Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odstąpienie od aneksu do umowy.
Autor Wiadomość
mky 
easy master

Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Wysłany: 22-02-2017, 10:34   Odstąpienie od aneksu do umowy.

Witam,

posiadałem umowę FB60 + TV Select na czas określomy do 07.2017. Tydzień temu podpisałem aneks do umowy na FB250 + TV Select wraz z nowym terminem umowy do 02.2019. Wymieniono mi modem z Ubee na Compal i zaczęły się problemy z Internetem. UPC mnie zlewa na infolinii - odmawiają nawet założenia zgłoszenia (!) dlatego postanowiłem skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Jeśli ktoś ma wiedzę lub doświadczenie w tej kwestii, prosiłbym o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań:
- jak najlepiej dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy? Skan mailem? List polecony? Osobiście w salonie UPC?
- czy dobrze rozumiem, że odstąpienie będzie skutkowało tym, że dostanę z powrotem stary modem (Ubee) i wracam do poprzedniej umowy obowiązującej do 07.2017?
- czy będę musiał płacić 49 zł za wizytę technika, który instalował mi nowy modem? (z mojego punktu widzenia usługa została wykonana nieprawidłowo, gdyż nastąpiło znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi)
- jakich dodatkowych problemów można się spodziewać ze strony UPC przy odstępowaniu od takiej umowy?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 22-02-2017, 12:22   Re: Odstąpienie od aneksu do umowy.

Najpierw zapoznaj się z tym:
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
3. ... Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć osobiście w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać listem na adres Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem strony www.upc.pl/kontakt.

Sądzę, że najłatwiej zrobić to przez formularz kontaktowy. Dołączyć pismo z własnoręcznym podpisem.
Najlepiej w edytorze wkleić obrazek podpisu i zapisać jako PDF. Będzie wyglądało jak skan.
Tylko zwróć uwagę, czy załącznik (pismo z własnoręcznym podpisem) się prawidłowo dodał.
Oczekuj maila z potwierdzeniem, zadzwoń na drugi dzień czy dostali Twoje odstąpienie od umowy i czy jest prawidłowe.

Niestety modem (i/lub dekoder) mogą Ci dać dowolny, ale muszą spełniać warunki poprzedniej umowy, więc niestety zostawią Ci obecny sprzęt, a wizyta technika nie jest potrzebna.

Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy.
_________________
 
 
mky 
easy master

Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 23
Wysłany: 22-02-2017, 13:41   

Pitrek, dzięki za linka i odpowiedź. Odnośnie tego:
Pitrek napisał/a:
Jeżeli nie chcą przyjmować Twojego zgłoszenie awarii, to możesz także zgłaszać awarię przez formularz kontaktowy.

To dziś po raz kolejny dzwoniłem i mają jutro przysłać technika by sprawdził na miejscu. W moim odczuciu jest to niedopuszczalne, by dopiero w 3 kontakcie wyegzekwować jakąkolwiek reakcję z ich strony.

Jeśli tego nie naprawią to drukuję pismo, podpiszę i osobiście im dostarczę do BOK na ul. Jana Pawła II w Warszawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: