajszym zaktualizował moduł do najnowszej wersji. Z komunikatem brak podłączonego modułu. Zadzwoniłem do UPC dziś przysłali technika który podłączył mi gówniany dekoder DCR7111 z uśmiechem z tekstem że w najnowszej wersji oprogramowania mój TV nie jest już wspierany i moduł cam nie będzie działał. Przestrzegam wszystkich użytkowników popularnej wersji TV W Polsce Samsung KU seria 2016/2017 przed korzystaniem z modułu cam w UPC. Nie wiem co robić załamka - dostałem dekoder bez możliwości edycji kanałów + menu z lat 90siątych
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-04-2017, 20:20   

Raczej padł moduł podczas aktualizacji. Nie uwierzyłbym w "gadkę" technika, póki by nie przyniósł ze sobą i nie wsadził następnego sprawnego modułu i nie zobaczyłbym na własne oczy, że nowy moduł też nie współpracuje z TV.
:arrow: https://www.upc.pl/telewi...amodul-ci-plus/
Kod:
\/ Świetnie, instalacja MediaModułu CI+ w Twoim telewizorze jest możliwa
Model lub typ         Minimalna wersja oprogramowania     Rok    Telewizja cyfrowa
UE43KU6000WXXN.             T-JZL6DEUC0654.45             2016        \/

:arrow: https://www.upc.at/fernse.../mehranschluss/
:arrow: https://www.upc.ch/de/tv/...gicard/ci-corp/

MediaModuł CI+ (CI+ v1.3) nie różni się od innych modułów innych platform TV polskich i zagranicznych, jakby tak było to ten samsung nie obsługiwałby innych modułów.
:arrow: https://ciplustv.deltaonline.nl/tv/brand:samsung.htm

Miałem trochę podobny przypadek u znajomych, były problemy z MediaModułem CI+, nawet TV nie był na polskiej liście. Moduł nie działał w tym TV. UPC nie chciało wymienić modułu, upierali się, że to wina TV. "Kazałem" im zaryzykować i technik UPC przyjechał z własnym TV. Oczywiście miałem rację. Ich moduł nie działał w TV z UPC, nowy moduł śmiga do dzisiaj. Straszyli 50 zł, oczywiście policzyli sobie na nastepnej fakturze. Ale to była wina UPC, nie ma mowy o zapłacie za wizytę technika. UPC musiało im zwrócić 50 zł za wizytę. Oczywiście jeżeli winę ponosi Twój TV i następny moduł (najlepiej nowy, zaplombowany) też nie działa to kicha, 50 zł należy się dla UPC.
_________________
 
 
Marcin28lbn 
Klikacz

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-04-2017, 21:15   

UE43KU6000WXXH Technik mi powiedział że mam H i tutaj właśnie usunęli z listy wkurw....
 
 
19PG45 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 41
Wysłany: 05-04-2017, 21:55   

Marcin28lbn napisał/a:
W marcu kupiłem Samsunga UE43KU6000WXXH byłem zmuszony z powodu awarii starego Lg z którym moduł świetnie współpracował. Oczywiście przed zakupem sprawdziłem na stronie UPC czy moduł jest zgodny. W przypadku Samsunga współpracował jeszcze lepiej dlatego że dało się edytować kanały z poziomu PC.

Aż do wczoraj tutaj leci ogrom bluzgów w stronę UPC!!!! Telewizor w dniu wczorajszym zaktualizował moduł do najnowszej wersji. Z komunikatem brak podłączonego modułu. Zadzwoniłem do UPC dziś przysłali technika który podłączył mi gówniany dekoder DCR7111 z uśmiechem z tekstem że w najnowszej wersji oprogramowania mój TV nie jest już wspierany i moduł cam nie będzie działał. Przestrzegam wszystkich użytkowników popularnej wersji TV W Polsce Samsung KU seria 2016/2017 przed korzystaniem z modułu cam w UPC. Nie wiem co robić załamka - dostałem dekoder bez możliwości edycji kanałów + menu z lat 90siątych


Miałem dokładnie to samo. Po podłączeniu przez technika modułu, wyskoczył komunikat o aktualizacji. Po jej zakończeniu TV już nie wykrywał karty.
Zamówiłem moduł ponownie, tym razem kurierem i wszystko działa jak najbardziej prawidłowo (po aktualizacji softu).
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-04-2017, 22:42   

Marcin28lbn napisał/a:
UE43KU6000WXXH Technik mi powiedział że mam H i tutaj właśnie usunęli z listy...

"H" to są na polski rynek, "N" to na m.in. rynek holenderski.
Na listach są "N", bo holendrzy (Ziggo) to testuje.
Bez znaczenia "H" czy "N" bo nawet soft do obu jest identyczny.

Temat wiele razy poruszany:
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#174503
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#166293
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#157025
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#152297
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ghlight=#132449
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ow_results=post

Baza wszystkich kompatybilnych TV w UPC, z podziałem na kraje.
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ybilnych#182475
_________________
 
 
Alex147 
easy master


Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 47
Skąd: 3-city
Wysłany: 06-04-2017, 13:21   

19PG45 napisał/a:

Podejście nr 2 Self Install i wszystko w porządku.
Pewnie jest tak, jak pisał ktoś wcześniej, że wciskają karty nie działające u innych, bo moja była zaplombowana.


Hej, jak udało się tobie zdobyć kartę do samodzielnego montażu i ile zapłaciłeś?
 
 
19PG45 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 41
Wysłany: 06-04-2017, 15:27   

Alex147 napisał/a:
19PG45 napisał/a:

Podejście nr 2 Self Install i wszystko w porządku.
Pewnie jest tak, jak pisał ktoś wcześniej, że wciskają karty nie działające u innych, bo moja była zaplombowana.


Hej, jak udało się tobie zdobyć kartę do samodzielnego montażu i ile zapłaciłeś?


Zamówiłem na infolinii. Opłata to podobno 9,90 za samodzielną instalację.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-04-2017, 16:16   

Pitrek napisał/a:
Czy dostałeś aktualny regulamin „Samodzielna instalacja”? Jeżeli tak, to wstaw go do tematu o regulaminach.

19PG45 napisał/a:
Sprawdzałem maila, ale nic takiego nie mam.

Sprawdzałeś w Moje UPC, w Wiadomościach, w potwierdzeniu Zamówienia usługi?
_________________
 
 
19PG45 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 41
Wysłany: 06-04-2017, 18:17   

Pitrek napisał/a:
Pitrek napisał/a:
Czy dostałeś aktualny regulamin „Samodzielna instalacja”? Jeżeli tak, to wstaw go do tematu o regulaminach.

19PG45 napisał/a:
Sprawdzałem maila, ale nic takiego nie mam.

Sprawdzałeś w Moje UPC, w Wiadomościach, w potwierdzeniu Zamówienia usługi?


Jest tylko ogólny regulamin (2016-1).
 
 
Marcin28lbn 
Klikacz

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-04-2017, 10:10   

Opierdzieliłem obsługę klienta. Dziś pojawił się technik zabrał dekoder założył nowy Moduł CI+ i wszystko śmiga. :)
Szkoda że nie można było tak od samego początku tylko wciskanie na siłę przez serwis starych dekoderów z tekstem że model nie jest wspierany. Podczas jego wizyty pytał się mnie czy model jest na liście skłamałem że tak. Pitrek bardzo dziękuje za informacje na temat tych regionów oznaczenia TV pomogła mi w walce z nimi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: