|
|
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2017, 18:47
|
|
|
Jest nawet za 0 zł na 12-mc ale dostępne tylko dla nowych abo i u PH |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-01-2017, 19:19
|
|
|
Dla nowych chyba się skończyło (zakładka Dodatki).
Wszędzie "Pakiet Multiroom HD - kolejny dekoder" +10 z, a wcześniej było 0 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 13-01-2017, 20:19
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Dla nowych chyba się skończyło (zakładka Dodatki).
Wszędzie "Pakiet Multiroom HD - kolejny dekoder" +10 z, a wcześniej było 0 zł. |
Z tego co słyszałem przez pierwsze 12 mies. był za 0zł, kolejne 12 mies. za 10zł. Takie info dostałem jak chciałem zamówić znajomemu na chacie. Jednak regulaminu nie widziałem więc żadnej pewności nie mam. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 13-01-2017, 21:10
|
|
|
O tym wiem. Jednak jak napisał sam GDA:
GDA napisał/a: | Pakiet dla Ciebie (2016-1)
z dodatkowym bonusem - MR za 0 zł |
Pitrek napisał/a: |
Nadal obowiązywał „Pakiet dla Ciebie (2016-1)”, ale w Dodatkach było: "Pakiet Multiroom HD - drugi dekoder 0 zł" |
Nie mogę jakoś skojarzyć, żeby w tamtym czasie w dodatkach był MR za 0zł. Zależy też o jakim konkretnie okresie piszesz. Bądź co bądź jak próbowałem zamówić znajomemu była możliwość wzięcia MR za 0zł przez 12 miesięcy, kolejne 12 mies. za 10zł. Znajomy nie skorzystał, szkoda bo byłby regulamin. |
|
|
|
|
czekker
easy master
Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 45
|
Wysłany: 13-01-2017, 21:22
|
|
|
marcin-eg napisał/a: | czekker, zdradzisz jak argumentowałeś wypowiedzenie i później jak wyglądały negocjacje z DUK'iem? |
umowa się kończyła to wypowiedziałem ;D
pod koniec listopada w budynku podłączyło się orange ze światłowodem, więc może było trochę łatwiej, ale pierwszy konsultant i tak sprawiał wrażenie, że nie robi to na nim wrażenia..
horizon w obecnej wersji mnie nie interesuje, z telefonu też rezygnowałem, więc chciałem RUM8, a do tego: E11 jak najtaniej (piłki nie oglądam, potrzebuję tego tylko z powodu F1), bezkosztową instalację i Cinemax za 1.
MR za 1 już miałem.
chyba, że pytasz o wypowiedzenie tej nowej - żadna filozofia, masz 14dni na rezygnację (nie trzeba wcale argumentować, ale powiedziałem wprost, że chcę E11 za 9,90). |
_________________
|
|
|
|
|
marcin-eg
Klikacz
Dołączył: 04 Gru 2016 Posty: 17
|
Wysłany: 14-01-2017, 07:55
|
|
|
czekker, dzięki za info. Piszesz, że po otrzymaniu maila od upc od razu zadzwoniłeś do nich z rezygnacja? Czy mowa o tym mailu, którego dostaje się chwile po rozmowie z DUK, czy dopiero mail jakiś późniejszy jak Ci już aktywują usługi? Pytam, bo nie udało mi się wynegocjować bezkosztowej instalacji, a chciałbym jeszcze ugrać przy rezygnacji tej 14 dniowej przejście z rumix 8 na 9, tylko nie wiem czy już dzwonić do nich czy dopiero po wizycie instalatora?
Jeszcze jedno - wypowiedzenie tej nowej umowy tez składałeś na piśmie, czy telefonicznie w duk? |
|
|
|
|
Konserwatysta
easy master
Dołączył: 14 Gru 2015 Posty: 21
|
Wysłany: 14-01-2017, 10:50
|
|
|
Na czym polega promocja "Więcej oglądania II"? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
RaaDeeK
easy master
Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-01-2017, 14:37
|
|
|
Witam.
Obecnie mam tv select z modułem ci+ oraz interent 60mb za 60zł.
Korzystając z arkusza Morthena, policzyłem, że najlepszą opcją dla mnie, czyli:
najprostrza tv (ci+) + internet 120/250
Osobno mam Canal+ (ten tanszy) od grudnia 2016 - 1 miesiąc za darmo, reszta umowy za 40zł.
TV select z kartą CI (48zł) + internet 120/250 (21zł/31zł) + Ulga (-10zł) wychodzi z Rewii usług 8
48+21(31)-10=59/69zł
+Canal+ za 40zł (mam od grudnia 2016)
Jest teraz coś lepszego????
@down
To raczej wezmę wszystko z upc w tanszym wariancie za 60zł, bo ta oferta z orange jest mega lipna (tv+internet 100 za 70zł przez rok, pozniej 100zł).
Czy jest możliwe, żeby mieć Canal+ z upc, a internet i tv np. z orange????? |
Ostatnio zmieniony przez RaaDeeK 14-01-2017, 15:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-01-2017, 15:01
|
|
|
Trudno wymyślić coś lepszego.
Samego Canal+ z UPC nie można mieć. Musiałbyś mieć go razem z jakąś TV (np. Select) z UPC. Można by to wziąć razem z telefonem w "RUMix VI" za 40 zł + opłata za Canal+, a internet z Orange.
Tylko to wszystko mało opłacalne. |
_________________
|
|
|
|
|
maxpio
Klikacz
Dołączył: 14 Sty 2017 Posty: 7
|
Wysłany: 14-01-2017, 19:21
|
|
|
To teraz ja się pochwalę
Miałem umowę z UPC do początku stycznia.
W grudniu poszedłem do salonu UPC złożyć wypowiedzenie, ale już byłem to przy okazji zapytałem się czy mogą mi na szybko przedstawić ofertę
Max HD PVR +2xmultiroom+FP120+Telefon Max+Canal+
Pani miło zaskoczona, że chcę duży pakiet walnęła mi cenę ponad 220 zł z informacją, że jak chcę tak dużo kanałów to trzeba płacić. A i jeszcze, że w Szczecinie nie można wziąć 2xMR tylko jeden i jak chcę więcej to kolejna umowa. Mnie przyznam, że zamurowało i grzecznie Pani podziękowałem składając wypowiedzenie
No i czekałem sobie spokojnie na telefon z DUK
zadzwonili chyba po 2 tygodniach.
Dzięki forum wiedziałem czego chcę (RUM IX )
Powiedziałem czego oczekuję, że nie chcę Horizona (Z powodu prozaicznego, nie zmiesci mi się w szafce pod telewizorem Mediabox się mieści idealnie) i że nie chciałbym płacić więcej niż 170 zł co jest ceną graniczną dla mnie. Pani układając ofertę zaproponowała mi RUM VIII za 179 i za nic nie chciała zejść sceny mówiąc, że Canal+ to 50 zł i nie da się taniej i tyle kanałów i jeszcze da mi Filmbox gratis, i koniec. Powiedziałem, że się zastanowię.
Akurat kilka dni później zadzwonił facet z Orange bo założyli mi światłowód i zaproponował mi +/- to samo za 170 zł
Potem zadzwoniła babka z UPC i powiedziałem jej o ofercie z Orange a ona do mnie... A u nas tylko 10 zł więcej, a chyba warto dopłacić za lojalność, no przyznam szczerze, że mnie trochę zamurowało zapytałem się tylko w jakich godzinach może Pani do mnie jutro oddzwonić i usłyszałem magiczne, że pani pracuje do godziny 15
Więc kolejnego dnia zadzwoniłem już po 16 sam do DUK i mówię pierwszemu konsultantowi o chcę a tutaj się okazało, że RUM dostałem taki sam, ale już Canal+ za 40zł czyli całą oferta za 170 zł ale bez Filmboxów. Już odpuściłem powiedziałem, że jest nieźle, proszę umawiać. Pan jednak stwierdził, że przekaże to mojej konsultantki "porannej" Powiedziałem, że OK niech zadzwoni następnego dnia rano.
Rano dostaję telefon i Pani do mnie, że się kontaktowałem, ja powiedziałem, że tak i od Pani kolegi dostałem znacznie lepszą ofertę niż mi Pani proponowała. Pani wrzuciła mnie na czekanie i wróciła po chwili o dziwo z ofertą od kierownika
I połączyła dwie oferty
Bo dostałem :
TV Max Mediabox PVR 77zł
2x Multiroom 20zł
Filmbox 1zł
Canal+ Select 40zł
FP 120 Mb/s 11zł
Telefon MAX 11zł
Razem 160 zł
Poprosiłem jeszcze o Horizon GO, ale Pani powiedziała, że to 5zł
Jak już dostałem umowę i podpisałem u technika to, Włączyłem sobie sam za darmo Horizon GO na infolinii
Bardzo ciężka byłą konsultantka, ale poradziłem sobie z nią podstępem trochę
Jestem bardzo zadowolony z uzyskanej oferty bo mam dokładnie to co chciałem za ile chciałem
Mogłem jeszcze walczyć o bezpłatną instalację, ale już sobie odpuściłem bo po pierwsze konsultantka trudna a po drugie jednak technik musiał przyjechać, porobić złączki na kablach po ustawiać wszystko i zamontować Compala.
Także bardzo dziękuję Forum za pomoc dużo wiedzy stąd wyniosłem, mam tylko prośbę czy można by było wrzucić ten arkusz Motherna do pierwszego postu? W tej ilości postów ciężko jest znaleźć do niego linka. |
|
|
|
|
mati12
classic master
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 221
|
Wysłany: 14-01-2017, 19:28
|
|
|
W związku z tym, że nie podałem źródła mojego postu wrzucam jeszcze raz. Tekst pochodzi z Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne przygotowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (na etapie przedkontraktowym – jeszcze nic nie podpisaliśmy!), dostawca usług ma obowiązek poinformować nas w sposób jasny i zrozumiały o:
obowiązku zapłaty przez nas poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 Ustawy Pk, jeżeli odstąpimy od umowy po zgłoszeniu żądania odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez dostawcę usług ich świadczenia, a przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie.
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a my jesteśmy zwolnieni z wszelkich zobowiązań, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy Pk, tj. w przypadkach opisanych poniżej:
a)gdy konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, wówczas przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,
b)konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów,
c)jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa mamy prawo żądać rozpoczęcia świadczenia usług przez dostawcę przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy (natychmiast). W takim wypadku składamy przedsiębiorcy wyraźne oświadczenie – na trwałym nośniku w którym wskazujemy na żądanie rozpoczęcia wykonania umowy przed upływem terminu na odstąpienie.
Jeżeli po złożeniu takiego oświadczenia zdecydujemy się jednak na odstąpienie od umowy, wówczas musimy ponieść koszty świadczeń otrzymanych od przedsiębiorcy w okresie od dnia zawarcia umowy do momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od niej. Kwotę, którą zobowiązani jesteśmy zapłacić, oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wynagrodzenia lub cen zawartych w umowie. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą do obliczeń jest wartość rynkowa danego świadczenia. |
|
|
|
|
czekker
easy master
Dołączył: 21 Lut 2014 Posty: 45
|
Wysłany: 14-01-2017, 23:02
|
|
|
marcin-eg napisał/a: | czekker, dzięki za info. Piszesz, że po otrzymaniu maila od upc od razu zadzwoniłeś do nich z rezygnacja? Czy mowa o tym mailu, którego dostaje się chwile po rozmowie z DUK, czy dopiero mail jakiś późniejszy jak Ci już aktywują usługi? Pytam, bo nie udało mi się wynegocjować bezkosztowej instalacji, a chciałbym jeszcze ugrać przy rezygnacji tej 14 dniowej przejście z rumix 8 na 9, tylko nie wiem czy już dzwonić do nich czy dopiero po wizycie instalatora?
Jeszcze jedno - wypowiedzenie tej nowej umowy tez składałeś na piśmie, czy telefonicznie w duk? |
bezkosztową instalację miałem od razu - jeszcze przy tej pierwszej umowie pod koniec roku.
wizyta instalatora nie była potrzebna, bo modem został stary, a podniesienie internetu z 30 na 120 zrobili zdalnie (praktycznie od razu).
gdyby po nowym roku E11 nie staniały to pewnie bym to tak zostawił..
rezygnację w trybie 14dni wysłałem przez formularz kontaktowy z dołączonym skanem dokumentu, który był dołączony do e-maila potwierdzającego włączenie usług.
od wysłania minięły 2 lub 3 dni i przyszedł kolejny e-mail, w którym:
- przyjmują rezygnację
- wyjaśniają, że oznacza to powrót do poprzedniej (bezterminowej) umowy.
na drugi dzień zadzwoniłem do DUK. |
_________________
|
|
|
|
|
kipo88
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2016 Posty: 163
|
Wysłany: 15-01-2017, 08:34
|
|
|
Mój pakiet c+ konczy się 18 stycznia, wiec 6 stycznia dalem wypowiedzenie. 13 sTycznia przedłużyłem umowe 2mc za free potem 39,90zł, a patrze teraz na rachunek który wystawili 4 stycznia to za canal plus jak placilem w grudniu jeszcze 39,90 teraz mam do zapłaty 44,09, ktoś mi wyjaśni o co im chodzi ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,79 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|