Mediabox z PVR - problem z nagrywaniem |
Autor |
Wiadomość |
pioter111
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 72
|
Wysłany: 03-01-2017, 19:22
|
|
|
Novy napisał/a: | Robin napisał/a: | Novy napisał/a: | byłem u sąsiada na piętrze i na jego mediaboxie nie ma takich problemów . Zrobiłem testy, nagrywa jak trzeba.... a ja myślałem że to ogólnopolski problem. Jak to teraz wytłumaczyć logicznie??? |
A jaki model Mediaboxa ma sąsiad? Może ma ten starszy - 8485. Jeśli jednak ma 8685, to sprawdziłbym jaki ma numer softu. Możliwe, że ma wgrany soft, na którym nagrywanie jeszcze działało OK. |
O widzisz... Dałeś mi nowa nadzieję
Ja mam 2 szt 8685 z wersją oprogramowania 4.01.8E43.
Poszedłem do sąsiada i nadzieje prysła bo ma dokładnie taki sam model dekodera z taką samą wersją oprogramowania.
|
Mam dwa takie same dekodery z ta sama wersją oprogramowania oba nagrywają dobrze bez dzielenia. |
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 03-01-2017, 19:28
|
|
|
Cisco 8685
wersja sprzetu - 5.1
wersja oprogramowania - 4.0.1.8E43
wersja bootloader-a - 1.01
Takie cos jest u mnie i problem z nagrywaniem.. |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-01-2017, 19:48
|
|
|
Dzisiaj wróciłem do mediaboxa
Wersja sprzętu i oprogramowania jak post wyżej.
Z nowości - technik skorygował poziom tłumienia w puszce.
Pytany o te nagrywanie w kawałkach odpowiedział ,że jestem drugi który mu to zgłasza.
Tam po wymianie dekodera problem pozostał,ale sprzęt jest obecnie pod ciągłym "monitoringiem".
Odnośnie mojego powrotu do mediaboxa , warto było. szybka reakcja na pilota,czytelne menu. |
_________________
|
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 03-01-2017, 19:54
|
|
|
nordof napisał/a: | szybka reakcja na pilota |
a nie masz tak ze po np nocy jak wlaczysz tv i wybierzesz jakikolwiek kanal i potem np wcisniej guzik + głośnosci lub przeskakiwanie kanałow Ch + to kanaly leca caly czas i sie nie zatrzymuja ? lub glosnosc idzie sama na max ?? Bo ja tak mam. |
_________________
|
|
|
|
|
Andrew150
light master
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 65
|
Wysłany: 04-01-2017, 11:28
|
|
|
Miałem też problemy z nagrywaniem na Mediabox-ie - czerwona lampka na panelu czołowym nie paliła się stale tylko czasem mrugała - wtedy program się nie nagrywał. Jeżeli kontrolka świeciła ciągle - program się nagrywał. Receptą było zresetowanie prądowe dekodera - na "świeżym" zawsze nagrywało dobrze, więc jak miałem coś ważnego do nagrania to profilaktycznie resetowałem dekoder.
Teraz mam od paru dni Horizona i inne nowe problemy... |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-01-2017, 12:25
|
|
|
Pierwsza doba i na dzisiaj umówiona wizyta na wymianę mediaboxa na drugi.
Objawy - nagrywanie w kawałkach, samoczynne przechodzenie w stand-by w czasie oglądania i nagrywania.
Jestem po wizycie technika. Podłączył nową używkę.
Pierwsza próba nagrywarki. I samoczynne wyłączenie nagrywania.
Technik przynosi kolejny dekoder. Obecnie testuję.
Z rozmowy wywnioskowałem,że mają same złomy na magazynie.
Czasem tylko kilka sztuk nówek. I o taki będę wnioskował wrazie problemów z obecnym egzemplarzem. |
_________________
|
|
|
|
|
Novy
light master
Dołączył: 18 Maj 2014 Posty: 124 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-01-2017, 05:36
|
|
|
nordof napisał/a: |
Z rozmowy wywnioskowałem,że mają same złomy na magazynie.
