Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-06-2016, 17:19   

GDA jeśli chodzi o aplikacje to nic nie gwarantują przed pierwszym uruchomieniem dekodera np po przywroceniu ustawień fabrycznych jest komunikat że to tylko dodatek nie wchodzący w skład usługi ..ale nagrywarka ??? Tak mają ułożony regulamin ze ma być tv a resztę juz nie ale to jest k...stwo i tyle to po jaką cholere gadają o nagrywaniu 4 kanałów ??? bo to jeden z atutów horizona i niby ma nie działać i to jest w porządku ???
  stivi
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2016, 17:33   

Panowie ja się z wami zgadzam ze nie tak to powinno działać
ale z drugiej strony pokazuje że jedynie możecie pisać i będziecie przepraszani za niedogodności a na odczep się dostaniecie voucherek

o zmniejszeniu abo rozwiązaniu umowy nie ma mowy - ale ci bardziej zaradni mogą wykorzystać UKE i ta droga atakować operatora - ja kiedyś poprzez UKE wywalczyłem zwrot abo za pełen miesiąc a sprawa dotyczyła kanału LOVE gdzie UPC mi odrzucało reklamacje za reklamacja dopiero pismo z UKE postawiło ich do pionu
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-06-2016, 18:10   

GDA napisał/a:
z drugiej strony pokazuje że jedynie możecie pisać i będziecie przepraszani za niedogodności a na odczep się dostaniecie voucherek

OK - tylko już odmawianie klientowi jego PRAWA do odszkodowania, zwrotu abo jest kuriozum ze strony operatora - nie przekonuje mnie opcja płać i spie...przaj :mrgreen:

Sprzęt jest częścią usługi telewizyjnej - sprzęt nie działa prawidłowo a więc CAŁA usługa telewizyjna NIE działa prawidłowo - z tym się zgadzamy.
Tylko UPC odpisuje: "proszę czekać" no i co dalej, czekać ile: rok, dwa lata...
Jak firma może żądać zapłaty za nie działającą usługę?, jak firma może zamykać klientowi drogę na dochodzenie JEGO praw? - dlatego, ci co mają problem z tym na Horizonie - oficjalna PISEMNA reklamacja na ich adres, tam żądać naprawienia usługi, odszkodowania, obniżenia abo a nawet wspomnieć, że jeśli tego nie naprawią to im wypowiadasz umowę z ICH WINY i żądać określenia terminu usunięcia tej usterki - z pismem do PRK i to jemu się będą dalej tłumaczyć, tylko że INSTYTUCJI PRK już sobie UPC tak nie oleje jak zwykłego klienta.
_________________
 
 
Robak85 
easy master

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 41
Wysłany: 23-06-2016, 21:05   

Witam. Mam pytanie techniczne dotyczące podłączenia dekodera Horizon. Mianowicie posiadam telewizor LG i kino domowe LG i dekoder Horizon.

Sprzęt podłączony jest następująco:
kino do tv - kabel optyczny
dekoder do tv - kabel hdmi

Problem jest tego typu, że przy takim podłączeniu nie działa sterowanie głośności z pilota od Horizona. Działa tylko pilotem od kina domowego, a w takim razie do oglądania telewizji muszę używać dwóch pilotów.

Proszę o poradę jak to wszystko podłączyć, żeby można było sterować głośnością z pilota Horizona?

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
djdark 
easy master

Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 37
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-06-2016, 23:07   

Spróbuj ustawić w telewizorze (LG Sound Sync Optical), wtedy telewizor steruje głośnością kina domowego.
 
 
Robak85 
easy master

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 41
Wysłany: 24-06-2016, 10:20   

djdark napisał/a:
Spróbuj ustawić w telewizorze (LG Sound Sync Optical), wtedy telewizor steruje głośnością kina domowego.


Jak ustawię w tv synchronizacja dzwięku LG (połączenie optyczne) to idzie sterować głośnością, ale niestety nie robi się nic głośniej (a na tv pokazuje się potencjometr i niby robi się głośniej).

Jednym chyba rozwiązaniem jest podłączenie kabla hdmi między kinem domowym a telewizorem.

No chyba, że zna ktoś jakieś inne rozwiązanie?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-06-2016, 10:52   

A wyjście S/PDIF z Horizona?
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 24-06-2016, 13:58   

Robak85 napisał/a:
Jednym chyba rozwiązaniem jest podłączenie kabla hdmi między kinem domowym a telewizorem.

Podłącz tak - z dekodera do kina HDMI, z kina do TV też HDMI - jeśli kino i tv mają jeszcze ARC to jeszcze lepiej.
_________________
 
 
djdark 
easy master

Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 37
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-06-2016, 20:36   

Robak85 napisał/a:
Jak ustawię w tv synchronizacja dzwięku LG (połączenie optyczne) to idzie sterować głośnością, ale niestety nie robi się nic głośniej (a na tv pokazuje się potencjometr i niby robi się głośniej).


Pytanie czy w kinie domowym aktywowałeś synchronizację LG, na obu urządzeniach musi to być włączone.
 
 
Robak85 
easy master

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 41
Wysłany: 24-06-2016, 23:55   

Pitrek napisał/a:
A wyjście S/PDIF z Horizona?


Jest wolne... z czym je połączyć?

KOCUREK1970 napisał/a:
Podłącz tak - z dekodera do kina HDMI, z kina do TV też HDMI - jeśli kino i tv mają jeszcze ARC to jeszcze lepiej.


W kinie jest tylko jedno wyjście HDMI, więc nie mogę podłączyć z tv i Horizonem.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 25-06-2016, 00:17   

Robak85 napisał/a:
W kinie jest tylko jedno wyjście HDMI, więc nie mogę podłączyć z tv i Horizonem.

Ale Horizona masz podłączyć do WEJŚCIA! (jeśli jest dostępne), a do wyjścia tylko tv.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-06-2016, 10:09   

Robak85 napisał/a:
Pitrek napisał/a:
A wyjście S/PDIF z Horizona?
Jest wolne... z czym je połączyć?

Kablem Toslink z wejściem optycznym w kinie domowym.
_________________
 
 
Radeckiii 
classic master

Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 160
Wysłany: 25-06-2016, 23:46   

KOCUREK1970 napisał/a:
PVR gwarantowane nie jest

Jak nie jak tak? Skąd różnice w wysokości abonamentu za dekoder bez PVR i z PVR?
Za PVR płaci się dodatkowo (większy abonament) więc jest to usługa płatna i powinna działać. Jeśli nie działa to powinni zwrócić różnicę w abonamencie między dekoderem z PVR a bez PVR.

Wracając do problemów z pikselozą przy odtwarzaniu długich nagrań. Nie byłem świadom tego problemu dopóki nie raczyłem obejrzeć kabaretonu, który trwał ponad 3h. Po 2,5h nagrania zaczęło strasznie rwać obraz. Im dalej tym częściej... Szlag mnie trafił i wywaliłem nieobejrzany kabareton.
Ja za pół roku uciekam z UPC, chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł...
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2016, 00:29   

Radeckiii napisał/a:
Jak nie jak tak? Skąd różnice w wysokości abonamentu za dekoder bez PVR i z PVR?

Koledze pomylił się chyba autor tego cytatu - oryginalnym jest:
GDA napisał/a:
nigdzie nie masz tam napisane że usługa PVR jest gwarantowana,

Ja się tylko do tego odniosłem - i podtrzymuje to:
Radeckiii napisał/a:
Za PVR płaci się dodatkowo (większy abonament) więc jest to usługa płatna i powinna działać. Jeśli nie działa to powinni zwrócić różnicę w abonamencie między dekoderem z PVR a bez PVR.

Proszę dokładnie przeczytać umowę i regulamin - o funkcji, funkcjonalności PVR nie ma tam ani słowa, nie ujęto co to dekoder bez PVR i z PVR, nie ujęto różnicy sprzętowej - a więc w świetle prawa i umowy ma Kolega tylko DEKODER i to wszystko - co czym jest, a czym nie jest to przepychanka między Tobą a UPC.
Choć przyznaję, że masz niepodważalnie rację, tylko o skuteczności tego decyduje dział prawny... w tym przypadku nie Twój dział prawny, tylko UPC.
Jedynie co możesz zrobić (no chyba, że masz na tyle dużo zdrowia, nerwów i kasy...) to:
Radeckiii napisał/a:
Ja za pół roku uciekam z UPC

Ale:
Radeckiii napisał/a:
chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł...

To tego nie rozumiem? - za 2 stówy Ci to przeszkadza a za 1 stówę przestanie? :twisted:
Ja bym takiej oferty i za 1 zł nie wziął, ba, nawet za 1 GROSZ - zresztą, gdzieś tu już na forum pisałem - Horizon ok, ale nie wcześniej niż za 3-5 lat, kiedy w końcu się z tym uporają, bo na razie Horizon to jak Windows 10 - usługa, która NIE DZIAŁA.
_________________
 
 
Radeckiii 
classic master

Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 160
Wysłany: 26-06-2016, 02:05   

Pisząc "chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł" miałem na myśli w pełni działające usługi. Zakładam, że do końca roku większość problemów rozwiążą. Jeśli nie to uciekam. Pytanie tylko gdzie jest lepiej.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: