Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Astral699
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 1247 Skąd: Z Miasta
|
Wysłany: 29-10-2016, 11:43
|
|
|
Ile "będę" płacił.
89zł za 300mbit umowa na 1 rok (nie chciałem na 2 lata) + obecny abonament 29zł telefon (nielimitowane rozmowy na wszystkie stacjonarne + komórki)
Tygrysek, teraz juz zrozumiałem o co chodzi.
Czyli wybierajac tv/telefon z upc, jedynie co upc robi to aktywuje uslugu telefonu (voip) w moim pakiecie. Nic nie instalują u mnie, zadnych kabli ani nic, zgadza sie ? |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2016, 11:50
|
|
|
Tak zgadza się Za te 29 zł to masz telefon komórkowy czy stacjonarny?
Ps jak działa Ci ta 300 -tka, próbowałem w Katowicach 600 to nawet w godzinach popołudniowych nie było 1/4 ? |
_________________
|
|
|
|
|
Astral699
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 1247 Skąd: Z Miasta
|
Wysłany: 29-10-2016, 11:58
|
|
|
Mam 250 i chce zrezygnowac z tej pseudo-usługi. Wszystko jest uzaleznione terytorialnie. Wmoim bloku widocznie duzo osb ma 250-tke a co za tym idzie wieczorem mam 100 a nie 250. Dość juz mam kompromisów, dlatego chce wypróbowac swiatłowód od Orange 300/30, który od wielu slysze ze dziala jak bajka.
Z orange mam stacjonarny
Orange instalować mi będą w najblizszy poniedziałek.
Dam znac jak dziala
Jesli bedzie działał srednio to podziekuje. Mam na to 14 dni i na ten czas wstrzymam sie z wypowiedzeniem internetu z UPC. Jesli bedzie ok to po 2 tygodniach pisze wypowiedzenie i zostawiam Orange. |
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2016, 12:07
|
|
|
No u mnie odwrotnie , na upc to książkę szło by napisać o usłudze tv , natomiast internet i telefon działa dobrze i prawie pełnym łączem, zdarzy się popołudniami ,że jest np ok 200 Mb ale to i tak po wifi ,była tylko jedna awaria internetu przez 9 lat co jestem ich klientem . Orange bym nie wziął nawet za 0 zł , tam nigdy nic nie działało w moim przypadku.
To jak masz orange,czy nie lepiej u nich wziaść tv ,przecież jak bierze się światłowód to są dobre promocje na tv i resztę usług. Skąd jesteś? |
_________________
|
|
|
|
|
Astral699
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 1247 Skąd: Z Miasta
|
Wysłany: 29-10-2016, 12:12
|
|
|
Ja osobiscie kładę lach* na TV, ale reszta domowników ogląda duzo tv, duzo sportowych kanałów.
Sprawdzałem oferte Orange TV i niestety ale nie maja Polsat Sport HD, na którym jest siatkówka, a to cos nie do przeskoczenia dla reszty rodziny. Ten kanał musi byc! Dlatego z TV zostaje w UPC i nie przenosze sie do Orange'a
Warszawa/bemowo
Z Orange osobiscie miałem raz do czynienia. Komórka na karte pre-paid i działało to lepiej niz play/plus, wiec mam dobre doswiadczenia z tą firmą. Na telefon w orange tez nie narzekamy. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-10-2016, 14:14
|
|
|
Astral699@
GDA napisał/a: | sygnał TV internet i VOIP leci kablem koncentrycznym
to jakie usługi masz włączone określają warunki promocji - nie musisz mieć internetu aby korzystać z telefonu po internecie | Dokładnie tak jak Ci napisał GDA@. Zostawią Ci obecny modemorouter Technicolor TC7200 (na nim już nie będzie usługi internetowej), który będzie służył to podłączenia "tego telefonu", którego nie będziesz używał. Odłączasz modemorouter i przewód koncentryczny od gniazda UPC, ładnie pakujesz do kartonika i chowasz "głęboko do szafy". Musi on pozostać u Ciebie. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2016, 16:23
|
|
|
Pitrek napisał/a: | ładnie pakujesz do kartonika i chowasz "głęboko do szafy". Musi on pozostać u Ciebie. |
kartonik do utylizacji
do oddania jest tylko modemorouter
btw: trzymalem 1.5 roku karton od Horizona bo taki ładny kolorowy
przyjechał technik wypakował Horizona z kartonu wrzucił do siatki z biedronki i zabral |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-10-2016, 16:57
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Odłączasz modemorouter i przewód koncentryczny od gniazda UPC, ładnie pakujesz do kartonika i chowasz "głęboko do szafy". Musi on pozostać u Ciebie. | Oczywiście w tym zdaniu nie miałem na myśli, że "kartonik" musi pozostać, a modemorouter Technicolor, pomimo nie używania usługi telefonicznej nie można go oddać technikowi.
Chyba jakoś pokrętnie skleciłem to zdanie, sorry. |
_________________
|
|
|
|
|
erwinsans
ultra master
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 750
|
Wysłany: 30-10-2016, 08:04
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Pitrek napisał/a: | Odłączasz modemorouter i przewód koncentryczny od gniazda UPC, ładnie pakujesz do kartonika i chowasz "głęboko do szafy". Musi on pozostać u Ciebie. | Oczywiście w tym zdaniu nie miałem na myśli, że "kartonik" musi pozostać, a modemorouter Technicolor, pomimo nie używania usługi telefonicznej nie można go oddać technikowi.
Chyba jakoś pokrętnie skleciłem to zdanie, sorry. |
Ich pudła nie interesują zabierają tylko sprzęt. Więc wszystkie pudełka pudła można wyoutować |
_________________
|
|
|
|
|
effe
classic master
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 219
|
Wysłany: 30-10-2016, 09:29
|
|
|
Moja siostra posiada umowę na czas nieokreślony. W poniedziałek chcemy wysłać wypowiedzenie. Jaką datę ma wpisać przy:
"Proszę o całkowite zawieszenie usług świadczonych przez UPC Polska na warunkach wskazanych poniżej.
Całkowite zawieszenie usług dotyczy Internetu 60 Mb oraz telewizji cyfrowej pakiet Select . Okres zawieszenia usług od dnia i tu data r. w związku z zakończeniem "
Czy poprawna data to będzie 30 listopada? Ma miesiąc wypowiedzenia? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2016, 09:59
|
|
|
zawieszenie?
a co to za tryb? kto wam to podpowiedział? |
|
|
|
|
Karol
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 673 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-10-2016, 10:46
|
|
|
@effe, możesz nie wpisywać daty tylko podać, że chcesz wypowiedzieć umowę z zachowaniem terminu wypowiedzenia.
I nie pisz "zawieszenie" tylko "wypowiedzenie".
Np.:
"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartą z UPC Polska, ponieważ nie chcę już dalej korzystać z Państwa usług. Proszę o zakończenie świadczenia usług zgodnie z obowiązującym terminem wypowiedzenia."
PS. Nie zapomnij podać danych abonenta, w tym szczególnie numeru identyfikacyjnego (nr klienta) oraz numeru telefonu, pod który konsultant UPC może zadzwonić z przedstawieniem ewentualnej lepszej oferty. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 30-10-2016, 10:48
|
|
|
effe napisał/a: | Moja siostra posiada umowę na czas nieokreślony. Jaką datę ma wpisać |
OWU jest wszystko napisane:
§ 6. pkt. 4.
...wypowiedzenie Umowy Abonenckiej w całości lub części następuje z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym druga strona otrzymała oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone na piśmie. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zawierać Numer Identyfikacyjny oraz imię i nazwisko Abonenta, adres miejsca zamieszkania i adres korespondencyjny, jeżeli jest inny niż adres miejsca zamieszkania, oraz numer identyfikacyjny PESEL.
Jeżeli chcesz aby to było jak najszybciej, to nie podajesz żadnej daty, termin skutku takiego wypowiedzenia jest określony przez OWU. Jeżeli złożysz w październiku to umowa przestanie działać na koniec listopada. Można to zrobić przez formularz kontaktowy. Dołącz do tego skan/zdjęcie pisma, tylko zwróć uwagę, czy załącznik (pismo z własnoręcznym podpisem) się prawidłowo dodał. Najlepiej w edytorze wkleić obrazek podpisu i zapisać jako PDF. Będzie wyglądało jak skan.Oczekuj maila z potwierdzeniem, zadzwoń na drugi dzień czy dostali Twoją rezygnację i czy jest prawidłowa.
Pismo może być takie:
Zgodnie z regulaminem usług świadczonych przez UPC, proszę o rozwiązanie Umowy Abonenckiej dotyczącej usług ................................. i odłączenie usług świadczonych przez UPC z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia.
Edit:
Karol@, ale się zgraliśmy |
_________________
|
|
|
|
|
Tygrysek
plus master
Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 367 Skąd: Chorzów ,Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2016, 11:17
|
|
|
effe napisał/a: | Moja siostra posiada umowę na czas nieokreślony. W poniedziałek chcemy wysłać wypowiedzenie. Jaką datę ma wpisać przy:
"Proszę o całkowite zawieszenie usług świadczonych przez UPC Polska na warunkach wskazanych poniżej.
Całkowite zawieszenie usług dotyczy Internetu 60 Mb oraz telewizji cyfrowej pakiet Select . Okres zawieszenia usług od dnia i tu data r. w związku z zakończeniem "
Czy poprawna data to będzie 30 listopada? Ma miesiąc wypowiedzenia? |
Nie no,wczoraj pisał na innym wątku ,że dopiero co 4 tygodnie temu podpisał umowę, dostał nowe mieszkanie gdzie nie ma usług, dziś że złoży wypowiedzenie za siostrę ,fajny z Ciebie brat ,najpierw upc Ci Wcisło słaby pakiet za ogromną cenę a ty podasz pałeczkę dalej i wciśniesz siostrze tv za 140 zł wooow |
_________________
|
|
|
|
|
michael004
easy master
Dołączył: 28 Paź 2016 Posty: 29
|
Wysłany: 30-10-2016, 11:21
|
|
|
Witam,
aktualnie posiadam internet od UPC 120Mb/s za 69 zł oraz do tego pakiet start tv, skończyła mi się umowa w czerwcu i teraz mam na czas nieokreślony i wczoraj złożyłem wypowiedzenie, co mogę ugrać jak będą dzwonić z biura utrzymania klienta i kiedy ewentualnie mogą dzwonić? Według rewii usług mogę liczyć na internet 60mb plus TV max za cenę do 80zł ?? Dodam, iż w moim bloku jest oferta gigakablówki i orange światłowodu. |
|
|
|
|
|