Wizyta technika - brak opłaty |
Autor |
Wiadomość |
biorek
light master
Dołączył: 08 Wrz 2014 Posty: 139
|
Wysłany: 07-12-2016, 12:19 Wizyta technika - brak opłaty
|
|
|
Od 1 stycznia 2017 UPC wycofuje opłatę za nieuzasadnione wezwanie technika.
źródło: http://www.telepolis.pl/w...,2,3,37676.html
Pytanie czy nasi rodacy nie przegną pały jak to miało miejsce z promocją Lidla |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10-12-2016, 19:05
|
|
|
UPC Swoje:
Zmiana Regulaminu oraz cennika związana ze zniesieniem opłaty za nieuzasadnione wezwanie technika
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować, że od 1 stycznia 2017 r. zmianie ulega Regulamin świadczenia usług oraz Cennik. Zmiany związane są z wycofaniem opłaty za nieuzasadnione wezwanie technika. Szczegółowy wykaz zmian znajduje się tutaj.
W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC. Jednak w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia i rozwiązania umowy w Okresie Zobowiązania, UPC będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług.
A ulotki konkurencji rozrzucane u mnie swoje:
|
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2016, 20:10
|
|
|
Konkurencja zawsze wykorzystuje takie okazje i naciąga na swoją ofertę
A potem płacz i zgrzytanie zębów jak UPC dowala karę za zerwanie umowy |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2016, 20:23
|
|
|
Cytat: | W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC | A zaraz potem Cytat: | Jednak w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia i rozwiązania umowy w Okresie Zobowiązania, UPC będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług |
To mam prawo, czy nie mam (?)
Według mnie, to 'drugie', wyklucza to 'pierwsze'. |
|
|
|
|
edek
light master
Dołączył: 29 Sie 2016 Posty: 84
|
Wysłany: 10-12-2016, 20:43
|
|
|
Pitrek, dużej sprzeczności nie ma. Ulotki dotyczą "nie akceptujesz zmiany oferty programowej" oraz "sprawdź czy Ciebie także dotyczy zmiana", więc ewidentnie chodzi o wycofanie kanałów cbs... i orange sport, gdzie niektórym abonentom może przysługiwać wypowiedzenie bez kary umownej.
hsurim, prawo do wypowiedzenia masz zawsze. Ale w niektórych przypadkach wypowiedzenie może wiązać się z brakiem konieczności zapłaty kary umownej (przyznanych ulg). W tym przypadku kare musiałbyś zapłacić, co nie wyklucza tego, że nadal masz prawo wypowiedzieć umowę:) |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10-12-2016, 21:45
|
|
|
Hmm, ja to widzę trochę inaczej.
Najpierw zdanie: ... masz prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez dodatkowych kosztów, a zaraz pod tym: Sprawdź czy Ciebie także dotyczy zmiana ...
Kiedyś nachalnie konkurencja kłamała na temat możliwości wypowiedzenia umowy. Teraz piszą już to trochę ostrożniej. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2016, 21:55
|
|
|
edek napisał/a: | (...) hsurim, prawo do wypowiedzenia masz zawsze.(...) |
Tak, mam.
Ale w takim razie, czy to nie jest (powiedzmy) wpuszczanie przez UPC, swojego klienta w kanał ??
Bo czemu ma służyć ten zwrot; "W związku ze zmianami, przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z UPC." ??
Jeśli jest "związek' (powód), to przecież nie jest równoznaczne z widzimisię (rozmyśleniem się z kontynuowania umowy) |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 10-12-2016, 22:11
|
|
|
Zawsze (niestety) tak było, że jak firma coś zmienia, wprowadza, usuwa, likwiduje to może sobie napisać co chce - i ja muszę to przyjąć do wiadomości, bo zawsze jest jakieś ale...
Natomiast, jeśli to klient chce coś zmienić - to firma to traktuje jako zerwanie umowy i chce karę umowną od klienta.
Czyli oni mogą robić co chcą, a my możemy im skoczyć?
To gdzie tu partnerstwo - umowa winna zawierać klauzulę, że za zmianę warunków umowy, firma ma mi ZAPŁACIĆ realną kasę, albo jeśli nie, to ja dalej chcę mieć co miałem (nie interesuje mnie, że firma nie może tego spełnić).
Ja zmieniam warunki umowy, mam płacić kary, opłaty - firma zmienia warunki umowy, mam spadać na drzewo.
Teraz co to sedna - zmiana oferty programowej (nie z winy UPC) jest w moim odczuciu czym innym, niż zmiana warunków umowy własnej (zakres świadczonej usługi dodatkowej w zakresie instalacji sprzętu). |
_________________
|
|
|
|
|
|