|
|
Problem z modemem- czy z okablowaniem? |
Autor |
Wiadomość |
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 30-07-2016, 23:49
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | często robią to szybko i na odpiernicz (zaraz się odezwie antyjupisi , że to nieprawda) - taka sama nieprawda jak nieprawda, że tak się nie dzieje. | Po co zmyslasz takie bzdury? Niby czemu mam zaprzeczac? Sam wielokrotnie pisalem, ze serwis dziala coraz gorzej i dlaczego tak sie dzieje, poza tym sam wiem od srodka jak to wyglada w UPC (bo z nimi wspolpracuje, czego nigdy nie ukrywalem) wiec widze, ze nie masz pojecia o realiach jakie tam sa.
Zglaszac trzeba do skutku, bo wiem tez, ze jak sie nie da zbyc i przycisnie to w koncu zrobia. Oni tez sa rozliczani i nawet zle opnie klientow moga im zaszkodzic finansowo. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 31-07-2016, 01:05
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | MrPepka napisał/a: | Zgadzam się, ale widzi też poziom sygnału. Jeżeli zna się na tym to może wezwać serwis. Jeżeli nie to może poszukać w internecie co oznaczają te poziomy sygnału. A jeżeli przy techniku sygnał jest nagle poprawny to zatrzymać technika tak długo aż sygnał nie będzie się zgadzał. |
Ile czasu po instalacji technik przebywa jeszcze w lokalu klienta? - odpali mu google, wp - net działa - żegnam.
Znasz technika, który będzie tłumaczył nieznającemu się klientowi co to DS/US jakie powinien mieć parametry i co to znaczy?.
Sygnał przy techniku będzie tak długo poprawny na serwisie, aż nie wyjdzie technik z lokalu - rusz chłopie głową - przecież masz podpisać papiery.
Oczywiście nie jest to regułą negatywną - nie - ale prawda jest też taka, że technik ma na dzień wyznaczone zadania (tyle i tyle interwencji, montaży, rozliczenia się materiałowego, pobranie sprzętów, dojazd), że często robią to szybko i na odpiernicz (zaraz się odezwie antyjupisi , że to nieprawda) - taka sama nieprawda jak nieprawda, że tak się nie dzieje.
Montuję anteny TV/SAT - myślisz, że tłumaczę klientowi co to konwerter, oscylator konwertera, transponder, sygnał DiSEqC , LOF konwertera niskie i wysokie, co to sygnał 22 kHz co robi i dlaczego, dlaczego do zwykłej anteny taki a nie inny splitter - nie - robię im za to "szkolenie" z obsługi tunera - jak włączyć, wyłączyć, zmienić program, coś nagrać, przełączyć sygnał na tv, co znaczy brak sygnału w tv, co zrobić ze sprzętem podczas burzy itd. |
Jaki nerwowy jesteś Przecież ja nie piszę, że technik ma tłumaczyć klientowi te terminy tylko, że jeśli klient nie zna się na sygnałach, a widzi poziom sygnału (nie ważne jak) i go to niepokoi to żeby sprawdził gdzieś w internecie co one oznaczają. A nawet jeśli nie interesuje się tym jaki ma sygnał no to jeśli sygnał jest słaby to zauważy, że internet mu się zawiesza i wezwie serwis. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 31-07-2016, 14:14
|
|
|
MrPepka,
Widzę, że pozostałe posty wyleciały - nie chce mi się ich trzaskać jeszcze raz (tych jednak w temacie).
Ale podtrzymuję wszystko co do Ciebie w nich napisałem.
serdecznie pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|