Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ? |
Autor |
Wiadomość |
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 10-03-2015, 14:44 Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ?
|
|
|
Cześć,
to mój pierwszy post na forum, także witam wszystkich serdecznie
Zamówiłam 1.03 do nowej lokalizacji przez chat na UPC internet 60mb + TV + multiroom 89zł + 15zł karta CI+ do multi.
Zastrzegłam też że nie chcę routerów Thomson ani Technicolor (bo mam z nimi złe wspomnienia) i proszę o Cisco. Pani na chacie poinformowała mnie że informację o multiroom oraz o routerze należy dodać w komentarzu w formularzu zamówienia.
Przyszło podsumowanie tej rozmowy i drugie podsumowanie z ww komentarzami, wszystko się zgadzało.
W wtorek 3.03 przychodzi Pan instalator i oczywiście z Technicolorem i bez informacji że ma być jeszcze multiroom z kartą CI+ do drugiego telewizora.
Zgodziłam się na instalację tego co miał, bo wiadomo że bez internetu jak bez ręki
Poszła szybko reklamacja przez formularz UPC. Mija już tydzień od podpisania umowy i instalacji, a doszła tylko informacja że nadal analizują moje zgłoszenie i proszą o cierpliwość.
Wiem, że do 14 dni mogę odstąpić od wszystkiego, tylko że nie chcę zostać znowu bez TV oraz bez internetu
Potrzebuję aby doinstalowali ten multiroom oraz wymienili router na inny np. Ubee.
Miły Pan z BOK mnie poinformował, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni i toczy się to w dziale zamówień.
Teraz jestem w kropce, albo złożę rezygnację do 14 dni i strację TV i net i nie wiem czy to cokolwiek przyśpieszy i czy można potem wrócić znowu do usługi jak gdyby nigdy nic ?
Czy będę wtedy na czarnej liście i dla tej lokalizacji nie będzie już oferty promocyjnej ?
Czy po prostu jak do 30 dni nic nie wymyślą to odstąpić od umowy ? Tylko na jakiej podstawie, bo przeciez umowę podpisałam z instalatorem. A podsumowanie zamówienia to coś zupełnie innego i będzie na mnie, dlaczego w ogóle się zgodziłam na instalację.
Prosze o pomoc jak wyegzekwować od UPC to co powinni byli zrobić.
Dzięki z góry za szybką pomoc |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2015, 15:01 Re: Reklamacja zamówienia, czy odstąpić do 14 dni ?
|
|
|
Salixa napisał/a: |
Zgodziłam się na instalację tego co miał |
a jaką umowę podpisałaś instalatorowi? |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2015, 15:04
|
|
|
Wyślij im pismo o odstąpieniu w ciągu 14 dni. Nie wyłączą usług tak szybko, będziesz miała kolejne 14 dni na zwrot sprzętu. Skontaktuje się ktoś z Tobą z działu utrzymaniowego i zaczniesz procedurę jeszcze raz, może nawet zaproponują niższą cenę. Gdyby ociągali się z telefonem zadzwoń sama i zapytaj, czy wypowiedzenie dotarło, a konsultant zgodnie z procedurą sam pociągnie temat pytając o powody rezygnacji. |
|
|
|
|
backlit
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 427 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 10-03-2015, 15:09
|
|
|
Ja bym odstąpił od umowy. Po pierwsze to przyspieszy sprawę i zmotywuje UPC do działania a po drugie w razie czego zawsze jesteś na „czysto” i zamówisz po raz kolejny. Szkoda, że nie pogoniłaś montera – jeden, dwa dni zwłoki a było by po sprawie. |
|
|
|
|
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 11-03-2015, 09:45
|
|
|
Wczoraj jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zadzwoniła Pani z BOK, że faktycznie zaszła pomyłka i nie uwzględnili multiroom, dzisiaj przychodzi instalator się tym zająć.
Niestety nie udało mi się uargumentować aby wymieniono router Technicolor. Także na razie niech taki zostanie. W sumie wszystkie te routery są jednej jakości Dziękuję wam bardzo za sugestie |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
|
|
|
|
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 13-03-2015, 12:09
|
|
|
Był ostatnio znowu instalator i doprowadził multiroom z kartą CI+
Okazało się że bez modemu nie ma dostępu do żadnych usług z dekodera i telewizor potrafi to nieźle ograniczyć....
No wypełnię go dzisiaj i wyślę. Głównie dlatego że przyszła faktura na usługi a tam co ?
Dowalili mi jakąś usługę seriale My Prime. Widziałam to na umowie i instalator mówił, że wszystkim to wciskają na początek, ale że pierwszy miesiąc bezpłatnie i trzeba zrezygnować. A tu od razu opłata doliczona na starcie ok 20 zł ! A tego nie zamawiałam !
UPC naprawdę kiepsko sobie radzi skoro taki syf odstawia na początku nowym klientom....
Instalacja miała miejsce 3 marca (10 dni temu). Rozumiem, że po wypełnieniu tego formularza muszę go złożyć osobiście, czy mogę jego skan przesłać przez Kontakt na stronie UPC ?
Jak dalej wygląda procedura, będą do mnie dzwonić i wyjaśniać ?
Tak naprawdę to nie chcę rezygnować, ale potrzebuję ich "kopnąć" aby wymienili ten router i zamienili kartę CI+ na drugi dekoder oraz usuneli/wyłączyli usługę MyPrime, którą już na pierwszej fakturze dopisali !
Jak długo od złożenia odstąpienia od umowy usługi będą aktywne ? Dzięki wam za sugestie |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2015, 12:42
|
|
|
Pisałaś
Salixa napisał/a: |
Przyszło podsumowanie tej rozmowy i drugie podsumowanie z ww komentarzami, wszystko się zgadzało. |
i co teraz masz inną fakturę na inne usługi? |
|
|
|
|
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 13-03-2015, 13:26
|
|
|
Było podsumowanie, transkrypcja rozmowy.
Przyszedł instalator i nie było tego samego - ale podpisałam bo już nie chciałam gonić chłopa i ileż można bez TV i Internetu.
Dzwoniłam na infolinię i pan mnie poinformował, że pakiet seriali zawsze dają na start ale można z tego zrezygnować, wydawało mi się, że to to samo co było w grudniu, że pierwszy miesiąc za darmo a jak się nie wypowie to dopiero opłata, a tu od razu opłata za coś czego nie chcę.
Także spoko, zastosuje 14 dniowy patent z odstąpieniem - niech to wykasują. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2015, 13:30
|
|
|
Salixa napisał/a: | Było podsumowanie, transkrypcja rozmowy.
|
czyli co? bo transkrypcja rozmowy mi nic nie mówi
dostałaś maila z tytułem: Potwierdzenie od UPC Polska ?
a w nim coś takiego (to moje usługi)
Przechwytywanie.JPG
|
|
Plik ściągnięto 109 raz(y) 49,21 KB |
|
|
|
|
|
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 13-03-2015, 13:54
|
|
|
Doszło na maila podsumowanie zamówienia razem z transkrypcją rozmowy. Nie było czegoś takiego. W podsumowaniu jest internet 60mb/s oraz TV Extra HD.
Owszem na umowie są jakieś seriale - odstąpię od umowy i jak tego nie usuną to po prostu przejdę do Netii. Mam nauczkę, że trzeba było pogonić instalatora, aż wróci z normalną umową. |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2015, 13:56
|
|
|
Salixa napisał/a: | Doszło na maila podsumowanie zamówienia razem z transkrypcją rozmowy. Nie było czegoś takiego. W podsumowaniu jest internet 60mb/s oraz TV Extra HD. |
aż mi się nie chce wierzyć że nie było takiej tabelki,
wciaż nie rozumiem o co chodzi z tą transkrypcją rozmowy? ale nie drążę dalej tematu |
|
|
|
|
Salixa
Klikacz
Dołączyła: 10 Mar 2015 Posty: 6
|
Wysłany: 13-03-2015, 15:17
|
|
|
backlit napisał/a: | Ja bym odstąpił od umowy. Po pierwsze to przyspieszy sprawę i zmotywuje UPC do działania a po drugie w razie czego zawsze jesteś na „czysto” i zamówisz po raz kolejny. Szkoda, że nie pogoniłaś montera – jeden, dwa dni zwłoki a było by po sprawie. |
Normalnie jest się traktowanym na takich samych zasadach ? Nie jest się na jakiejś czarnej liście, że np. nie można zamówić już do tej samej lokalizacji, czy na inne nazwisko trzeba ? |
|
|
|
|
backlit
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 427 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 13-03-2015, 15:51
|
|
|
Jak się płaci rachunki UPC to nigdy się nie jest na czarnej liście. Oni zawsze zaopiekują się PLN-a mi z abonamentu jaki będziesz płacić. Możesz odstępować od umowy bez żadnych konsekwencji. Ważne, żeby ostatecznie mieć umowę na satysfakcjonujących warunkach z usługami/sprzętem jaki się chce. |
|
|
|
|
|