Czasem tylko kilka sztuk nówek. I o taki będę wnioskował wrazie problemów z obecnym egzemplarzem. |
Mój jeden też nie jest pierwszej młodości, widać to po mega rysach w okolicach złącza HDMI.
Ciekawy jestem czy wymiana u Ciebie w końcu poskutkuje. U mnie dalej kawałkuje |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-01-2017, 11:48
|
|
|
Na jutro umówiona wizyta technika. Zastrzegłem wymianę wyłącznie na nowy. Z odnawianym nie wpuszcze nawet do mieszkania.
Ciekawe wczoraj w bydgoskim magazynie na wymianę były tylko stare.
Poczekam to się okaże. |
_________________
|
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 05-01-2017, 18:10
|
|
|
nordof napisał/a: | Na jutro umówiona wizyta technika. Zastrzegłem wymianę wyłącznie na nowy. Z odnawianym nie wpuszcze nawet do mieszkania.
Ciekawe wczoraj w bydgoskim magazynie na wymianę były tylko stare.
Poczekam to się okaże. |
hahaha nie poznasz czy nowy czy nie ;p |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 05-01-2017, 19:34
|
|
|
nordof napisał/a: | Na jutro |
Jesteś pewnie że na jutro |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 06-01-2017, 00:59
|
|
|
Też byłem zaskoczony, że pracują w Święta,ale mam potwierdzenie na dziś . W magazynie w Bydgoszczy brak nowych mediaboxów,więc na prawie 100 % przwiozą używany.
Teraz co do różnic.
Używane - brązowy karton, bez osprzętu, instrukcji.
W papierach technika przy numerze dekodera adnotacja UŻYWANY. Pilot na duże paluszki.
Nowy - biały karton. Kompletny zafoliowany osprzęt, kable hdmi, oraz AV, instrukcja. Pilot na małe paluszki . Zapach nowości 😀😀😀😀😀😀😀😀
Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz. |
_________________
|
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 06-01-2017, 12:57
|
|
|
nordof napisał/a: | Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz. |
Poważnie odesłałeś go z kwitkiem ? |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 06-01-2017, 13:12
|
|
|
kipo88 napisał/a: | nordof napisał/a: | Przyjechała używka. Czekam dalej na nowy egzemplarz. |
Poważnie odesłałeś go z kwitkiem ? |
Nie odpuszczaj, kiedyś też mi wymieniali kilka razy na używki uparlem się i dostałem nowke dokładnie w takim pudelku jak piszesz zapakowany oryginal pudeleczko z logiem piknym upc. Technik jak to zobaczył mówi że dawno nie widział takiej sztuki. |
_________________
|
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 06-01-2017, 16:03
|
|
|
Nawet do domu nie wchodził. Dla UPC to wisi. Natomiast technikom nie. Kto chce co dzień dwa robić kursy do klienta.
Ja nie odpuszczę. |
_________________
|
|
|
|
|
Marsallah
classic master
Dołączył: 21 Kwi 2015 Posty: 150 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-01-2017, 08:03
|
|
|
Ojezu... poczytałem sobie ten wątek profilaktycznie, jako że umowa mi się kończy w lutym i mam 3 opcje:
1. rozwiązać umowę i przejść na talerz
2. wytargować zniżkę i pozostać przy horizonie (wrrrr...)
3. wytargować zniżkę i wziąć mediabox
Tak czytam i czytam i widzę, że chyba faktycznie jest coś gorszego od horizona, który ma wolne menu, problemy z odtwarzaniem nagrań (zwł. przy pauzowaniu/przewijaniu) i zwiechy - mediabox, który w ogóle nie nagrywa
Sam mediaboxa miałem bardzo krótko, zimą 2014/2015 (po rezygnacji z n-tego kaona, który nie nagrywał wszystkiego jak Pan mu kazał) i zapomniałem, że w lutym 2015 zdecydowałem się na ówczesną nowość - horizona - ponieważ mediabox też kulał z nagrywaniem. Co jest akurat jedną rzeczą, której o horizonie powiedzieć nie można |
|
|
|
|
|