Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2017, 18:47   

Jest nawet za 0 zł na 12-mc ale dostępne tylko dla nowych abo i u PH
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-01-2017, 19:19   

Dla nowych chyba :arrow: się skończyło (zakładka Dodatki).
Wszędzie "Pakiet Multiroom HD - kolejny dekoder" +10 z, a wcześniej było 0 zł.
_________________
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 13-01-2017, 20:19   

Pitrek napisał/a:
Dla nowych chyba :arrow: się skończyło (zakładka Dodatki).
Wszędzie "Pakiet Multiroom HD - kolejny dekoder" +10 z, a wcześniej było 0 zł.


Z tego co słyszałem przez pierwsze 12 mies. był za 0zł, kolejne 12 mies. za 10zł. Takie info dostałem jak chciałem zamówić znajomemu na chacie. Jednak regulaminu nie widziałem więc żadnej pewności nie mam. :P
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-01-2017, 20:34   

Do 9 stycznia pakiety "pod adres" były z MR za 0 zł, wspominał o tym GDA:
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...light=MR#177818

Nadal obowiązywał „Pakiet dla Ciebie (2016-1)”, ale w Dodatkach było: "Pakiet Multiroom HD - drugi dekoder 0 zł"
_________________
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 13-01-2017, 21:10   

Pitrek napisał/a:
Do 9 stycznia pakiety "pod adres" były z MR za 0 zł, wspominał o tym GDA:
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...light=MR#177818


O tym wiem. ;) Jednak jak napisał sam GDA:

GDA napisał/a:
Pakiet dla Ciebie (2016-1)
z dodatkowym bonusem - MR za 0 zł


Pitrek napisał/a:

Nadal obowiązywał „Pakiet dla Ciebie (2016-1)”, ale w Dodatkach było: "Pakiet Multiroom HD - drugi dekoder 0 zł"


Nie mogę jakoś skojarzyć, żeby w tamtym czasie w dodatkach był MR za 0zł. Zależy też o jakim konkretnie okresie piszesz. Bądź co bądź jak próbowałem zamówić znajomemu była możliwość wzięcia MR za 0zł przez 12 miesięcy, kolejne 12 mies. za 10zł. Znajomy nie skorzystał, szkoda bo byłby regulamin. :P
 
 
czekker 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 45
Wysłany: 13-01-2017, 21:22   

marcin-eg napisał/a:
czekker, zdradzisz jak argumentowałeś wypowiedzenie i później jak wyglądały negocjacje z DUK'iem?

umowa się kończyła to wypowiedziałem ;D
pod koniec listopada w budynku podłączyło się orange ze światłowodem, więc może było trochę łatwiej, ale pierwszy konsultant i tak sprawiał wrażenie, że nie robi to na nim wrażenia..
horizon w obecnej wersji mnie nie interesuje, z telefonu też rezygnowałem, więc chciałem RUM8, a do tego: E11 jak najtaniej (piłki nie oglądam, potrzebuję tego tylko z powodu F1), bezkosztową instalację i Cinemax za 1.
MR za 1 już miałem.

chyba, że pytasz o wypowiedzenie tej nowej - żadna filozofia, masz 14dni na rezygnację (nie trzeba wcale argumentować, ale powiedziałem wprost, że chcę E11 za 9,90).
_________________
 
 
marcin-eg 
Klikacz

Dołączył: 04 Gru 2016
Posty: 17
Wysłany: 14-01-2017, 07:55   

czekker, dzięki za info. Piszesz, że po otrzymaniu maila od upc od razu zadzwoniłeś do nich z rezygnacja? Czy mowa o tym mailu, którego dostaje się chwile po rozmowie z DUK, czy dopiero mail jakiś późniejszy jak Ci już aktywują usługi? Pytam, bo nie udało mi się wynegocjować bezkosztowej instalacji, a chciałbym jeszcze ugrać przy rezygnacji tej 14 dniowej przejście z rumix 8 na 9, tylko nie wiem czy już dzwonić do nich czy dopiero po wizycie instalatora?
Jeszcze jedno - wypowiedzenie tej nowej umowy tez składałeś na piśmie, czy telefonicznie w duk?
 
 
Konserwatysta 
easy master

Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 21
Wysłany: 14-01-2017, 10:50   

Na czym polega promocja "Więcej oglądania II"?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-01-2017, 11:19   

Jeżeli to nie żart :mrgreen: , to poczytaj to:
:arrow: http://forum.mediaswiat.p...ow_results=post

Tu regulamin :arrow: „Więcej oglądania II” (2016-1).
_________________
 
 
RaaDeeK 
easy master

Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2017, 14:37   

Witam.
Obecnie mam tv select z modułem ci+ oraz interent 60mb za 60zł.
Korzystając z arkusza Morthena, policzyłem, że najlepszą opcją dla mnie, czyli:
najprostrza tv (ci+) + internet 120/250
Osobno mam Canal+ (ten tanszy) od grudnia 2016 - 1 miesiąc za darmo, reszta umowy za 40zł.


TV select z kartą CI (48zł) + internet 120/250 (21zł/31zł) + Ulga (-10zł) wychodzi z Rewii usług 8
48+21(31)-10=59/69zł
+Canal+ za 40zł (mam od grudnia 2016)
Jest teraz coś lepszego????


@down
To raczej wezmę wszystko z upc w tanszym wariancie za 60zł, bo ta oferta z orange jest mega lipna (tv+internet 100 za 70zł przez rok, pozniej 100zł).

Czy jest możliwe, żeby mieć Canal+ z upc, a internet i tv np. z orange?????
Ostatnio zmieniony przez RaaDeeK 14-01-2017, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-01-2017, 15:01   

Trudno wymyślić coś lepszego.

Samego Canal+ z UPC nie można mieć. Musiałbyś mieć go razem z jakąś TV (np. Select) z UPC. Można by to wziąć razem z telefonem w "RUMix VI" za 40 zł + opłata za Canal+, a internet z Orange.

Tylko to wszystko mało opłacalne.
_________________
 
 
maxpio 
Klikacz

Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 7
Wysłany: 14-01-2017, 19:21   

To teraz ja się pochwalę ;)

Miałem umowę z UPC do początku stycznia.
W grudniu poszedłem do salonu UPC złożyć wypowiedzenie, ale już byłem to przy okazji zapytałem się czy mogą mi na szybko przedstawić ofertę
Max HD PVR +2xmultiroom+FP120+Telefon Max+Canal+
Pani miło zaskoczona, że chcę duży pakiet walnęła mi cenę ponad 220 zł z informacją, że jak chcę tak dużo kanałów to trzeba płacić. A i jeszcze, że w Szczecinie nie można wziąć 2xMR tylko jeden i jak chcę więcej to kolejna umowa. Mnie przyznam, że zamurowało i grzecznie Pani podziękowałem składając wypowiedzenie 8)
No i czekałem sobie spokojnie na telefon z DUK
zadzwonili chyba po 2 tygodniach.
Dzięki forum wiedziałem czego chcę (RUM IX ;) )
Powiedziałem czego oczekuję, że nie chcę Horizona (Z powodu prozaicznego, nie zmiesci mi się w szafce pod telewizorem ;) Mediabox się mieści idealnie) i że nie chciałbym płacić więcej niż 170 zł co jest ceną graniczną dla mnie. Pani układając ofertę zaproponowała mi RUM VIII za 179 i za nic nie chciała zejść sceny mówiąc, że Canal+ to 50 zł i nie da się taniej i tyle kanałów i jeszcze da mi Filmbox gratis, i koniec. Powiedziałem, że się zastanowię.

Akurat kilka dni później zadzwonił facet z Orange bo założyli mi światłowód i zaproponował mi +/- to samo za 170 zł

Potem zadzwoniła babka z UPC i powiedziałem jej o ofercie z Orange a ona do mnie... A u nas tylko 10 zł więcej, a chyba warto dopłacić za lojalność, no przyznam szczerze, że mnie trochę zamurowało :D zapytałem się tylko w jakich godzinach może Pani do mnie jutro oddzwonić i usłyszałem magiczne, że pani pracuje do godziny 15 ;)
Więc kolejnego dnia zadzwoniłem już po 16 sam do DUK ;) i mówię pierwszemu konsultantowi o chcę a tutaj się okazało, że RUM dostałem taki sam, ale już Canal+ za 40zł czyli całą oferta za 170 zł ale bez Filmboxów. Już odpuściłem powiedziałem, że jest nieźle, proszę umawiać. Pan jednak stwierdził, że przekaże to mojej konsultantki "porannej" Powiedziałem, że OK niech zadzwoni następnego dnia rano.

