Dekodery do horizona kiedy.? |
Autor |
Wiadomość |
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2016, 17:19
|
|
|
GDA jeśli chodzi o aplikacje to nic nie gwarantują przed pierwszym uruchomieniem dekodera np po przywroceniu ustawień fabrycznych jest komunikat że to tylko dodatek nie wchodzący w skład usługi ..ale nagrywarka ??? Tak mają ułożony regulamin ze ma być tv a resztę juz nie ale to jest k...stwo i tyle to po jaką cholere gadają o nagrywaniu 4 kanałów ??? bo to jeden z atutów horizona i niby ma nie działać i to jest w porządku ??? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2016, 17:33
|
|
|
Panowie ja się z wami zgadzam ze nie tak to powinno działać
ale z drugiej strony pokazuje że jedynie możecie pisać i będziecie przepraszani za niedogodności a na odczep się dostaniecie voucherek
o zmniejszeniu abo rozwiązaniu umowy nie ma mowy - ale ci bardziej zaradni mogą wykorzystać UKE i ta droga atakować operatora - ja kiedyś poprzez UKE wywalczyłem zwrot abo za pełen miesiąc a sprawa dotyczyła kanału LOVE gdzie UPC mi odrzucało reklamacje za reklamacja dopiero pismo z UKE postawiło ich do pionu |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 22-06-2016, 18:10
|
|
|
GDA napisał/a: | z drugiej strony pokazuje że jedynie możecie pisać i będziecie przepraszani za niedogodności a na odczep się dostaniecie voucherek |
OK - tylko już odmawianie klientowi jego PRAWA do odszkodowania, zwrotu abo jest kuriozum ze strony operatora - nie przekonuje mnie opcja płać i spie...przaj
Sprzęt jest częścią usługi telewizyjnej - sprzęt nie działa prawidłowo a więc CAŁA usługa telewizyjna NIE działa prawidłowo - z tym się zgadzamy.
Tylko UPC odpisuje: "proszę czekać" no i co dalej, czekać ile: rok, dwa lata...
Jak firma może żądać zapłaty za nie działającą usługę?, jak firma może zamykać klientowi drogę na dochodzenie JEGO praw? - dlatego, ci co mają problem z tym na Horizonie - oficjalna PISEMNA reklamacja na ich adres, tam żądać naprawienia usługi, odszkodowania, obniżenia abo a nawet wspomnieć, że jeśli tego nie naprawią to im wypowiadasz umowę z ICH WINY i żądać określenia terminu usunięcia tej usterki - z pismem do PRK i to jemu się będą dalej tłumaczyć, tylko że INSTYTUCJI PRK już sobie UPC tak nie oleje jak zwykłego klienta. |
_________________
|
|
|
|
|
Robak85
easy master
Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 23-06-2016, 21:05
|
|
|
Witam. Mam pytanie techniczne dotyczące podłączenia dekodera Horizon. Mianowicie posiadam telewizor LG i kino domowe LG i dekoder Horizon.
Sprzęt podłączony jest następująco:
kino do tv - kabel optyczny
dekoder do tv - kabel hdmi
Problem jest tego typu, że przy takim podłączeniu nie działa sterowanie głośności z pilota od Horizona. Działa tylko pilotem od kina domowego, a w takim razie do oglądania telewizji muszę używać dwóch pilotów.
Proszę o poradę jak to wszystko podłączyć, żeby można było sterować głośnością z pilota Horizona?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
djdark
easy master
Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 37 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-06-2016, 23:07
|
|
|
Spróbuj ustawić w telewizorze (LG Sound Sync Optical), wtedy telewizor steruje głośnością kina domowego. |
|
|
|
|
Robak85
easy master
Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 24-06-2016, 10:20
|
|
|
djdark napisał/a: | Spróbuj ustawić w telewizorze (LG Sound Sync Optical), wtedy telewizor steruje głośnością kina domowego. |
Jak ustawię w tv synchronizacja dzwięku LG (połączenie optyczne) to idzie sterować głośnością, ale niestety nie robi się nic głośniej (a na tv pokazuje się potencjometr i niby robi się głośniej).
Jednym chyba rozwiązaniem jest podłączenie kabla hdmi między kinem domowym a telewizorem.
No chyba, że zna ktoś jakieś inne rozwiązanie? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-06-2016, 10:52
|
|
|
A wyjście S/PDIF z Horizona? |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 24-06-2016, 13:58
|
|
|
Robak85 napisał/a: | Jednym chyba rozwiązaniem jest podłączenie kabla hdmi między kinem domowym a telewizorem. |
Podłącz tak - z dekodera do kina HDMI, z kina do TV też HDMI - jeśli kino i tv mają jeszcze ARC to jeszcze lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
djdark
easy master
Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 37 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-06-2016, 20:36
|
|
|
Robak85 napisał/a: | Jak ustawię w tv synchronizacja dzwięku LG (połączenie optyczne) to idzie sterować głośnością, ale niestety nie robi się nic głośniej (a na tv pokazuje się potencjometr i niby robi się głośniej). |
Pytanie czy w kinie domowym aktywowałeś synchronizację LG, na obu urządzeniach musi to być włączone. |
|
|
|
|
Robak85
easy master
Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 24-06-2016, 23:55
|
|
|
Pitrek napisał/a: | A wyjście S/PDIF z Horizona? |
Jest wolne... z czym je połączyć?
