Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań.
Autor Wiadomość
HackerMan_1989 
Klikacz

Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 15
Wysłany: 15-11-2016, 01:23   Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań.

Witajcie.
Kilka pytań do Was. Dziś była wizyta technika gdyż wynegocjowałem RUM X.
1. Stary sprzęt mianowicie MediaBoxa i Ubee zabrał technik. Tak ma być? Czy to darmowa opcja przy przedłużaniu?
2. Zmieniłem z Select Extra HD, 60 MB, telefon 240 minut na Horizon Max, 250 MB, telefon MAX i w moje UPC są już te zmiany telefon i internet ładnie pięknie a w tv widnieją oba tj. Select Extra HD i Horizon Max. Tak powinno być?
Dzięki za odpowiedź :-)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-11-2016, 06:32   Re: Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań.

Ad. 1. Przy wymianie sprzętu, przy zmianie umowy, to normalne. Jest to ujęte w cenie instalacji danej promocji, w kwocie wymienionej w regulaminie lub za 0 zł w przypadku :arrow: bezkosztowej instalacji. Tylko po rezygnacji z usług sam musisz zwrócić sprzęt. W przypadku zamiany na Twój wniosek np. dekodera na MediaModuł CI+, bez zmiany usług, technik też by zabrał dekoder, ale taka wizyta byłaby płatna 50 zł.
Ad. 2. Oczywiście w Moje UPC powinna być wyszczególniona tylko jedna usługa TV. Jeżeli to nie zniknie po dwóch dniach, to zadzwoń do nich, żeby to skorygowali, bo może zaczną wystawiać fakturę na dwie usługi TV. Sprawdź czy w "Moje UPC", w "Wiadomościach", w "Potwierdzeniu Zamówienia" nie ma przypadkiem dwóch usług TV, jeżeli są dwie to koniecznie dzwoń jak najszybciej.
_________________
 
 
Tygrysek 
plus master

Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 367
Skąd: Chorzów ,Gdańsk
Wysłany: 15-11-2016, 11:57   

1) Przecież Ty ustalałeś warunki przedłużenia , to konsultant na pewno Ci powiedział o takiej zmianie,na pewno też powiadomił Cię o koszcie instalacji (49,90) ,albo o koszcie aktywacji (29,90).
2) U mnie po prawie miesiącu dalej wisi tv, a z niej zrezygnowałem, nawet fakturę mi wystawili z tv, lecz zapłaciłem tylko za 2 usługi,dlatego się nie zdziw ,jak przez pomyłkę na rachunku będziesz mieć 2 usługi Tv .
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: