|
|
Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań. |
Autor |
Wiadomość |
HackerMan_1989
Klikacz
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 15
|
Wysłany: 15-11-2016, 01:23 Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań.
|
|
|
Witajcie.
Kilka pytań do Was. Dziś była wizyta technika gdyż wynegocjowałem RUM X.
1. Stary sprzęt mianowicie MediaBoxa i Ubee zabrał technik. Tak ma być? Czy to darmowa opcja przy przedłużaniu?
2. Zmieniłem z Select Extra HD, 60 MB, telefon 240 minut na Horizon Max, 250 MB, telefon MAX i w moje UPC są już te zmiany telefon i internet ładnie pięknie a w tv widnieją oba tj. Select Extra HD i Horizon Max. Tak powinno być?
Dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 15-11-2016, 06:32 Re: Przedłużenie umowy, wizyta technika kilka pytań.
|
|
|
Ad. 1. Przy wymianie sprzętu, przy zmianie umowy, to normalne. Jest to ujęte w cenie instalacji danej promocji, w kwocie wymienionej w regulaminie lub za 0 zł w przypadku bezkosztowej instalacji. Tylko po rezygnacji z usług sam musisz zwrócić sprzęt. W przypadku zamiany na Twój wniosek np. dekodera na MediaModuł CI+, bez zmiany usług, technik też by zabrał dekoder, ale taka wizyta byłaby płatna 50 zł.
Ad. 2. Oczywiście w Moje UPC powinna być wyszczególniona tylko jedna usługa TV. Jeżeli to nie zniknie po dwóch dniach, to zadzwoń do nich, żeby to skorygowali, bo może zaczną wystawiać fakturę na dwie usługi TV. Sprawdź czy w "Moje UPC", w "Wiadomościach", w "Potwierdzeniu Zamówienia" nie ma przypadkiem dwóch usług TV, jeżeli są dwie to koniecznie dzwoń jak najszybciej. |
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2016, 11:57
|
|
|
1) Przecież Ty ustalałeś warunki przedłużenia , to konsultant na pewno Ci powiedział o takiej zmianie,na pewno też powiadomił Cię o koszcie instalacji (49,90) ,albo o koszcie aktywacji (29,90).
2) U mnie po prawie miesiącu dalej wisi tv, a z niej zrezygnowałem, nawet fakturę mi wystawili z tv, lecz zapłaciłem tylko za 2 usługi,dlatego się nie zdziw ,jak przez pomyłkę na rachunku będziesz mieć 2 usługi Tv . |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|