Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z modemem- czy z okablowaniem?
Autor Wiadomość
antyjupisi 
classic master


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 185
Skąd: Śląsk
Wysłany: 30-07-2016, 22:49   

KOCUREK1970 napisał/a:
często robią to szybko i na odpiernicz (zaraz się odezwie antyjupisi , że to nieprawda) - taka sama nieprawda jak nieprawda, że tak się nie dzieje.
Po co zmyslasz takie bzdury? Niby czemu mam zaprzeczac? Sam wielokrotnie pisalem, ze serwis dziala coraz gorzej i dlaczego tak sie dzieje, poza tym sam wiem od srodka jak to wyglada w UPC (bo z nimi wspolpracuje, czego nigdy nie ukrywalem) wiec widze, ze nie masz pojecia o realiach jakie tam sa.

Zglaszac trzeba do skutku, bo wiem tez, ze jak sie nie da zbyc i przycisnie to w koncu zrobia. Oni tez sa rozliczani i nawet zle opnie klientow moga im zaszkodzic finansowo.
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2031
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 31-07-2016, 00:05   

KOCUREK1970 napisał/a:
MrPepka napisał/a:
Zgadzam się, ale widzi też poziom sygnału. Jeżeli zna się na tym to może wezwać serwis. Jeżeli nie to może poszukać w internecie co oznaczają te poziomy sygnału. A jeżeli przy techniku sygnał jest nagle poprawny to zatrzymać technika tak długo aż sygnał nie będzie się zgadzał.

Ile czasu po instalacji technik przebywa jeszcze w lokalu klienta? - odpali mu google, wp - net działa - żegnam.
Znasz technika, który będzie tłumaczył nieznającemu się klientowi co to DS/US jakie powinien mieć parametry i co to znaczy?.
Sygnał przy techniku będzie tak długo poprawny na serwisie, aż nie wyjdzie technik z lokalu - rusz chłopie głową - przecież masz podpisać papiery.
Oczywiście nie jest to regułą negatywną - nie - ale prawda jest też taka, że technik ma na dzień wyznaczone zadania (tyle i tyle interwencji, montaży, rozliczenia się materiałowego, pobranie sprzętów, dojazd), że często robią to szybko i na odpiernicz (zaraz się odezwie antyjupisi , że to nieprawda) - taka sama nieprawda jak nieprawda, że tak się nie dzieje.

Montuję anteny TV/SAT - myślisz, że tłumaczę klientowi co to konwerter, oscylator konwertera, transponder, sygnał DiSEqC , LOF konwertera niskie i wysokie, co to sygnał 22 kHz co robi i dlaczego, dlaczego do zwykłej anteny taki a nie inny splitter - nie - robię im za to "szkolenie" z obsługi tunera - jak włączyć, wyłączyć, zmienić program, coś nagrać, przełączyć sygnał na tv, co znaczy brak sygnału w tv, co zrobić ze sprzętem podczas burzy itd.

Jaki nerwowy jesteś :) Przecież ja nie piszę, że technik ma tłumaczyć klientowi te terminy tylko, że jeśli klient nie zna się na sygnałach, a widzi poziom sygnału (nie ważne jak) i go to niepokoi to żeby sprawdził gdzieś w internecie co one oznaczają. A nawet jeśli nie interesuje się tym jaki ma sygnał no to jeśli sygnał jest słaby to zauważy, że internet mu się zawiesza i wezwie serwis.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 63 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4767
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 31-07-2016, 13:14   

MrPepka,
Widzę, że pozostałe posty wyleciały - nie chce mi się ich trzaskać jeszcze raz (tych jednak w temacie).
Ale podtrzymuję wszystko co do Ciebie w nich napisałem. :mrgreen: ;)

serdecznie pozdrawiam
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: