Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
isaac1906 
light master

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 95
Wysłany: 23-02-2017, 22:43   

Pitrek napisał/a:
Musisz upierać się, że chcesz instalację za darmo, bo ................ itp, itd. Jeżeli tylko zmieniasz warunki umowy, bez wizyty technika i instalacji sprzętu, to tym bardziej się upieraj bo za co masz płacić niby.

Możesz sprawdzić w "Moje UPC" może już tam ją masz.
:arrow: 69

Możesz powiedzieć, że znajomy dostał. Jak już nic nie pomoże, to walnij im nazwą promocji, a jak dalej nic nie pomoże to po instalacji pisz reklamację.


Udało się :) jak zapytałem czy jest możliwość instalacji za darmo usłyszałem, że nie...jak powiedziałem że słyszałem o takiej promocji usłyszałem że to niemożliwe i skąd mam takie info...po czym powiedziałem że 5 minut temu przyglądałem ich regulaminy na promocję i że jest to na ich stronie to pani powiedziała że musi "zapytać przełożonego" :D i okazało się że jednak się da :) tak samo z C+ gratis na 2 miesiące... Chcieli wcisnąć mi na miesiąc,ale jak powiedziałem że kumpel dostał na 2 to od razu zmieniła zdanie :)
Wytrwałości w negocjacjach dla wszystkich :)
 
 
mijan 
Klikacz

Dołączył: 24 Lut 2017
Posty: 2
Wysłany: 24-02-2017, 02:00   

Witam. Obecnie posiadam MAX z PVR (Mediabox) - za 45 zł, 120 Mb - 24.99 zł i tel max za 24.99 zł. Wszystko razem 94.98. Było to bodajże Rewia XX. Umowa konczy się początkiem kwietnia.
Chce zrezygnować z tel., jest już mi niepotrzebny. Sprobuje jednak powalczyć o może coś lepszego dlatego początkiem marca zrezygnuje ze wszystkiego. Na razie jakaś pani proponowała mi jak mi się wydaje z arkusza Rum 8, ale bez PVR.
Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł).
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 24-02-2017, 03:52   

mijan napisał/a:
Umowa konczy się początkiem kwietnia.

Umowa jest bezterminowa.
Kończy się Twoja promocja, ale to i tak ostatniego kwietnia.
mijan napisał/a:
Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł).

Bez fonu masz już inną ofertę, więc ceny nie będą tylko o "te" 5 zł wyższe.
_________________
 
 
mijan 
Klikacz

Dołączył: 24 Lut 2017
Posty: 2
Wysłany: 24-02-2017, 09:13   

KOCUREK1970 napisał/a:
mijan napisał/a:
Umowa konczy się początkiem kwietnia.

Umowa jest bezterminowa.
Kończy się Twoja promocja, ale to i tak ostatniego kwietnia.
mijan napisał/a:
Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł).

Bez fonu masz już inną ofertę, więc ceny nie będą tylko o "te" 5 zł wyższe.


Rozumiem. W takim razie rezygnuje ze wszystkiego i zobaczymy co przygotują. Czyli jeśli wypowiem w marcu żadne kary mnie nie obejmą?? Gdzie znajdę w ogóle kwoty kar?? To jest może ta ulga która została udzielona na usługi?? Czy ona jest proporcjonalnie umniejszana wraz z długością zobowiązania??
 
 
mkrobert 
light master

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 62
Wysłany: 24-02-2017, 10:05   

Prośba. Mam zamiar zrezygnowac z ,,HBO z Rozrywka" i przejsc na ,,Najlepsze kino z HBO I" zeby miec 2 mce gratis (znudziły mi sie rezygancje i aktywacje Rozrywki).Okazuje sie ze system nie chce przyjac zmiany jesli nie opłace aktywacji a ,,Bezkosztowna instalacja'' dotyczy ponoc tylko wizyt technika.Walczyc czy odpuscic i zapłacoc a pozniej reklamowac?
Ostatnio zmieniony przez mkrobert 24-02-2017, 10:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 24-02-2017, 10:05   

mijan napisał/a:
Umowa konczy się początkiem kwietnia.
Chce zrezygnować z tel., jest już mi niepotrzebny. Sprobuje jednak powalczyć o może coś lepszego dlatego początkiem marca zrezygnuje ze wszystkiego. .


Ale nie musisz czekać, możesz już teraz złożyć wypowiedzenie umowy z końcem okresu zobowiazania.

Chodzi o to by nie było za późno na rezygnację z usług z miesięcznym wyprzedzeniem bo wówczas skończy Ci się okres zobowiązania ale nie Umowa, która po prostu przejdzie na czas nieokreślony.
Twoje wypowiedzenie będzie skutkować na koniec miesiąca do którego masz zobowiązanie. 
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3540
Skąd: Śląsk
Wysłany: 24-02-2017, 11:26   

@mkrobert, u mnie pół roku temu bez problemu włączono promocję o której wspominasz bez opłaty aktywacyjnej. Jednak wcześniej wysłałem pisemne wypowiedzenie. Co ciekawe, dzwoniąc do DUK chciałem telefonicznie przejść z jednej promocję na drugą, twierdzono, że musi być wypowiedzenie, bo system nie przyjmie zmiany. Taka nowoczesność w upece :D
_________________
 
 
jazzzy 
light master

Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 83
Wysłany: 24-02-2017, 12:31   

czyli 79zl to max w moim przypadku ?
 
 
mkrobert 
light master

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 62
Wysłany: 24-02-2017, 12:57   

atomix napisał/a:
@mkrobert, u mnie pół roku temu bez problemu włączono promocję o której wspominasz bez opłaty aktywacyjnej. Jednak wcześniej wysłałem pisemne wypowiedzenie. Co ciekawe, dzwoniąc do DUK chciałem telefonicznie przejść z jednej promocję na drugą, twierdzono, że musi być wypowiedzenie, bo system nie przyjmie zmiany. Taka nowoczesność w upece :D


dziękuje Ci za tak potrzebna informacje-konsultantka głowiła się dlaczego promocja nie wchodzi i po konsultacji z przełozonym wymyslili że musi byc aktywacja platna ;)
 
 
Masownik 
classic master

Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 218
Wysłany: 24-02-2017, 15:27   

Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic
 
 
coxik 
Klikacz

Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 10
Wysłany: 24-02-2017, 21:50   

Mi udało się ugrać:
Horizon Select PVR + 60Mbps + muliroom PVR za 69 PLN
Dla mnie cena ok. jestem zadowolony.
 
 
DLU 
light master

Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 143
Wysłany: 24-02-2017, 22:39   

Masownik napisał/a:
Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic

Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym."
_________________
 
 
Masownik 
classic master

Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 218
Wysłany: 24-02-2017, 23:23   

DLU napisał/a:
Masownik napisał/a:
Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic

Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym."


to na co sie powolac w tje promocji bo mi 20 krzyknela za to, i pisales reklamacje poparta czym? Na co skladales bo nie jasno to opisales
 
 
zigg 
light master

Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 81
Wysłany: 25-02-2017, 00:13   

DLU napisał/a:
Masownik napisał/a:
Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic

Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym."


Na co się powołałeś przy reklamacji ?
 
 
DLU 
light master

Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 143
Wysłany: 25-02-2017, 01:03   

Masownik napisał/a:
to na co sie powolac w tje promocji bo mi 20 krzyknela za to, i pisales reklamacje poparta czym? Na co skladales bo nie jasno to opisales


20 zł o którym piszesz wynika z promocji, która została Ci zaproponowana. Max Upgrade HD to całkowicie inna usługa, którą możesz zamówić dodatkowo za 13zł, dzwoniąc do UPC, lub zamowić poprzez stronę, którą otrzymałem na czacie UPC:
https://zamow-b2c.upc.pl/?offerid=56696&CMP=eow_intmailing_dse_2015_08_19_maxhdupg

zigg napisał/a:

Na co się powołałeś przy reklamacji ?

W powyższym linku zmieniasz offerid z 56696 na 1251.
Zamawiasz, dostajesz potwierdzenie na maila wraz z nr zamówienia. Zamówienie nie będzie zrealizowane, więc zamawiasz telefonicznie za 13 zł i odrazu składasz reklamacje, że zamawiałeś a nie została Ci ona właczona.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,77 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: