|
|
Wysokie pingi i bardzo niskie transfery - UPC 120Mbit/s |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 10-12-2016, 17:17
|
|
|
Piospi,
Tygrysek napisał/a: | Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118 |
Może nie hebel, bo to naprawdę dobry kawałek sprzętu - tylko, że ma on już z 10 lat, UPC nigdy więcej już nie kupiło sprzętów (czystych modemów) od Cisco, kupili modemoroutery Cisco dla biznesu i na tym się skończyło - czyste modemy były zabierane jednym i dawane drugim, mój egzemplarz wytrzymał 8 lat, a gdy go dostałem, już był używany.
Gdyby problem był na klatce, to by go mieli WSZYSCY w tym pionie, gdyby to była wina sygnału tylko do Ciebie, to by położyli na chwilę kabel z klatki schodowej i sprawdzili, przekładając podłączony kabel w inny port w splitterze, a w ostateczności podmienili Cisco na coś innego. |
_________________
|
|
|
|
|
Piospi
light master
Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 100
|
Wysłany: 11-12-2016, 09:35
|
|
|
Tygrysek napisał/a: | Piospi napisał/a: | Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce..... |
Nie mój dobrze działa , to jest dobre .... Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118 |
Jeśli wiesz lepiej niż 4-5 techników, którzy sprawdzali wszystkie możliwości to gratuluję
BTW. Sąsiedzi też się skarżą na słaby sygnał.... |
|
|
|
|
pezetwu
Klikacz
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 2
|
Wysłany: 11-12-2016, 11:22
|
|
|
Witajcie. Mam Internet 250 Mbit/s, w lutym kończy się umowa.
Przez te 2 lata nie narzekałem na prędkości, jednak w okolicy września 2016 roku zaczęły się problemy z pingiem oraz transferami. Wieczorem nie dało się rozmawiać na Skypie. Wydzwaniałem do UPC z problemem, było z 4 techników. Wymieniono modem dwukrotnie. Informowano mnie o dużej utylizacji łącza w moim rejonie, na co odpowiadałem, że mnie to nie interesuje, to nie Internet mobilny sory. Sygnał z kabla koncentrycznego był zgodny z wytycznymi (chodzi mi o decybele).
Po którymś telefonie dowiedziałem się, że w grudniu zostanie przeprowadzona modernizacja łącza.
I wreszcie gdzieś od początku grudnia znowu mam po kablu 245 Mbit/s z pingiem 9 ms.
Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12.
Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-12-2016, 17:08
|
|
|
pezetwu napisał/a: | Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream. |
pezetwu napisał/a: | Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12. |
Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje 12 kanałów DS. |
_________________
|
|
|
|
|
f0ku5
classic master
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 173
|
Wysłany: 11-12-2016, 19:20
|
|
|
pezetwu napisał/a: | Witajcie. Mam Internet 250 Mbit/s, w lutym kończy się umowa.
Przez te 2 lata nie narzekałem na prędkości, jednak w okolicy września 2016 roku zaczęły się problemy z pingiem oraz transferami. Wieczorem nie dało się rozmawiać na Skypie. Wydzwaniałem do UPC z problemem, było z 4 techników. Wymieniono modem dwukrotnie. Informowano mnie o dużej utylizacji łącza w moim rejonie, na co odpowiadałem, że mnie to nie interesuje, to nie Internet mobilny sory. Sygnał z kabla koncentrycznego był zgodny z wytycznymi (chodzi mi o decybele).
Po którymś telefonie dowiedziałem się, że w grudniu zostanie przeprowadzona modernizacja łącza.
I wreszcie gdzieś od początku grudnia znowu mam po kablu 245 Mbit/s z pingiem 9 ms.
Po sprawdzeniu w ustawieniach zaawansowanych routera zwróciłem uwagę, że zwiększono liczbę kanałów downstream z 8 na 12.
Tak więc drodzy forumowicze, wydzwaniać do UPC, męczyć, męczyć i jeszcze raz męczyć aż zwiększą liczbę kanałów downstream.
Pozdrawiam. | U mnie również poprawa dokładnie od 1 grudnia, ale ilość kanałów nie została zmieniona. Nie mam zielonego pojęcia co zrobili. |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2016, 20:10
|
|
|
Piospi napisał/a: | Tygrysek napisał/a: | Piospi napisał/a: | Nie...mój dobrze działa....jeśli to byłaby wina modemu to dawno byśmy wymienili ten sprzęt. Problem jest na klatce..... |
Nie mój dobrze działa , to jest dobre .... Też miałem tego hebla (średnia prędkość to max 10) ,potem zmienili mi na technicolora i od razu po lanie było 118 |
Jeśli wiesz lepiej niż 4-5 techników, którzy sprawdzali wszystkie możliwości to gratuluję
BTW. Sąsiedzi też się skarżą na słaby sygnał.... |
Jak ja mogę wiedzieć lepiej ,jak Ty napisałeś ,że "nie mój działa dobrze" to jak działa to w czym masz problem ,sprzęt tak jak napisałaś kolega wyżej dobry lata temu .
"Sąsiedzi też się skarżą " to jest dobry tekst , pokaż mi sąsiada który się na coś nie skarży, u mnie sąsiad ma 120 , a jak wiem dzwonił do upc bo ma 118 ,
Co Ci te 4-5 techników powiedziało, bo jak widzę z postów modemu innego Ci nie dali ,to co robili ,jak sprawdzili ,czy modem inny niż cisco jest sprawny i czy co ważne jeszcze się do czegoś to nadaje . |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-12-2016, 22:26
|
|
|
Poprawka z mojej strony do mojego postu:
"Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje 12 kanałów DS."
Dokładnie to obsługuje aż 24 kanały DS - tylko w tym miejscu było 12 więc tyle obsłużył.
Prawidłowo winno być:
"Pod warunkiem, że klient ma Compala, bo tylko on na chwilę obecną obsługuje te 12 kanałów DS." |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|