KOCUREK1970 napisał/a: | Podłącz tak - z dekodera do kina HDMI, z kina do TV też HDMI - jeśli kino i tv mają jeszcze ARC to jeszcze lepiej. |
W kinie jest tylko jedno wyjście HDMI, więc nie mogę podłączyć z tv i Horizonem. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 25-06-2016, 00:17
|
|
|
Robak85 napisał/a: | W kinie jest tylko jedno wyjście HDMI, więc nie mogę podłączyć z tv i Horizonem. |
Ale Horizona masz podłączyć do WEJŚCIA! (jeśli jest dostępne), a do wyjścia tylko tv. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-06-2016, 10:09
|
|
|
Robak85 napisał/a: | Pitrek napisał/a: | A wyjście S/PDIF z Horizona? | Jest wolne... z czym je połączyć? |
Kablem Toslink z wejściem optycznym w kinie domowym. |
_________________
|
|
|
|
|
Radeckiii
classic master
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 160
|
Wysłany: 25-06-2016, 23:46
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | PVR gwarantowane nie jest |
Jak nie jak tak? Skąd różnice w wysokości abonamentu za dekoder bez PVR i z PVR?
Za PVR płaci się dodatkowo (większy abonament) więc jest to usługa płatna i powinna działać. Jeśli nie działa to powinni zwrócić różnicę w abonamencie między dekoderem z PVR a bez PVR.
Wracając do problemów z pikselozą przy odtwarzaniu długich nagrań. Nie byłem świadom tego problemu dopóki nie raczyłem obejrzeć kabaretonu, który trwał ponad 3h. Po 2,5h nagrania zaczęło strasznie rwać obraz. Im dalej tym częściej... Szlag mnie trafił i wywaliłem nieobejrzany kabareton.
Ja za pół roku uciekam z UPC, chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 26-06-2016, 00:29
|
|
|
Radeckiii napisał/a: | Jak nie jak tak? Skąd różnice w wysokości abonamentu za dekoder bez PVR i z PVR? |
Koledze pomylił się chyba autor tego cytatu - oryginalnym jest:
GDA napisał/a: | nigdzie nie masz tam napisane że usługa PVR jest gwarantowana, |
Ja się tylko do tego odniosłem - i podtrzymuje to:
Radeckiii napisał/a: | Za PVR płaci się dodatkowo (większy abonament) więc jest to usługa płatna i powinna działać. Jeśli nie działa to powinni zwrócić różnicę w abonamencie między dekoderem z PVR a bez PVR. |
Proszę dokładnie przeczytać umowę i regulamin - o funkcji, funkcjonalności PVR nie ma tam ani słowa, nie ujęto co to dekoder bez PVR i z PVR, nie ujęto różnicy sprzętowej - a więc w świetle prawa i umowy ma Kolega tylko DEKODER i to wszystko - co czym jest, a czym nie jest to przepychanka między Tobą a UPC.
Choć przyznaję, że masz niepodważalnie rację, tylko o skuteczności tego decyduje dział prawny... w tym przypadku nie Twój dział prawny, tylko UPC.
Jedynie co możesz zrobić (no chyba, że masz na tyle dużo zdrowia, nerwów i kasy...) to:
Radeckiii napisał/a: | Ja za pół roku uciekam z UPC |
Ale:
Radeckiii napisał/a: | chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł... |
To tego nie rozumiem? - za 2 stówy Ci to przeszkadza a za 1 stówę przestanie?
Ja bym takiej oferty i za 1 zł nie wziął, ba, nawet za 1 GROSZ - zresztą, gdzieś tu już na forum pisałem - Horizon ok, ale nie wcześniej niż za 3-5 lat, kiedy w końcu się z tym uporają, bo na razie Horizon to jak Windows 10 - usługa, która NIE DZIAŁA. |
_________________
|
|
|
|
|
Radeckiii
classic master
Dołączył: 22 Lut 2016 Posty: 160
|
Wysłany: 26-06-2016, 02:05
|
|
|
Pisząc "chyba, że to co mam obecnie zaproponują mi za 100zł a nie 200zł" miałem na myśli w pełni działające usługi. Zakładam, że do końca roku większość problemów rozwiążą. Jeśli nie to uciekam. Pytanie tylko gdzie jest lepiej..... |
|
|
|
|
|