Rano dostaję telefon i Pani do mnie, że się kontaktowałem, ja powiedziałem, że tak i od Pani kolegi dostałem znacznie lepszą ofertę niż mi Pani proponowała. Pani wrzuciła mnie na czekanie i wróciła po chwili o dziwo z ofertą od kierownika ;)
I połączyła dwie oferty ;)
Bo dostałem :
TV Max Mediabox PVR 77zł
2x Multiroom 20zł
Filmbox 1zł
Canal+ Select 40zł
FP 120 Mb/s 11zł
Telefon MAX 11zł
Razem 160 zł
Poprosiłem jeszcze o Horizon GO, ale Pani powiedziała, że to 5zł :roll:
Jak już dostałem umowę i podpisałem u technika to, Włączyłem sobie sam za darmo Horizon GO na infolinii :D
Bardzo ciężka byłą konsultantka, ale poradziłem sobie z nią podstępem trochę ;)
Jestem bardzo zadowolony z uzyskanej oferty bo mam dokładnie to co chciałem za ile chciałem :)
Mogłem jeszcze walczyć o bezpłatną instalację, ale już sobie odpuściłem bo po pierwsze konsultantka trudna a po drugie jednak technik musiał przyjechać, porobić złączki na kablach po ustawiać wszystko i zamontować Compala.

Także bardzo dziękuję Forum za pomoc dużo wiedzy stąd wyniosłem, mam tylko prośbę czy można by było wrzucić ten arkusz Motherna do pierwszego postu? W tej ilości postów ciężko jest znaleźć do niego linka.
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 221
Wysłany: 14-01-2017, 19:28   

W związku z tym, że nie podałem źródła mojego postu wrzucam jeszcze raz. Tekst pochodzi z Poradnik dla konsumentów - usługi telekomunikacyjne przygotowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (na etapie przedkontraktowym – jeszcze nic nie podpisaliśmy!), dostawca usług ma obowiązek poinformować nas w sposób jasny i zrozumiały o:

obowiązku zapłaty przez nas poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 Ustawy Pk, jeżeli odstąpimy od umowy po zgłoszeniu żądania odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez dostawcę usług ich świadczenia, a przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie.

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a my jesteśmy zwolnieni z wszelkich zobowiązań, za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy Pk, tj. w przypadkach opisanych poniżej:
a)gdy konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, wówczas przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,
b)konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów,
c)jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa mamy prawo żądać rozpoczęcia świadczenia usług przez dostawcę przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy (natychmiast). W takim wypadku składamy przedsiębiorcy wyraźne oświadczenie – na trwałym nośniku w którym wskazujemy na żądanie rozpoczęcia wykonania umowy przed upływem terminu na odstąpienie.

Jeżeli po złożeniu takiego oświadczenia zdecydujemy się jednak na odstąpienie od umowy, wówczas musimy ponieść koszty świadczeń otrzymanych od przedsiębiorcy w okresie od dnia zawarcia umowy do momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od niej. Kwotę, którą zobowiązani jesteśmy zapłacić, oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem wynagrodzenia lub cen zawartych w umowie. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą do obliczeń jest wartość rynkowa danego świadczenia.
 
 
czekker 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 45
Wysłany: 14-01-2017, 23:02   

marcin-eg napisał/a:
czekker, dzięki za info. Piszesz, że po otrzymaniu maila od upc od razu zadzwoniłeś do nich z rezygnacja? Czy mowa o tym mailu, którego dostaje się chwile po rozmowie z DUK, czy dopiero mail jakiś późniejszy jak Ci już aktywują usługi? Pytam, bo nie udało mi się wynegocjować bezkosztowej instalacji, a chciałbym jeszcze ugrać przy rezygnacji tej 14 dniowej przejście z rumix 8 na 9, tylko nie wiem czy już dzwonić do nich czy dopiero po wizycie instalatora?
Jeszcze jedno - wypowiedzenie tej nowej umowy tez składałeś na piśmie, czy telefonicznie w duk?

bezkosztową instalację miałem od razu - jeszcze przy tej pierwszej umowie pod koniec roku.
wizyta instalatora nie była potrzebna, bo modem został stary, a podniesienie internetu z 30 na 120 zrobili zdalnie (praktycznie od razu).
gdyby po nowym roku E11 nie staniały to pewnie bym to tak zostawił..

rezygnację w trybie 14dni wysłałem przez formularz kontaktowy z dołączonym skanem dokumentu, który był dołączony do e-maila potwierdzającego włączenie usług.
od wysłania minięły 2 lub 3 dni i przyszedł kolejny e-mail, w którym:
- przyjmują rezygnację
- wyjaśniają, że oznacza to powrót do poprzedniej (bezterminowej) umowy.

na drugi dzień zadzwoniłem do DUK.
_________________
 
 
kipo88 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 163
Wysłany: 15-01-2017, 08:34   

Mój pakiet c+ konczy się 18 stycznia, wiec 6 stycznia dalem wypowiedzenie. 13 sTycznia przedłużyłem umowe 2mc za free potem 39,90zł, a patrze teraz na rachunek który wystawili 4 stycznia to za canal plus jak placilem w grudniu jeszcze 39,90 teraz mam do zapłaty 44,09, ktoś mi wyjaśni o co im chodzi ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,65 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: