|
|
Działanie Wifi |
Autor |
Wiadomość |
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 24-10-2016, 11:28
|
|
|
Tygrysek napisał/a: | To może będziesz mieć szczęście i Ci szybko odp, bo ja już na moje zapytanie czekam 8 dzień roboczy ... |
o.O W zeszłym tyg pisałem w niedzielę, a odpisali dzień póżniej
[ Dodano: 25-10-2016, 18:11 ]
Odpowiedz technika:
Cytat: | Szanowna Pani,
na wstępie przede wszystkim dziękuję za korespondencję i opis nieprawidłowości jakie Pani obserwuje.
W celu wyjaśnienia sprawy próbowałem skontaktować się z Panem telefonicznie na poniższy kontaktowy ale połączenia nie udało się nawiązać.
Wyjaśniając zaobserwowane niedogodności zweryfikowałem pracę Pani łącza internetowego i potwierdzam prawidłową jego pracę. Zarówno jego fizyczne parametry pracy, jak też odpowiedzi na zapytania (tzw.ping) są na bardzo dobrym poziomie.
Na wstępie proszę o ponowną weryfikację połączenia internetowego przy połączeniu kablowym.
W przypadku gdy niestabilna praca łącza internetowego występuje przy bezpośrednim połączeniu kablowym komputera z modemem - proszę o wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych modemu. Wykonuje się to poprzez wciśnięcie przycisku reset znajdującego się w tylnej części urządzenia na co najmniej 30 sekund przy włączonym zasilaniu.
Jeśli obserwowane trudności występują wyłącznie przy połączeniu bezprzewodowym proszę o zapoznanie się z artykułem znajdującym się pod adresem: https://www.upc.pl/wifi. Zawarte informacje będą pomocne w optymalizacji parametrów łącza bezprzewodowego. Zwracam uwagę, że transfery osiągane przy połączeniu bezprzewodowym mogą być niższe niż te uzyskiwane przy połączeniu kablowym. Wynika to ze specyfiki technologii bezprzewodowej.
Gdyby powyższe działania okazały się nieskuteczne i przy połączeniu kablowym obserwowałaby Pani dalsze utrudnienia konieczna będzie wizyta technika serwisu celem weryfikacji działania modemu i sprawdzenia parametrów sygnałowych w Pana lokalu.
W celu umówienia wizyty technika proszę o kontakt z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów pod numerem telefonu 813-813-813 codziennie w godzinach 7:00-23:00 lub poprzez chata dostępnego pod adresem www.upc.pl/kontakt dostępnego codziennie w godzinach 8:00-22:00 |
|
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 27-10-2016, 10:10
|
|
|
"Szanowna Pani"
"opis nieprawidłowości jakie Pani obserwuje"
"próbowałem skontaktować się z Panem telefonicznie"
To w końcu Pan czy Pani i coś Ci pomogła ta ich wyczerpująca odp ?. |
_________________
|
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 27-10-2016, 10:17
|
|
|
Umowa nie jest na mnie, ja jestem pelnomocnikiem, ale pomimo pisania w swoim imieniu, czesto dostaje takie mieszane zwroty.
Co do działania, to opisują rozwiązania, które są mi znane, i staram się wykonywać pred ewentualnym zgłoszeniem, narazie jest spokój wczoraj zdarzyło mi się jedno ograniczenie, zobaczymy co bedzie dalej |
_________________
|
|
|
|
|
Dorota
Klikacz
Dołączyła: 11 Gru 2016 Posty: 2
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:03
|
|
|
dylax napisał/a: | Umowa nie jest na mnie, ja jestem pelnomocnikiem, ale pomimo pisania w swoim imieniu, |
Jeśli pamiętam dobrze firmowe szkolenie z prawa, to z prawnego punktu widzenia - jeśli jesteś pełnomocnikiem i zgłaszasz problem z usługa kupiona na rzecz tego kto Ci udzielił pelnomocnictwa - to zawsze piszesz w imieniu swojego mocodawcy.
Chyba że w piśmie zaznaczysz że wystepujesz w kwestii innej usługi, a nie tej na która masz pelnomocnictwo.
niby drobiazg, ale jak tam u nich jakiś menedżer bedzie upierdliwy to sie przyczepi. |
|
|
|
|
dylax
light master
Dołączył: 19 Paź 2015 Posty: 112
|
Wysłany: 17-12-2016, 20:14
|
|
|
Temat do zamknięcia |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|