Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana umowy. Czy to są normalne praktyki w UPC?
Autor Wiadomość
Taras 
Klikacz

Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 15
Wysłany: 26-10-2016, 08:31   Zmiana umowy. Czy to są normalne praktyki w UPC?

Czy to są normalne praktyki w UPC?

Dziś kończy mi się okres zobowiązania. Dotychczas korzystałem z pakietu Max Extra HD z nagrywarką + Multiroom z nagrywarką + Internet 30 Mb/s + Telefon 240 minut do wszystkich za 151 zł miesięcznie.

Wczoraj, pod długiej rozmowie i negocjacjach z konsultantem (numer 32 494 95 50), zdecydowałem się na opcję: Select HD + Horizon z nagrywarką + Multiroom z nagrywarką + Internet 60 Mb/s za 109 zł (dodatkowo, po roku 10 zł za multiroom). By otrzymać te warunki muszę w momencie zakończenia okresu zobowiązania „przepisać” usługi na żonę, co zaproponował konsultant. Nie było mowy o wypowiedzeniu. Konsultant stwierdził, że instalator będzie miał ze sobą komplet dokumentów do podpisu i to załatwi sprawę. Instalator ma mnie odwiedzić dziś w godzinach popołudniowych.

Co budzi moje wątpliwości?
1. Cała powyższa procedura (bez wypowiedzenia, „przepisanie”) – czy to normalne?
2. Brak maila z przedstawieniem nowych warunków. Konsultant twierdził, że lada moment taki dostanę.
3. Brak kontaktu od instalatora. Z tego co wiem, to potwierdzają wizytę smsem.
4. Największe zdziwienie. Logując się dziś na swoje konto w strefie klienta UPC zobaczyłem, że moje dane zostały zmienione, a dokładnie nazwisko. Zamiast mojego, jest jakieś zupełnie mi nie znane.

Trochę to wszystko dziwne. Powinienem się martwić czy nie mam powodu?
Żałuję, że nie trafiłem wcześniej na to forum. Macie tu skarbnicę wiedzy, więc pewnie negocjacje potoczyły by się zupełnie inaczej.
 
 
damianz 
easy master

Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-10-2016, 08:51   

tak, to numer UPC, jedyne co przychodzi mi do głowy to cwaniactwo konsultanta i nabicie Ciebie jako nowego klienta=większa prowizja dla niego.
Wg mnie nie podpisuj tylko wypowiadaj i negocjuj od nowa z wiedzą z tego forum! żadne telefoniczne ustalenia nie są zobowiązujące i do niczego nie jesteś zmuszony.
powodzenia!
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2016, 08:52   

Niestety ale zostałeś naciągnięty,
osoba która tak Ci zaproponowała zrobiła to wyłącznie w swoim interesie gdyż najwyższą prowizję ma od nowego abonenta, oczywiście twoja umowa bez wypowiedzenia się nie kończy (umowy w UPC są zawierane na czas nieokreślony)

teraz stoisz przed faktem dwóch umów - jak widzisz dane się zmieniły na jakieś całkowicie inne - więc to kolejny przekręt (kolejny nowy klient)

wątpie też aby ktokolwiek do Ciebie przyjechał z UPC - nie dostałeś SMS o wizycie serwisanta
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 09:10   

Przede wszystkim nie wypowiadaj żadnej umowy, bo sprawy się jeszcze bardziej skomplikują.
Dokładnie nie wiadomo jaki jest stan tych dwóch umów. Nie wiadomo czy konsultant nie zrobił cesji Twojej starej umowy na obcą osobę, a nowa umowa jest na Twoją żonę. Logujesz się na swoje dane, pytanie jaki jest ID klienta, piszesz że nazwisko jest inne, a co z resztą, adres usługi, zakres umowy.

Nowa umowa (załóżmy) na żonę ma inny ID klienta, nawet nie wiadomo jaki.

Zadzwoń do BOKu, miej wszystkie swoje dane + PESEL żony + obce nazwisko. Opowiedz o całej sytuacji, rozmowy są w końcu nagrywane. Muszą ustalić jakie i na kogo są umowy i to wszystko odkręcić.

Jak już wrócisz do starej umowy, złożysz wypowiedzenie i bogatszy o wiedzę z forum zaczniesz negocjacje.
_________________
 
 
damianz 
easy master

Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-10-2016, 09:31   

dlaczego niczego nie wypowiadać? rozmyśliłem się, nie chcę przedłużać na tych warunkach, mam lepszą propozycję od innego operatora i wypowiadam, chyba że zaproponujecie coś lepszego to nie będę się bawił w zamienianie dekoderów.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 09:35   

@damianz
A którą umowę chcesz wypowiadać :?: Tę na obcą osobę, nie wiadomo nawet jakim trybem to zostało zmienione. (Cesja?) Czy tę nową na żonę, tu raczej by było 14 dniowe odstąpienie od umowy. Sprawa jest na tyle zawiła i poważna (nadużycie konsultanta), że należy to zgłosić do UPC.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 26-10-2016, 09:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 09:46   

GDA napisał/a:
A komu Ty odpowiadasz?
Odpowiadam @damianz, który udzielał kolejnych wskazówek dla @Taras, a ja się z nimi nie zgadzam.

A pytania... Przecież widać, że są retoryczne.
_________________
 
 
damianz 
easy master

Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-10-2016, 09:56   

ale czy ja coś komuś radzę straszyć? tylko i wyłącznie zbagatelizować ustalenia i przystąpić do nich od nowa z wypowiedzeniem umowy macierzystej, @GDA uważam że wyłącznie wnosisz zamęt takimi wstawkami
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 10:00   

@damianz
Umowa macierzysta (ta stara) może być już na kogoś innego, dlatego podtrzymuję swoje zdanie na ten temat.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2016, 10:02   

damianz napisał/a:
tylko i wyłącznie zbagatelizować ustalenia

nie radziłbym - to co napisał @Pitrek jest jedynym sensownym działaniem
 
 
Taras 
Klikacz

Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 15
Wysłany: 26-10-2016, 10:04   

Pitrek napisał/a:
Przede wszystkim nie wypowiadaj żadnej umowy, bo sprawy się jeszcze bardziej skomplikują.
Dokładnie nie wiadomo jaki jest stan tych dwóch umów. Nie wiadomo czy konsultant nie zrobił cesji Twojej starej umowy na obcą osobę, a nowa umowa jest na Twoją żonę. Logujesz się na swoje dane, pytanie jaki jest ID klienta, piszesz że nazwisko jest inne, a co z resztą, adres usługi, zakres umowy.

Nowa umowa (załóżmy) na żonę ma inny ID klienta, nawet nie wiadomo jaki.

Zadzwoń do BOKu, miej wszystkie swoje dane + PESEL żony + obce nazwisko. Opowiedz o całej sytuacji, rozmowy są w końcu nagrywane. Muszą ustalić jakie i na kogo są umowy i to wszystko odkręcić.

Jak już wrócisz do starej umowy, złożysz wypowiedzenie i bogatszy o wiedzę z forum zaczniesz negocjacje.


@Piotrek
Wszystkie dane, ID, adres, zakres umowy, nawet moje imię są bez zmian. Zmieniło się tylko nazwisko.

W rozmowie z konsultantem podałem tylko imię i nazwisko żony. PESEL i inne dane miał spisać instalator.

Zaraz zadzwonię i spróbuję to wyjaśnić. Doszła kolejna kwestia - tuż przed wyjściem do pracy, o godzinie dziesiątej, odłączono mi internet i tv. No chyba, że to zbieg okoliczności - zwykła awaria.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 10:13   

Trudno powiedzieć, zmiana Twojej umowy wymaga wizyty technika, bo zmieniasz sprzęt. Nie powinni tego robić przed jego wizytą. Nie jest to normalna sytuacja zmiany umowy na inną wraz ze zmianą sprzętu.

Dobrze robisz, że będziesz dzwonił. Nie wiadomo ile umów w tej chwili jest na Twój lokal. Musisz wyjaśnić sprawę dwóch umów, Twojej i żony.

Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi opiniami i mam do tego prawo. Nie wszyscy muszą się z tym zgadzać.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2016, 10:25   

Taras napisał/a:
tuż przed wyjściem do pracy, o godzinie dziesiątej, odłączono mi internet i tv. No chyba, że to zbieg okoliczności - zwykła awaria.

wiedz że ktoś gmerał na Twoim koncie,
mam wrażenie że z Twojej umowy powstały dwie nowe - celem wyłudzenia prowizji oczywiście

życzę pozytywnego odkręcenia sprawy i cierpliwości
 
 
Taras 
Klikacz

Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 15
Wysłany: 26-10-2016, 11:20   

GDA napisał/a:

wiedz że ktoś gmerał na Twoim koncie,
mam wrażenie że z Twojej umowy powstały dwie nowe - celem wyłudzenia prowizji oczywiście

życzę pozytywnego odkręcenia sprawy i cierpliwości


Dzięki.
Ktoś gmerał, to fakt. Potwierdziła to przed chwilą konsultantka. Ba, w chwili obecnej są tam już całkowicie inne dane a ja nie mam możliwości zalogowania. Usługi mam wyłączone. Sprawę zgłosiłem i czekam na kontakt od przełożonego tego konsultanta - cwaniaka.
Myślicie, że zasadne będzie dodatkowe zgłoszenie sprawy przez formularz kontaktowy?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-10-2016, 11:25   

Jeżeli szybko odezwą się i sprawa zostanie załatwiona to nie ma takiej potrzeby.
Po załatwionej sukcesem sprawie zażądaj rekompensaty, może Ci coś ciekawego wpadnie.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: