|
|
Kraków-Gigakablówka totalne dno(net,ping),jakie alternatywy? |
Gigakablówka |
Działa poprawnie cały dzień |
|
0% |
[ 0 ] |
Przytyka się w godzinach wieczornych i skacze ping |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Głosowań: 0 |
Wszystkich Głosów: 0 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
grimm88
Klikacz
Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 2
|
Wysłany: 20-06-2015, 21:12 Kraków-Gigakablówka totalne dno(net,ping),jakie alternatywy?
|
|
|
Witam, już skończyła mi się cierpliwość do firmy zwanej Netią i jej oferty GIGAKABLÓWKA. Na początku roku przeszedłem do nich z UPC, które swoją drogą też swoje za uszami miało, ale przynajmniej działało stabilnie. Skuszony płaceniem 90 zł za internet 100 mb, TV z canal + i telefonem, postanowiłem zaryzykować, w końcu prawie dwukrotnie taniej aniżeli w UPC. Z początku wszystko było okey, problemy zaczęły się w marcu, przynajmniej wtedy je zauważyłem, a mianowicie w godzinach "szczytu" tj. wieczornych internet działał czasem z prędkością poniżej 10 mb, a najbardziej dokuczliwe były skoki pingu w grach, sięgając nawet liczby 1000 ! Poszło zgłoszenie, coś tam popletli popletli, ze technicy naprawiają. Dopiero pod koniec kwietnia zaczęło to działać tak jak trzeba i działało niecałe 2 tygodnie. No to znowu telefon zgłoszenie, standard z ich strony, że to oni się odezwą do tygodnia i jak zwykle cisza i trzeba samemu dzwonić. Miła Pani z infolinii kiedy dość poirytowany dzwonię, że już jest czerwic i usługa cały czas działa beznadziejnie, bo co mi z tego, że o 6 rano będę miał 100 mb, jak od 19-20 do 23 są skoki pingu i net zatkany, w odpowiedzi usłyszałem znowu standard "technicy pracują nad tym". Tak więc pytam miłą Panią, że już od ponad 3 miesięcy kurna pracują nad tym i nic, kiedy się uporacie z tym ? Odpowiedź, nie wiem, czyli może za tydzień, może za miesiąc, może za rok, a może nigdy !! Przełączyła mnie do działu reklamacji, gdzie znowu przedstawiłem sprawę i zgłosiłem reklamacje, aby wcześniej rozwiązać umowę. Znowu gadka, że mają czas do 2 tygodni ją rozpatrzeć i się odezwą. Zgłoszenie wysłane na początku czerwca, mija 14 dni, przychodzi dopiero pismo, potwierdzające, że zgłosiłem reklamacje, a oni ją rozpatrują .... no kurna pismo po 14 dniach o tym, że zgłaszam, a nie o ich decyzji ....
Już mi brak nerwów na tych patałachów, w ostatnich dniach niby lepiej, bo zamiast skoków do 1000 i neta poniżej 10 mb, są skoki do 200 i net tak między 30-50, co jednak sprawia, że gra przez internet przy ciągle skaczącym pingu nie jest komfortowa. Tak więc podsumowując, jeśli chodzi o cenę to oferta super i z miłą chęcią bym został, jednak firma, która tyle czasu nie potrafi się uporać z takim problemem, nie jest godna zaufania i jestem zmuszony przejść gdzie indziej. Teraz pytanie gdzie ? W bloku mam dostęp do UPC, kable aster po których to Netia nie ogarnia co i jak. Mieszkam na Krowoderskich Zuchów, prosiłbym o polecenie mi rzetelnego, mało awaryjnego dostawcy internetu, z jak najmniejszym pingiem w grach. Upc z pingiem jest podobne do netii jak działa poprawnie, a mianowicie wynosi od 45 do 70 max i nie ma znaczenia czy 100 czy 250 mb ( wiem bo kolega blok obok ma upc 250 mb), ale zastanawia, mnie jak niektórzy mają ping 5 czy 10, czy jest w naszym pięknym mieście wogóle taka możliwość posiadania tak niskiego pingu? Z góry dziękuję za pomoc, nie chcę już się pakować w internet sprawiający same problemy, także liczę na was drodzy forumowicze !!
Dodatkowo, jestem ciekaw ilu z was posiada wyżej wymienioną ofertę i ma podobne problemy? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2015, 10:00
|
|
|
grimm88 napisał/a: | Znowu gadka, że mają czas do 2 tygodni ją rozpatrzeć i się odezwą. Zgłoszenie wysłane na początku czerwca, mija 14 dni, przychodzi dopiero pismo, potwierdzające, że zgłosiłem reklamacje, a oni ją rozpatrują .... no kurna pismo po 14 dniach o tym, że zgłaszam, a nie o ich decyzji .... | Potwierdzać jej wpłynięcie jak najbardziej powinni więc nie widzę tutaj problemu. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, brak odpowiedzi odmownej oznacza uznanie jej w całości.
[ Dodano: 21-06-2015, 10:23 ]
Natomiast problemy z pingiem i grami online są tak samo trudne do reklamowania praktycznie u każdego dostawcy, na forum jest sporo tematów o bojach z UPC |
|
|
|
|
grimm88
Klikacz
Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 2
|
Wysłany: 21-06-2015, 15:44
|
|
|
Susane napisał/a: | Potwierdzać jej wpłynięcie jak najbardziej powinni więc nie widzę tutaj problemu. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, brak odpowiedzi odmownej oznacza uznanie jej w całości. |
Tylko miły Pan przyjmujący reklamację, poinformował mnie, że do 14 dni ją rozpatrzą i się odezwą
Susane napisał/a: | Natomiast problemy z pingiem i grami online są tak samo trudne do reklamowania praktycznie u każdego dostawcy, na forum jest sporo tematów o bojach z UPC |
Problemy z pingiem zawsze występuje wtedy kiedy net działa na pół gwizdka, jak zaczynają się skoki to od razu prędkość interntu zamiast koło 100 mb wynosi dużo dużo mniej.
Jutro do nich zadzwonię i zobaczę jak się sprawy mają, nie uśmiecha mi się wracać do UPC i płacić drugie tyle, ale liczę, że znajdzie się jakiś dobry dostawca w dobrej cenie |
|
|
|
|
klusia
Klikacz
Dołączyła: 16 Lip 2015 Posty: 1
|
Wysłany: 16-07-2015, 11:35
|
|
|
nie wiem ja nie mam problemu znetia, jak tylko zglosilam problem przez ich strone www to problem tego samego dnia zniknal. to rzadkosc w dzisiejszych czasach |
|
|
|
|
januchapl
Klikacz
Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 2
|
Wysłany: 14-08-2015, 11:58
|
|
|
"Tylko miły Pan przyjmujący reklamację, poinformował mnie, że do 14 dni ją rozpatrzą i się odezwą "
To jest generalnie problem - zawsze te 14 dni na wszystko a później i tak prawo przerabiają na własną mantrę :O |
|
|
|
|
PrezesOi
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 481
|
Wysłany: 27-08-2015, 07:09
|
|
|
klusia napisał/a: | nie wiem ja nie mam problemu znetia, jak tylko zglosilam problem przez ich strone www to problem tego samego dnia zniknal. to rzadkosc w dzisiejszych czasach |
Nie chcę cii psuć humoru, ale prawdopodobnie problem został usunięty całkowicie niezależnie od twojego zgłoszenia. W UPC miałem kiedyś podobną sytuację - zgłosiłem coś i szast prast problem następnego dnia "został usunięty". Tyle że UPC na zgłoszenie odpowiedziało kilka dni później.
Tak to działa u dużych dostawców. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|