Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
isaac1906
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 95
|
Wysłany: 23-02-2017, 22:43
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Musisz upierać się, że chcesz instalację za darmo, bo ................ itp, itd. Jeżeli tylko zmieniasz warunki umowy, bez wizyty technika i instalacji sprzętu, to tym bardziej się upieraj bo za co masz płacić niby.
Możesz sprawdzić w "Moje UPC" może już tam ją masz.
69
Możesz powiedzieć, że znajomy dostał. Jak już nic nie pomoże, to walnij im nazwą promocji, a jak dalej nic nie pomoże to po instalacji pisz reklamację. |
Udało się jak zapytałem czy jest możliwość instalacji za darmo usłyszałem, że nie...jak powiedziałem że słyszałem o takiej promocji usłyszałem że to niemożliwe i skąd mam takie info...po czym powiedziałem że 5 minut temu przyglądałem ich regulaminy na promocję i że jest to na ich stronie to pani powiedziała że musi "zapytać przełożonego" i okazało się że jednak się da tak samo z C+ gratis na 2 miesiące... Chcieli wcisnąć mi na miesiąc,ale jak powiedziałem że kumpel dostał na 2 to od razu zmieniła zdanie
Wytrwałości w negocjacjach dla wszystkich |
|
|
|
|
mijan
Klikacz
Dołączył: 24 Lut 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 24-02-2017, 02:00
|
|
|
Witam. Obecnie posiadam MAX z PVR (Mediabox) - za 45 zł, 120 Mb - 24.99 zł i tel max za 24.99 zł. Wszystko razem 94.98. Było to bodajże Rewia XX. Umowa konczy się początkiem kwietnia.
Chce zrezygnować z tel., jest już mi niepotrzebny. Sprobuje jednak powalczyć o może coś lepszego dlatego początkiem marca zrezygnuje ze wszystkiego. Na razie jakaś pani proponowała mi jak mi się wydaje z arkusza Rum 8, ale bez PVR.
Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł). |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 24-02-2017, 03:52
|
|
|
mijan napisał/a: | Umowa konczy się początkiem kwietnia. |
Umowa jest bezterminowa.
Kończy się Twoja promocja, ale to i tak ostatniego kwietnia.
mijan napisał/a: | Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł). |
Bez fonu masz już inną ofertę, więc ceny nie będą tylko o "te" 5 zł wyższe. |
_________________
|
|
|
|
|
mijan
Klikacz
Dołączył: 24 Lut 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 24-02-2017, 09:13
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | mijan napisał/a: | Umowa konczy się początkiem kwietnia. |
Umowa jest bezterminowa.
Kończy się Twoja promocja, ale to i tak ostatniego kwietnia.
mijan napisał/a: | Jeśli jednak nic nie ugram sensownego w negocjacjach to mogę zostawić sobie tylko tv i net?? Na tych starych cenach (wiadomo coś tam dojdzie po 5 zł). |
Bez fonu masz już inną ofertę, więc ceny nie będą tylko o "te" 5 zł wyższe. |
Rozumiem. W takim razie rezygnuje ze wszystkiego i zobaczymy co przygotują. Czyli jeśli wypowiem w marcu żadne kary mnie nie obejmą?? Gdzie znajdę w ogóle kwoty kar?? To jest może ta ulga która została udzielona na usługi?? Czy ona jest proporcjonalnie umniejszana wraz z długością zobowiązania?? |
|
|
|
|
mkrobert
light master
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 62
|
Wysłany: 24-02-2017, 10:05
|
|
|
Prośba. Mam zamiar zrezygnowac z ,,HBO z Rozrywka" i przejsc na ,,Najlepsze kino z HBO I" zeby miec 2 mce gratis (znudziły mi sie rezygancje i aktywacje Rozrywki).Okazuje sie ze system nie chce przyjac zmiany jesli nie opłace aktywacji a ,,Bezkosztowna instalacja'' dotyczy ponoc tylko wizyt technika.Walczyc czy odpuscic i zapłacoc a pozniej reklamowac? |
Ostatnio zmieniony przez mkrobert 24-02-2017, 10:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 24-02-2017, 10:05
|
|
|
mijan napisał/a: | Umowa konczy się początkiem kwietnia.
Chce zrezygnować z tel., jest już mi niepotrzebny. Sprobuje jednak powalczyć o może coś lepszego dlatego początkiem marca zrezygnuje ze wszystkiego. . |
Ale nie musisz czekać, możesz już teraz złożyć wypowiedzenie umowy z końcem okresu zobowiazania.
Chodzi o to by nie było za późno na rezygnację z usług z miesięcznym wyprzedzeniem bo wówczas skończy Ci się okres zobowiązania ale nie Umowa, która po prostu przejdzie na czas nieokreślony.
Twoje wypowiedzenie będzie skutkować na koniec miesiąca do którego masz zobowiązanie. |
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3540 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 24-02-2017, 11:26
|
|
|
@mkrobert, u mnie pół roku temu bez problemu włączono promocję o której wspominasz bez opłaty aktywacyjnej. Jednak wcześniej wysłałem pisemne wypowiedzenie. Co ciekawe, dzwoniąc do DUK chciałem telefonicznie przejść z jednej promocję na drugą, twierdzono, że musi być wypowiedzenie, bo system nie przyjmie zmiany. Taka nowoczesność w upece |
_________________
|
|
|
|
|
jazzzy
light master
Dołączył: 22 Lut 2008 Posty: 83
|
Wysłany: 24-02-2017, 12:31
|
|
|
czyli 79zl to max w moim przypadku ? |
|
|
|
|
mkrobert
light master
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 62
|
Wysłany: 24-02-2017, 12:57
|
|
|
atomix napisał/a: | @mkrobert, u mnie pół roku temu bez problemu włączono promocję o której wspominasz bez opłaty aktywacyjnej. Jednak wcześniej wysłałem pisemne wypowiedzenie. Co ciekawe, dzwoniąc do DUK chciałem telefonicznie przejść z jednej promocję na drugą, twierdzono, że musi być wypowiedzenie, bo system nie przyjmie zmiany. Taka nowoczesność w upece |
dziękuje Ci za tak potrzebna informacje-konsultantka głowiła się dlaczego promocja nie wchodzi i po konsultacji z przełozonym wymyslili że musi byc aktywacja platna |
|
|
|
|
Masownik
classic master
Dołączył: 03 Cze 2012 Posty: 218
|
Wysłany: 24-02-2017, 15:27
|
|
|
Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic |
|
|
|
|
coxik
Klikacz
Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 10
|
Wysłany: 24-02-2017, 21:50
|
|
|
Mi udało się ugrać:
Horizon Select PVR + 60Mbps + muliroom PVR za 69 PLN
Dla mnie cena ok. jestem zadowolony. |
|
|
|
|
DLU
light master
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 143
|
Wysłany: 24-02-2017, 22:39
|
|
|
Masownik napisał/a: | Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic |
Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym." |
_________________
|
|
|
|
|
Masownik
classic master
Dołączył: 03 Cze 2012 Posty: 218
|
Wysłany: 24-02-2017, 23:23
|
|
|
DLU napisał/a: | Masownik napisał/a: | Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic |
Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym." |
to na co sie powolac w tje promocji bo mi 20 krzyknela za to, i pisales reklamacje poparta czym? Na co skladales bo nie jasno to opisales |
|
|
|
|
zigg
light master
Dołączył: 08 Lut 2014 Posty: 81
|
Wysłany: 25-02-2017, 00:13
|
|
|
DLU napisał/a: | Masownik napisał/a: | Select hd+120mb+horizon +eleven za 69, chce dobrac pakiet max bo zalezy mi na nsport i zaproponowala mi to za +20 dobra cena czy mozna zbic |
Może być taniej. Bierzesz pakiet SELECT a potem dokupujesz za 13 zł pakiet MAX Upgrade HD.
Ja tak zrobiłem. Dodatkowo napisałem reklamacje i teraz ma MAX Upgrade za 10 zł.
Odpowiedź UPC ma moją rekamację:
"Mając na względzie naszą dalszą współpracę podjęłm decyzję o zmianie opłaty za usługę Max Extra HD Upgrade do kwoty 10 zł. Korekta będzie widoczna w rachunku marcowym." |
Na co się powołałeś przy reklamacji ? |
|
|
|
|
DLU
light master
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 143
|
Wysłany: 25-02-2017, 01:03
|
|
|
Masownik napisał/a: | to na co sie powolac w tje promocji bo mi 20 krzyknela za to, i pisales reklamacje poparta czym? Na co skladales bo nie jasno to opisales |
20 zł o którym piszesz wynika z promocji, która została Ci zaproponowana. Max Upgrade HD to całkowicie inna usługa, którą możesz zamówić dodatkowo za 13zł, dzwoniąc do UPC, lub zamowić poprzez stronę, którą otrzymałem na czacie UPC:
https://zamow-b2c.upc.pl/?offerid=56696&CMP=eow_intmailing_dse_2015_08_19_maxhdupg
zigg napisał/a: |
Na co się powołałeś przy reklamacji ? |
W powyższym linku zmieniasz offerid z 56696 na 1251.
Zamawiasz, dostajesz potwierdzenie na maila wraz z nr zamówienia. Zamówienie nie będzie zrealizowane, więc zamawiasz telefonicznie za 13 zł i odrazu składasz reklamacje, że zamawiałeś a nie została Ci ona właczona. |
_________________
|
|
|
|
|
|