|
|
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Robert_1988_PL
Klikacz
Dołączył: 12 Sie 2016 Posty: 18 Skąd: Cracov, Polska
|
Wysłany: 12-08-2016, 13:14
|
|
|
Sorrki strasznie zaplątane te forum, zgubiłem się hee |
_________________
|
|
|
|
|
PoirotAGH
Klikacz
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 10
|
Wysłany: 12-08-2016, 13:27
|
|
|
PoirotAGH napisał/a: | Hej.
Obecna sytuacja - WRUXV - Select+telefon+Internet 10Mbps+ C+Select +Eleveny - (ok.115 zł miesięcznie), na moich rodziców którzy oddają mi mieszkanie i się wyprowadzają. Teraz będzie cesja, przy okazji chcę dołożyć droższy internet(120Mbps) i HBO. Jako że WRU XV już nie ma, o co mogę powalczyć? |
Byłem dzisiaj w salonie z gotową umową cesji, Pani powiedziała że jak będę chciał wyższy internet to ona nie może mi dać nic tak dobrego jak mam i poleciła dzwonić na infolinię. Ale powiedziała że na tej infolinii też załatwią cesję, więc cesji u niej nie złożyłem. Zadzwoniłem na infolinię - najpierw podałem że jestem abonentem i chcę dokupić ofertę, połączyło mnie z konsultantem, opisałem swoją sytuację a ten przełączył mnie do działu cesji. Potem czekałem 20 minut na rozmowę - cały czas wszyscy konsultanci zajęci - aż w końcu mnie rozłączyło. W związku z tym mam pytanie - czy jakbym jednak złożył tylko tą umowę cesji w salonie to są jakieś szanse że później uda mi się podwyższyć internet, przynajmniej na warunkach WRU XV? Czy dostanę wtedy jakąś gorszą ofertę? Czy może najpierw spróbować podwyższyć internet na tej starej umowie i wtedy dopiero zrobić cesję? |
|
|
|
|
Razor556
Klikacz
Dołączył: 27 Lip 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 12-08-2016, 17:30
|
|
|
Robert_1988_PL napisał/a: | (...)
pytałem o ten nowy ruter Connect Box UPC ale też odmowa nie wiem czy to prawda, ale odpuściłem. |
Był u mnie w mieszkaniu niedawno technik UPC, przyniósł mi właśnie Compala. To zaczęliśmy rozmawiać, mówię mu że chciałem żeby pani na infolinii przy przedłużaniu umowy zaznaczyła że proszę o wymianę mojego Cisco na router Compal - ona na to że nie ma takiej możliwości w systemie i że jak coś to mam z technikiem na miejscu rozmawiać i może mi przyniesie Compala. Na co technik, że to kompletna bzdura i że jeżeli UPC w zgłoszeniu wpisze w uwagach router Compal to on nie ma prawa wejść do mojego mieszkania z jakimkolwiek innym routerem i musi mi Compala zainstalować. Także próbujcie się domagać, nawet jeśli konsultanci wmawiają co innego to trzeba stawiać na swoim i prosić żeby w uwagach wpisywali.
Swoją drogą, wcale bym się nie zdziwił jakby sami konsultanci o tym nie wiedzieli - jak ja się targowałem o Filmbox + Cinemax za złotówkę każdy to mi wmawiano że może być tylko jedna promocja z tych dwóch. Dopiero jak konsultantka się zapytała kierownika, czy takie coś jest w ogóle możliwe to dostałem obydwa i mnie przeprosiła, że w ogóle nie wiedziała że jednak można dać obie opcje na raz Brzmiała dosyć przekonująco, więc wierzę że jednak na prawdę nie wiedziała. Swoją drogą śmieszna sytuacja że czytelnicy tego forum lepiej znają "tajne" promocje UPC niż sami konsultanci |
|
|
|
|
IreuN
classic master
Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 191 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 12-08-2016, 18:59
|
|
|
Razor556 napisał/a: | Robert_1988_PL napisał/a: | (...)
pytałem o ten nowy ruter Connect Box UPC ale też odmowa nie wiem czy to prawda, ale odpuściłem. |
Był u mnie w mieszkaniu niedawno technik UPC, przyniósł mi właśnie Compala. To zaczęliśmy rozmawiać, mówię mu że chciałem żeby pani na infolinii przy przedłużaniu umowy zaznaczyła że proszę o wymianę mojego Cisco na router Compal - ona na to że nie ma takiej możliwości w systemie i że jak coś to mam z technikiem na miejscu rozmawiać i może mi przyniesie Compala. Na co technik, że to kompletna bzdura i że jeżeli UPC w zgłoszeniu wpisze w uwagach router Compal to on nie ma prawa wejść do mojego mieszkania z jakimkolwiek innym routerem i musi mi Compala zainstalować. Także próbujcie się domagać, nawet jeśli konsultanci wmawiają co innego to trzeba stawiać na swoim i prosić żeby w uwagach wpisywali.
Swoją drogą, wcale bym się nie zdziwił jakby sami konsultanci o tym nie wiedzieli - jak ja się targowałem o Filmbox + Cinemax za złotówkę każdy to mi wmawiano że może być tylko jedna promocja z tych dwóch. Dopiero jak konsultantka się zapytała kierownika, czy takie coś jest w ogóle możliwe to dostałem obydwa i mnie przeprosiła, że w ogóle nie wiedziała że jednak można dać obie opcje na raz Brzmiała dosyć przekonująco, więc wierzę że jednak na prawdę nie wiedziała. Swoją drogą śmieszna sytuacja że czytelnicy tego forum lepiej znają "tajne" promocje UPC niż sami konsultanci |
Kto normalny chce wymienić Cisco na cokolwiek innego? o_0 |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-08-2016, 19:38
|
|
|
Razor556 napisał/a: | ...jak ja się targowałem o Filmbox + Cinemax za złotówkę każdy to mi wmawiano że może być tylko jedna promocja z tych dwóch. Dopiero jak konsultantka się zapytała kierownika, czy takie coś jest w ogóle możliwe to dostałem obydwa i mnie przeprosiła, że w ogóle nie wiedziała że jednak można dać obie opcje na raz Brzmiała dosyć przekonująco, więc wierzę że jednak na prawdę nie wiedziała. |
Konsultantka miała rację. Zgodnie z regulaminem. W promocji otrzymujesz: Usługę do wyboru: Pakiet Premium Filmbox albo Pakiet Premium Cinemax HD albo Pakiet Multiroom HD albo Pakiet Multiroom HD z nagrywarką. Co nie znaczy, że nie da się ugrać każdego po 1 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
prz3mazz
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 17
|
Wysłany: 12-08-2016, 20:19 Podziękowania
|
|
|
Chciałbym podziękować za cenne porady jakie każdy z was tutaj umieszcza. Walka była konkretna i rzeczowa. Pierwszy telefon od DUK (Pani) wykazała się totalnym brakiem znajomości umieszczonych przez UPC regulaminów na stronie. Mimo usilnych wskazówek nie potrafiła odróżnić w adresie backslasha od slasha. Nic podziękowałem za rozmowę kończąc żeby troszkę potrenowała klawiaturę. Po tym nie wiedząc z jakiego powodu zadzwonili do mnie z BOKu. Pani rzeczowa i konkretna w proponowaniu oferty ale maksymalnie może zaoferować WRU XII. Podziękowaliśmy sobie za miłą rozmowę. Minęłą niecała godzina i oddzwoniła do mnie ta sama Pani z DUK. Wstępnie przepraszając że jednak takie rzeczy znajdują się na ich serwerach i z konkretnym pytaniem co bym sobie życzył. Odpowiedź oczywista że nic nie chce zmieniać jeżeli chodzi o moje pakiety i sprzęt (MaxHD z CI+ 35zł, 120Mb/s internet z przewodowym CISCO 24,99zł, telefon 240 minut 14,99zł, Multiroom z dekoderem Pace 1zł, Pakiet Filmbox 1zł) wszystko zamyka się w kwocie 76,98zł (WRU XX). Dziękuje jeszcze raz i życzę powodzenia wszystkim |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 12-08-2016, 21:31
|
|
|
IreuN napisał/a: | Kto normalny chce wymienić Cisco na cokolwiek innego? o_0 |
Każdy, kto zna zalety Compala (wady też ) - Compal ma tryb mostu (więc jak zwykły modem działa) ma 24 kanały DS, w opcji modemoroutera ma wifi AC, jest wspierany na bieżąco przez UPC (jak i Ubee) - a teraz mi wskaż, co ma to Cisco czego nie ma ten Compal |
_________________
|
|
|
|
|
Ruben
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 20
|
Wysłany: 13-08-2016, 09:47
|
|
|
Opiszę swoje doświadczenia. Chciałem w drugim mieszkaniu jako nowy klient ugrać jak najlepsze warunki czyli WRUXX. W salonie po negocjacjach z miłą konsultantką stanęło na WRUXV+FilmBox za 1pln +Cinemax HD za 1pln. Chciałem coś lepszego niż Technicolor a brałem tylko FP30Mb więc konsultantka doradziła, że da mi gratis w promocji na chyba 4m-ce podwyższenie do 250Mb i technik raczej przyjdzie z czymś lepszym. Faktycznie przyszedł z Compalem.
Po 7 dniach odstąpiłem od umowy i na drugi dzień telefon z BUK i tutaj już po trudniejszych negocjacjach WRUXX +FimBox za 1pln + Cinemax za 1pln + Multiroom za 10pln. (Select HD + FP 30Mb + tel. 60 min.) Łącznie 47pln/m-c.
Telefon jest zupełnie niepotrzebny ale konsultant upierał się, że nie może mi dać takiej zniżki bez telefonu, że i dla mnie taka opcja jest tańsza. Wiem, że to nieprawda i mam mały niedosyt. Podobnie mulitiroom za 1pln już nie mogłem wyszarpać
Zależało mi żeby jednak korzystać z UPC, bo i tak na razie tańszej alternatywy nie mam więc przyjąłem warunki. O resztę powalczę za 2 lata.
Zastanawiam się tylko czy jak teraz technik przyjdzie montować multiroom, to może mi wymienić Compala na np. Technicolor, bo teraz nie mam już podwyższenia do 250Mb? Podczas rozmowy nie byłem informowany o takich zmianach więc mam prawo nie wyrazić zgody gdyby chciał mi zabrać Compala? |
_________________
|
|
|
|
|
krejzol
light master
Dołączył: 30 Cze 2016 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-08-2016, 12:05
|
|
|
Ruben napisał/a: | Opiszę swoje doświadczenia. Chciałem w drugim mieszkaniu jako nowy klient ugrać jak najlepsze warunki czyli WRUXX. W salonie po negocjacjach z miłą konsultantką stanęło na WRUXV+FilmBox za 1pln +Cinemax HD za 1pln. Chciałem coś lepszego niż Technicolor a brałem tylko FP30Mb więc konsultantka doradziła, że da mi gratis w promocji na chyba 4m-ce podwyższenie do 250Mb i technik raczej przyjdzie z czymś lepszym. Faktycznie przyszedł z Compalem.
Po 7 dniach odstąpiłem od umowy i na drugi dzień telefon z BUK i tutaj już po trudniejszych negocjacjach WRUXX +FimBox za 1pln + Cinemax za 1pln + Multiroom za 10pln. (Select HD + FP 30Mb + tel. 60 min.) Łącznie 47pln/m-c.
Telefon jest zupełnie niepotrzebny ale konsultant upierał się, że nie może mi dać takiej zniżki bez telefonu, że i dla mnie taka opcja jest tańsza. Wiem, że to nieprawda i mam mały niedosyt. Podobnie mulitiroom za 1pln już nie mogłem wyszarpać
Zależało mi żeby jednak korzystać z UPC, bo i tak na razie tańszej alternatywy nie mam więc przyjąłem warunki. O resztę powalczę za 2 lata.
Zastanawiam się tylko czy jak teraz technik przyjdzie montować multiroom, to może mi wymienić Compala na np. Technicolor, bo teraz nie mam już podwyższenia do 250Mb? Podczas rozmowy nie byłem informowany o takich zmianach więc mam prawo nie wyrazić zgody gdyby chciał mi zabrać Compala? |
Gratulacje!
Ten telefon faktycznie na siłę, dałoby radę pewnie taniej bez. Nie ma co mardzić, jako nowy klient masz i tak lepsze warunki niż 99% innych nowych klientów, bo zastosowałeś trik z wypowiedzeniem 14 dni
Co do modemu, nie powinien go zabrać, ale oczywiście możesz się nie zgodzić jakby jednak chciał. Jeśli mają zamiar wymienić sprzęt zwykle informują. |
_________________
|
|
|
|
|
IreuN
classic master
Dołączył: 09 Sie 2012 Posty: 191 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 13-08-2016, 12:18
|
|
|
Ruben napisał/a: | Opiszę swoje doświadczenia. Chciałem w drugim mieszkaniu jako nowy klient ugrać jak najlepsze warunki czyli WRUXX. W salonie po negocjacjach z miłą konsultantką stanęło na WRUXV+FilmBox za 1pln +Cinemax HD za 1pln. Chciałem coś lepszego niż Technicolor a brałem tylko FP30Mb więc konsultantka doradziła, że da mi gratis w promocji na chyba 4m-ce podwyższenie do 250Mb i technik raczej przyjdzie z czymś lepszym. Faktycznie przyszedł z Compalem.
Po 7 dniach odstąpiłem od umowy i na drugi dzień telefon z BUK i tutaj już po trudniejszych negocjacjach WRUXX +FimBox za 1pln + Cinemax za 1pln + Multiroom za 10pln. (Select HD + FP 30Mb + tel. 60 min.) Łącznie 47pln/m-c.
Telefon jest zupełnie niepotrzebny ale konsultant upierał się, że nie może mi dać takiej zniżki bez telefonu, że i dla mnie taka opcja jest tańsza. Wiem, że to nieprawda i mam mały niedosyt. Podobnie mulitiroom za 1pln już nie mogłem wyszarpać
Zależało mi żeby jednak korzystać z UPC, bo i tak na razie tańszej alternatywy nie mam więc przyjąłem warunki. O resztę powalczę za 2 lata.
Zastanawiam się tylko czy jak teraz technik przyjdzie montować multiroom, to może mi wymienić Compala na np. Technicolor, bo teraz nie mam już podwyższenia do 250Mb? Podczas rozmowy nie byłem informowany o takich zmianach więc mam prawo nie wyrazić zgody gdyby chciał mi zabrać Compala? |
WRUXV w salonie? Wut?! Przecież te oferty dalej tylko i wyłącznie DUK.. Tak mi się przynajmniej wydaje.
KOCUREK1970 napisał/a: | IreuN napisał/a: | Kto normalny chce wymienić Cisco na cokolwiek innego? o_0 |
Każdy, kto zna zalety Compala (wady też ) - Compal ma tryb mostu (więc jak zwykły modem działa) ma 24 kanały DS, w opcji modemoroutera ma wifi AC, jest wspierany na bieżąco przez UPC (jak i Ubee) - a teraz mi wskaż, co ma to Cisco czego nie ma ten Compal |
Niższe zużycie prądu |
_________________
|
|
|
|
|
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-08-2016, 12:29
|
|
|
Taka ciekawostka:
Multiroom z dodatkowym modułem CI+ jest teraz droższy od multiroomu z dodatkowym urządzeniem. Tego pierwszego nie da się zbić poniżej 15 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 14-08-2016, 05:59
|
|
|
IreuN napisał/a: | Niższe zużycie prądu |
Ale też znacznie mniej możliwości sprzętowych niż Compal - wiesz motorynka paliła 3L na 100 km - czy była lepsza od MZ 150 która paliła 5L na 100 km - motorynka 30 km/h a MZ 100 km/h
A co do mniejszego zużycia prądu - czy te 5W różnicy robi komuś różnicę |
_________________
|
|
|
|
|
Ruben
easy master
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 20
|
Wysłany: 14-08-2016, 11:08
|
|
|
IreuN napisał/a: | WRUXV w salonie? Wut?! Przecież te oferty dalej tylko i wyłącznie DUK.. Tak mi się przynajmniej wydaje. |
Jak najbardziej jest dostępna w salonach WRUXV. Oczywiście na początku rozmowy jest oferta standardowa ze strony ale jeśli trochę "powalczymy" to wyjdziemy z salonu z WRUXV.
Udało mi się wywalczyć cztery razy WRUXX w tym raz jako nowy klient i najlepiej sprawdza się taktyka żeby nie cwaniakować, nie chwalić się znajomością WRU, nie powoływać się na to forum tylko być przygotowanym do rozmowy mając wydruk wszystkich WRU żeby móc szybko analizować, którą WRU proponują. Konsultant jak każdy także nie lubi jak udowadnia mu się, że abonent zna lepiej ofertę od niego, co może go denerwować. Ja udawałem osobę niezorientowaną w promocjach, trochę zagubioną w propozycjach konsultanta ale stanowczo odmawiałem kolejnych propozycji do chwili, kiedy zobaczyłem, że padła propozycja WRUXX. Konsultant podczas jednej rozmowy 4 razy "konsultował się z kierownikiem" .
Korzystniej jest, kiedy to konsultant jest przekonany, że kieruje rozmową, że udało mu się zatrzymać klienta niż gdyby wiedział, że wypowiedzenie jest fikcyjne i "cwaniak" chce wyrwać WRUXX. |
_________________
|
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 629 Skąd: 3City
|
Wysłany: 14-08-2016, 11:19
|
|
|
IreuN napisał/a: | Kto normalny chce wymienić Cisco na cokolwiek innego? o_0 | Mam Compala od paru miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolony. Poprzednio miałem Ubee, który też miał aktywny tryb mostu, działał stabilnie, ale był wolny i jednozakresowy (albo 2,4GHz albo 5GHz.
Compal jest naprawdę stabilny, działa jednocześnie na pasmie 2,4GHz i 5GHz (AC!!!) ( trzeba pamiętać o tym aby zmienić w ustawieniach na dwa odrębne SSID, ponieważ nie wiadomo dlaczego będzie działał zazwyczaj na 2,4GHz spowalniając prędkość), ma dużo lepszy zasięg po wifi niż poprzednie modemy .
I co ważne, Przy necie 250mbps na WiFi osiągam 220-240mbps, na skrętce pod LAN jest pod sam korek. Więc nie jest źle
Ruben napisał/a: |
najlepiej sprawdza się taktyka żeby nie cwaniakować, nie chwalić się znajomością WRU, nie powoływać się na to forum ..... Ja udawałem osobę niezorientowaną w promocjach, trochę zagubioną w propozycjach konsultanta ale stanowczo odmawiałem kolejnych propozycji do chwili, kiedy zobaczyłem, że padła propozycja WRUXX. | Popieram w całej rozciągłości TO DZIAŁA |
_________________
|
|
|
|
|
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-08-2016, 23:53
|
|
|
A czy są jakieś "WRU" bądź podobne dla klientów biznesowych? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,72 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|