Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z prędkością streamingu
Autor Wiadomość
Thunderbolt 
Klikacz

Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-09-2016, 16:16   Problemy z prędkością streamingu

Mój problem dot. wyłącznie streamingu, tzn. ściąganie jest tak szybkie jak powinno, podobnie jak strony internetowe. Jednak kiedy próbuje oglądać filmy np. na Vimeo, czy TVN24, bądź JoeMonster, wszystko ładuje się bardzo powoli po malutkim kawałeczku. Mam opcję FP 250. Najdziwniejsze jest to że YouTube działa w porządku - tam nic nie spowalnia. Tylko pozostałe usługi zamulają. Próbowałem resetować Horizona, ale to nic nie dało. Zmieniałem też DNSy na googlowskie (8.8.8.8 i 8.8.4.4) ale to również nie pomogło. Dodałem też ip w kompie do DMZ. Bez różnicy. YouTube działa, a Vimeo i reszta nie. Nie ma różnicy jaki filmik puszczam, z przed roku czy wczorajszy. Jestem pewien że jeszcze tydzień temu wszystko działało prawidłowo. Czy jest coś mógłbym zrobić? W systemie nic nie zmieniałem mam Windows 10 i Google Chroma.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 210 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-09-2016, 21:33   Re: Problemy z prędkością streamingu

Thunderbolt napisał/a:
W systemie nic nie zmieniałem mam Windows 10 i Google Chroma.
W Windows 10 jest wbudowany Internet Explorer 11 (nie mylić z Microsoft Edge), sprawdź w nim. Ewentualnie zainstaluj Firefoxa i w nim sprawdź. Zadbaj o aktualne wtyczki Microsoft Silverlight, Java, Adobe Flash Player. jeżeli masz to wyłącz na chwilę AdBlocka.

DNSy nie mają nic do tego. One tylko tłumaczą nazwy stron (hostów) na adresy IP.
_________________
 
 
Thunderbolt 
Klikacz

Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2016, 13:09   

Na IE to samo. Ładuje się kawałek potem staje. Trzeba długo czekać, żeby kawałek ruszyło. Antywirus wyłączony. YT i pobieranie działa normalnie. Tak samo steam, origin itp.

[ Dodano: 28-09-2016, 19:30 ]
Przeinstalowałem Windowsa 10. Jest zauważalnie lepiej, więc w grę mógł wchodzić AVG, który był z PC Formatem, lub ew. jakiś wcześniejszy wirus. Tak czy inaczej na wszelki wypadek ostrzegam przed instalacją tego programu. Dzięki za pomoc!
 
 
Dorota 
Klikacz

Dołączyła: 11 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: 17-12-2016, 20:09   

Sprobuj odinstalować na chwile antywirusa. I sprawdź czy na pewno masz tylko jednego antywira / antimalware
U mnie kłopot polegał na tym ze miałam standardowo ESET a ściagając Acrobata, zainstalował się jeszcze chyba McAfee czy jakiś ich domyślny (przeoczyłam to). Dwa antywiry chodziły razem - nie zauważyłam tego - i tak bardzo wzajemnie się zwalczały, że wszystko cholernie spowolniło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: