Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z rozmowami skype
Autor Wiadomość
d107 
classic master

Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 171
Wysłany: 18-04-2016, 16:26   

Chciałem sie poradzić. Od paru dni mam problem z internetem UPC i nie wiem jak to naprawić. Mianowicie korzystam z Internetu 30Mb/s Wi-Fi od upc i od kilku dni korzystając z rozmów na skype przerywa i zanika cyklicznie głos. Wiem, ze problem występuje tylko z mojej strony, gdyż odbiorcy z którymi się łączę nie mają takowych problemów z innymi użytkownikami. Macie pomysły jak to naprawić, jakieś sugestie?
Pozdrawiam
 
 
Anna 
Jr Admin



Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: z dyrekcji
Wysłany: 20-04-2016, 20:09   

U mnie niestety jest to samo :cry: Głos przerywa, czasem rozłącza połączenie. W tym samym czasie alternatywne połączenie przez sieć 3G - skype działa bez zarzutu.

Przypuszczam, że jest to związane z tragicznie wręcz działającym internetem w ostatnim czasie (prędkość do 20% maksymalnej, straty pakietów, skokowe zaniki itp.).
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2016, 12:43   

Na "dzień dobry" warto zrestartować sprzęt (-y) sieciowe.
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-04-2016, 22:32   

Dokładnie twardy reset sprzętu (zazwyczaj mikro włącznik z tyłu sprzętu)
_________________
 
  budry
 
Anna 
Jr Admin



Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: z dyrekcji
Wysłany: 22-04-2016, 13:17   

Ja tam twardy reset robię raz dziennie, bo inaczej nie działa prawie nic (internetu nie ma, telefon jest głuchy, a w tv pikseloza)... UPC tymczasem na spokojnie sobie "weryfikuje zgłoszenie".
 
 
sirkubas 
classic master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 226
Skąd: PL
Wysłany: 22-04-2016, 23:24   

Anna napisał/a:
Ja tam twardy reset robię raz dziennie, bo inaczej nie działa prawie nic (internetu nie ma, telefon jest głuchy, a w tv pikseloza)... UPC tymczasem na spokojnie sobie "weryfikuje zgłoszenie".

Zupełnie jakbym słyszał słowa klientki na serwisie, na którym swego czasu byłem. Identyczne zdanie wtedy do mnie wypowiedziała. Problem zdiagnozowałem wtedy nie mając nawet miernika poza jej mieszkaniem, sprawa zakończyła się zgłoszeniem do serwisu liniowego. Następnego dnia okazało się, że miałem rację, bo wysypały się podobne identyczne zgłoszenia. I pomyśleć, że wystarczyło, żeby infolinia łaskawie serwis umówiła wcześniej, zamiast za każdym razem kończyć sprawę na złotej radzie "proszę wziąć wykałaczkę i zresetować modem przyciskiem z tyłu obudowy". Nie było później kolejnych zgłoszeń, więc pewnie problem rozwiązali, w przeciwnym wypadku choć jedna osoba znalazłaby się taka, która zgłaszałaby problem do skutku.
 
 
gbbsoft 
plus master

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 302
Wysłany: 29-04-2016, 12:28   

Muszą jako filtrować "idiotyczne zgłoszenia" osób, którym się "wydaje"...
:mrgreen:
Inaczej by musieli postawić informatyka w połowie domów.
  gbbsoft
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: