Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
telefon w upc - zerwanie umowy
Autor Wiadomość
abdoul 
easy master

Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 41
Skąd: krk
Wysłany: 08-03-2006, 17:58   telefon w upc - zerwanie umowy

no wiec mam dosc, dzisiejszy dwugodzinny pad calego chello i telefonu mnie dobił, podpisalem umowe w promocji na 2 miechy za 1 zł i teraz pytanie jak mam ja rozwiazac? zwyczajnie zadzwonic, czy czeba pi8semnie z wyprzedzeniem nie mam pojecia, do uplywu dwoch miesiecy zostalo mi 2 tygodniem a na infolini jak zwykle nikt sie nie zglasza, ratujecie prosze :mrgreen:
 
  abdoul@chrome.pl
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 08-03-2006, 18:55   

Wysłać wypowiedzenie wiadomością e-mail i natychmiast wymówienie papierowe, najlepiej dostarczyć bezpośrednio do BOK. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 08-03-2006, 21:40   

abdoul, ja bym ci radził tak: nie mailowe wypowiedzenie, a szybki spacer do swojego BOK-u, a tam wypełnienie formularza rezygnacyjnego...

Rezygnacja musi być na firmowym druku... Tak usłyszałem na partyline, jak chciałem zgłosić rozwiązanie umowy z UPC toteż udałem się do BOKU-u, odczekałem swój limit czasowy i złożyłem rezygnację...

Poproszono mnie o wypełnienie tejże rezygnacji, ale stanowczo i grzecznie odmówiłem... Podpisałem tylko, a jako powód podałem - 2 lata wystarczy u jednego providera...

Modem odwiozłem po dwóch dniach i jak zobaczyłem, że jest znów do odczekania co najmniej godzina, położyłem go w widocznym miejscu, poinformowałem personel o tym fakcie i chciałem od razu wyjść.
Wypadła z zaplecza chyba szefowa, przeprosiła mnie i mój ostatni kontakt z UPC trwał ok. 5 minut...

Opisałem wszystko jako ciekawostkę i jako taką proszę ją przyjąć :mrgreen:
_________________
 
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 08-03-2006, 21:47   

Ja zlożyłem wypowiedzenie na piśmie, ale nie na druku. W umowie nie ma takiego wymogu. Przyjęto wpisując odpowiednią adnotację na kopii. Ponieważ jeszcze nie minął mi okres tych 2 miesięcy to ciekawe jak będzie z modemem bo na nim chodzi i internet classic, z którego nie rezygnuję. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
antoni555 
classic master


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 265
Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: 08-03-2006, 22:26   

anmark, domniemywam, że ten zabiorą i dostaniesz drugi, bez funkcji telefonicznej...
_________________
 
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 08-03-2006, 22:34   

Tak, tylko ciekawi mnie procedura. Liczę że przyjda i zamienią. Ja mialem kiedys takie cyrki jak opisaleś, kiedy zdawalem dekoder HBO. Dlatego jestem uczulony na to zdawanie, zamiany itp
_________________
 
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-03-2006, 22:58   

Może zmienią a może nie - zależy czy opłacało się im będzie jeździć. Wiele nie zyskają na takiej wymianie. Ale jak wymienią to daj znać bo ciekawi mnie czy znowu licznik zresetują (zeruje się przy każdej wymianie modemu) bo jak tak to branie telefonu na próbę na miesiąc będzie dobrym sposobem na podwojenie limitu przez 2 kolejne miesiące a nie tylko jeden.
  marekd@jabberpl.org
 
someone88 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Posty: 303
Skąd: Silesia
Wysłany: 09-03-2006, 14:50   

a mi sie wydaje ze nie bedziesz mógł zrezygnować dlatego bo to niejest promocja spróbuj przez 2 miesiące tylko masz obniżony abonament na 2 miesiące na rezygnacje z powodu "że już mi sie nie podoba" masz 2tygodnie albo tydzien nie jestem pewien. A co do modemu to czy tobie zliczał on pobierane przez internet dane?
 
 
anmark 
light master


Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 95
Skąd: Warszawa - Gocław Iskra
Wysłany: 09-03-2006, 15:36   

someone88 napisał/a:
a mi sie wydaje ze nie bedziesz mógł zrezygnować dlatego bo to niejest promocja spróbuj przez 2 miesiące tylko masz obniżony abonament na 2 miesiące na rezygnacje z powodu "że już mi sie nie podoba" masz 2tygodnie albo tydzien nie jestem pewien. A co do modemu to czy tobie zliczał on pobierane przez internet dane?

To fragment ze strony www.upc.pl
___________________________________________________
Opis promocji
Promocja polega na obniżeniu ceny za instalację i abonament usługi telefonicznej, oraz możliwości zrezygnowania z usługi telefonicznej w ciągu dwóch pierwszych miesięcy:
instalacja usługi telefonicznej 1 zł (brutto),
" abonament za usługę telefoniczną w Taryfie Tanie Rozmowy UPC lub Taryfie Darmowe Rozmowy UPC 1zł przez 2 miesiące i w tym czasie możliwość zrezygnowania z usługi,
Przez kolejne 10 miesięcy abonament za telefon w zależności od posiadanego chello:
Dla klientów chello classic:
abonament w Taryfie Tanie Rozmowy - 19,90zł przez 10 miesięcy
abonament w Taryfie Darmowe Rozmowy - 49,90zł przez 10 miesięcy
Dla Klientów chello light:
abonament w Taryfie Tanie Rozmowy - 29,90zł przez 10 miesięcy
abonament w Taryfie Darmowe Rozmowy - 59,90zł przez 10 miesięcy
Warunkiem skorzystania z promocji jest zobowiązanie się do korzystania
z wszystkich usług przez okres 12 miesięcy.
________________________________________________
Przy czym, zgodnie z podpisaną umowa, rezygnacja w ciągu pierwszych 2 miesięcy powinna być złożona na conajmniej 2 tygodnie przed ich upływem. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
egefege 
plus master

Dołączył: 19 Mar 2005
Posty: 508
Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
Wysłany: 13-03-2006, 10:43   

anmark napisał/a:
Tak, tylko ciekawi mnie procedura. Liczę że przyjda i zamienią. Ja mialem kiedys takie cyrki jak opisaleś, kiedy zdawalem dekoder HBO. Dlatego jestem uczulony na to zdawanie, zamiany itp
jak ja rezygnowalem z hbo to pojechalem do bok nie wiem co ich to obchodzi czemu rezygnuje al ejako powod podalem kiepski repertuar to pani stwierdzila ze brak czasu, przyjeli rezygnacje ale kazali odwiezc dekoder samemu hmm dziwne nie chce im sie sprzetu odbierac ?? powiedzialem ze nic nie odwioze jak chca to sami niech przyjada ale najpierw niech telefonicznie sie umowia wyjscia nie mieli tak zrobili
_________________
 
 
Martinesss 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-03-2006, 20:02   

to dlatego u mnie w regulaminie jest napisane ze jesli nie zwroce dekodera w ciagu 5 dni naloza kare umowna 150 zlotych i sami przyjada odebrac
 
 
egefege 
plus master

Dołączył: 19 Mar 2005
Posty: 508
Skąd: Warszawa (Gocław-Iskra)
Wysłany: 14-03-2006, 00:28   

to moze ty tak miales ja nic takiego w umowie nie mialem tylko ja zawieralem w 1999 r. moze potem zaczeli dodawac takie zapisy
_________________
 
 
PH - Trójmiasto 
light master


Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 85
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-03-2006, 04:00   

Jesli chodzi o zwrot dekodera to jest on wymagany do 7 dni od rozwiązania umowy na usługę np. HBO.
Zwrot oczywiście do lokalnebo BOK-u, bez żadnego wezwania.
NIe wywiąznie sięz umowy skutkuje karą regulaminową.

Jeśli chodzi o modemy po rezygnacji z telefonu dla użytkowników którzy mają chello...
Według moich informacji, modem, który obsługuje telefon zostaje już na stałe, nie jest wymieniany spowrotem na modem typowo internetowy.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: