Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wybór dostawcy
Autor Wiadomość
omufo 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 318
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2015, 08:52   

Z tego co pisał tomek to serwer docelowy położony jest w Niemczech, więc co w tym dziwnego że po drodze mijamy inne niemieckie serwery?

Takie pingowanie o różnych porach nic nie wnosi do tematu. U mnie teraz pokazuje między 25-30ms. Jeśli chcemy porównać dostawców to należałoby sprawdzić serwer o mniej więcej tych samych godzinach przez minimum kilka dni (żeby nie powiedzieć tygodni). Tylko co nam to da? Możliwość stwierdzenia że operator A albo B ma lepsze połączenie akurat do tego jednego, konkretnego serwera? Do innych może mieć już gorsze...

Ja dalej twierdzę, że problemu szukamy na siłę. UPC ma b. dobre wyjścia na świat (co oczywiście nie znaczy, że nie znajdzie się kilka czy nawet kilkadziesiąt lub wręcz kilka tysięcy serwerów z którymi mogą być problemy - tak działa internet). Moim zdaniem 25-30ms poza szczytem i 70ms w szczycie na Niemieckim serwerze jest dobrym wynikiem, nawet dla gracza. Ale jeśli Tomek gra akurat tylko tam i te 30ms mniej, które podobno wieczorami ma tam Vectra to może spróbować zmiany, chyba nic nie traci (skoro nie jest na zobowiązaniu).
 
 
 
litek1 
light master

Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 91
Wysłany: 25-02-2015, 11:17   

omufo napisał/a:
Uważam podobnie jak Susane...

Można psioczyć na UPC za brak niektórych kanałów w ofercie telewizyjnej, kiepsko działające dekodery czy wciskanie na siłę modemo-routerów, ale jeśli chodzi o jakość samego internetu to są IMHO bezkonkurencyjni (biorąc pod uwagę oferty w rozsądnych cenach).

Sam mieszkałem na Muranowie, teraz Ursynowie, mam też znajomych w kilku innych dzielnicach Warszawy (w tym jeden na Wilanowie) i wszyscy podzielają moje zdanie. Pingi są niskie, prędkości praktycznie non stop maksymalne, nie ma żadnych problemów z blokowaniem portów, a awarie występują bardzo rzadko (i są szybko usuwane, a kontakt z serwisem nie jest jakoś strasznie kłopotliwy). Na plus UPC zaliczyć trzeba też to forum, nie znam żadnego innego providera który miałby tak zorganizowaną społeczność w necie.

Jeśli masz problemy z wysokim pingiem, to w pierwszej kolejności poszukałbym problemu u siebie (tym bardziej, że nikt inny z forumowiczów nie zgłasza żadnej lokalnej awarii na Wilanowie). Może jakiś syf na kompie? Może korzystasz z Wifi, które nie wyrabia? A może po prostu łączysz się ze słabymi serwerami? Podaj ich ip, to sprawdzimy jak sytuacja wygląda u innych...


Podbijam zdanie Susane i Omufo. Od dawna jestem klientem UPC i nie zmieniłbym ani na Vectre ani Netie. Mój kumpel ma Vectre i sie co chwile wku...denerwuje bo mu nie działa i łapie zawiechy. Tragedia. A u mnie nawet jak czasami coś sie przytnie to kontakt z konsultantami pomaga naprawić szkode w momencie...
 
 
bmbl80 
Klikacz

Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Wysłany: 26-02-2015, 10:44   

Ja mam dość UPC, poza tym robią ze mnie idiotę. MAcie jakiegos sprawdzonego dostawcę na Pradze PŁN?
 
 
litek1 
light master

Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 91
Wysłany: 26-02-2015, 10:50   

bmbl80 napisał/a:
Ja mam dość UPC, poza tym robią ze mnie idiotę. MAcie jakiegos sprawdzonego dostawcę na Pradze PŁN?


może spróbuj do nich napisać czy coś..jak przeglądałem forum to inni proponują taką drogę kontaktu, sam też się przekonałem że są w stanie pomóc, nic nie tracisz jak napiszesz a może się uda ;p
 
 
bmbl80 
Klikacz

Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Wysłany: 26-02-2015, 12:13   

litek1 już 3 router ma wymieniony i rozmowy z asystentem na FB. Skoro potrafią zrobić by wszystko działało w momencie przyjścia serwisanta, to czemu nie może tak być na stałe?
 
 
litek1 
light master

Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 91
Wysłany: 26-02-2015, 13:06   

bmbl80 napisał/a:
litek1 już 3 router ma wymieniony i rozmowy z asystentem na FB. Skoro potrafią zrobić by wszystko działało w momencie przyjścia serwisanta, to czemu nie może tak być na stałe?


to kiepsko.. może to błąd u Ciebie? jak u mnie coś naprawią to śmiga bez zarzutu, zarówno w momencie przyjścia technika jak i po jego wyjściu #szczęściarz ;d
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2015, 14:35   

UPC ma jednak wypracowane na zachodzie pewne procedury na wiele rzeczy, u nas może nie jest to idealnie realizowane, ale widać duży kontrast w porównaniu z firmami typowo polskimi takimi jak Vectra, czy mniejsi dostawcy, którzy wiele kwestii rozwiązują "po uważaniu" jakiegoś pracownika, niekoniecznie odpowiednio przeszkolonego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: