Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie (promocjach) w UPC - część 6
Autor Wiadomość
ralf 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 519
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 11-01-2017, 22:27   

Te koszty będziesz musiał ponieść.
_________________
 
 
Kasia 
plus master


Pomogła: 18 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 573
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-01-2017, 22:30   

lukasgta napisał/a:
@up
A co z kosztami instalacji i aktywacji?


http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=9098
 
 
ralf 
plus master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 519
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 11-01-2017, 22:44   

Klient przedłuża umowę z UPC. Przychodzi technik i wymienia mu np. modem i dekoder a następnie klient odstąpi w ciągu 14 dni od umowy, później podpisze kolejną umowę i znowu przyjdzie technik i ponownie wymieni dekoder np. na taki z nagrywarką, to klient zapłaci tylko raz za instalację??.
_________________
Ostatnio zmieniony przez ralf 11-01-2017, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mati12 
classic master

Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 214
Wysłany: 11-01-2017, 22:45   

lukasgta, jak odstąpisz w ciągu 14-stu dni zaproponują Ci pewnie jedną z ofert utrzymaniowych.

"RUMIx IX"- Horizon Select (38zł) + Internet 60 Mb/s (11,02) + MyPrime (10zł, usługa obowiązkowa z Horizonem) - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny (10,02zł) = 49zł

Z tego co pamiętam zależy Ci na mediamodule CI+ spróbuj ich "zmusić" żeby dali Ci "RUMix VIII"- Select Extra HD (48zł) + Internet 60 Mb/s (11,02zł) - ulga za zgodę marketingową i rachunek elektroniczny (10,02zł) = 49zł

Trochę źle zrobiłeś, że wziąłeś MR ze zobowiązaniem. Dziwię się, że nie chcą Ci tego zmienić, umowy jeszcze nie podpisałeś. Będąc abonentem UPC w każdej chwili możesz dobrać MR za 10zł bez zobowiązania. Tylko, że wtedy trzeba doliczyć koszt instalacji 49,90zł lub możesz zainstalować samemu jak już masz instalacje zrobioną wtedy doliczają 29,90zł. Odstąpienie od umowy wydaje się najlepszym wyjściem w tej sytuacji. Spróbuj jeszcze z kimś pogadać jeden konsultant to jeszcze nic pewnego, niekoniecznie musi być z DUK. Spróbuj też mailowo.

Jeżeli chodzi o skutki odstąpienia wszystko masz tutaj.
 
 
rymi 
light master

Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 79
Wysłany: 12-01-2017, 00:06   

ralf napisał/a:
Klient przedłuża umowę z UPC. Przychodzi technik i wymienia mu np. modem i dekoder a następnie klient odstąpi w ciągu 14 dni od umowy

ta umowa nie dochodzi do skutku więc nawet jak zdążą pobrać opłatę to muszą zwrócić

ralf napisał/a:
później podpisze kolejną umowę i znowu przyjdzie technik i ponownie wymieni dekoder np. na taki z nagrywarką, to klient zapłaci tylko raz za instalację??.


to nowa umowa więc nowa opłata [o ile tak wynegocjowałeś, że ją będziesz miał, bo można przecież bez kosztowo]
 
 
Kasia 
plus master


Pomogła: 18 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 573
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-01-2017, 08:06   

Hmm, teraz to już nie wiem jak to jest..

http://okablowani.pl/z-cy...ienia-od-umowy/
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 155 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3416
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-01-2017, 08:27   

Bez zmian.
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
Skutki odstąpienia:
2. Jeżeli na żądanie Abonenta rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi przed upływem okresu uprawniającego Abonenta do odstąpienia od Umowy Abonenckiej lub dokonanej zmiany, Abonent w przypadku skorzystania z uprawnienia do odstąpienia zobowiązany jest zapłacić za korzystanie z usług świadczonych przez Dostawcę usług do dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Usługi świadczone przed tą datą rozliczone zostaną zgodnie z Cennikiem Dostawcy usług.


A w UPC, prawie zawsze, usługi są włączane przed upływem 14 dniowego okresu na odstąpienie.
Naliczona zostanie proporcjonalna opłata za ileś dni korzystania z usługi, jeżeli ktoś zapłacił za instalację (jest to kwota promocyjna), to ta kwota nie jest zwracana. Oczywiście nie mają prawa żądać zwrotu kwoty standardowej (ze zwykłego cennika) instalacji.

Ale (via Kasia) warto :arrow: to poczytać.
_____________________________________________________________________________________
Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi opiniami, mam do tego prawo i nie biorę za nie żadnej odpowiedzialności. Nie wszyscy muszą się z tym zgadzać.
_________________
 
 
Kasia 
plus master


Pomogła: 18 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 573
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-01-2017, 09:47   

Pitrek napisał/a:
A w UPC, prawie zawsze, usługi są włączane przed upływem 14 dniowego okresu na odstąpienie

No właśnie, nowa Ustawa o prawach konsumenta daje przedsiębiorcy możliwość odzyskania kosztów instalacji oraz aktywacji w przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy, ale pod warunkiem że cyt.: "Jeżeli konsument po zawarciu umowy zgłosi wyraźne żądanie rozpoczęcia świadczenia usługi przed upływem 14 dni, ale od umowy odstąpi, będzie miał obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy (np. opłatą za wykonaną usługę instalacyjną oraz proporcjonalną część abonamentu za okres do dnia odstąpienia)."

Pitrek napisał/a:
Oczywiście nie mają prawa żądać zwrotu kwoty standardowej

No tak, ale tak uczciwie, to moim zdaniem np. "bezkosztowna instalacja i aktywacja" powinna taką być tylko w sytuacji gdy Klient od Umowy nie odstąpi, natomiast w przypadku gdy klient skorzysta z prawa odstąpienia od Umowy, to przedsiębiorca powinien mieć możliwość domagania się zwrotu poniesionych kosztów za instalację i aktywację.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 155 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 3416
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-01-2017, 10:24   

Jeżeli w negocjacjach umowy uzyska się "bezkosztową instalację", to UPC nie ma prawa żądać zwrotu kosztów instalacji.
_________________
 
 
foxter11 
easy master

Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 12-01-2017, 10:29   

Na pewno powielam pytanie, ale niestety wyszukiwarka na forum działa słabo - ktoś może wskazać, który to działający numer do DUK (uprzedzając stwierdzenia w stylu "zadzwoń i sprawdź" - nie chcę spędzić 15 minut czekając na połączenie, żeby się dowiedzieć, że dodzwoniłem się na DUK dla firm, bo już tak miałem; poza tym - to nie elektroda.pl:)).
Oto znany mi numery:
324949930
324949933
324949935
324949938

Może warto byłoby przypiąć taki wątek u góry forum, gdzie można by uaktualniać numery?
 
 
LNR 
ultra master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1280
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-01-2017, 10:52   

końcówka 33 lub 39
_________________
 
 
Kasia 
plus master


Pomogła: 18 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 573
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-01-2017, 10:54   

Pitrek napisał/a:
Jeżeli w negocjacjach umowy uzyska się "bezkosztową instalację", to UPC nie ma prawa żądać zwrotu kosztów instalacji.


Pitruś to ja wiem i jako klient bardzo się cieszę że tak jest.
Nie zmienia to jednak faktu że -moim zdaniem- w sytuacji gdy klient odstapi od umowy a korzystal z bezkosztownej instalacji to operator ponosi stratę.
Pozdrawiam, miłego dnia wszystkim życzę :)
 
 
eljot 
Klikacz

Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 6
Wysłany: 12-01-2017, 11:21   

324949935 Do mnie z tego dzwoniono.
 
 
krzychowawa 
Klikacz

Dołączył: 08 Cze 2005
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2017, 11:53   

Witam jestem właśnie po rozmowie z DUK i po rozmowie ugadałem się na
horizon max pvr
net 120
tel max do wszystkich
c+ select (2 miesiące gratis)
eleveny
za 148,80. Nie udało mi się dogadać aktywacji za darmo tylko za 29,90. Co sądzicie o takiej cenie za ten pakiet? Dało się jeszcze coś zbić z ceny przy takiej konfiguracji.
 
 
teha 
easy master

Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-01-2017, 11:57   

już jestem po rozmowie z DUK, oferta to RUMix VIII, za pakiet MAX z nagrywarką (mediabox) + internet 120 mb/s + pakiet c+ i pakiet mega sport wyjdzie mi ok 138 zł miesięcznie

konsultant nie bardzo chciał zejść mi z pakietu telewizji max na select, jak mogę go przekonać do tego?

czy z pakietu c+ mogę zrezygnować w każdej chwili czy dopiero po 12 miesiącach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: