zrywanie polonczenia z internetem |
Autor |
Wiadomość |
sibik
easy master
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 23
|
Wysłany: 01-04-2014, 21:51 zrywanie polonczenia z internetem
|
|
|
Witam od jakiegoś czasu mam taki problem mianowicie po około 12 godzinach od włączenia komputera rozłącza mi internet w taki sposób ze nic nie wyskakuje na komputerze zaden komunikat tylko strony przestają działać a wi fi normalnie działa na komórce i tablecie natomiast jak podlące modem wifi pod usb i wyłączę polaniczanie lokalne to wszystko działa po paru godzinach normalny internet też zaczyna działać
Czym i w jaki sposób sprawdzić o co chodzi?
pisałem na szybko przepraszam |
Ostatnio zmieniony przez sibik 01-04-2014, 22:37, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
vito007
classic master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 178 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2014, 22:25
|
|
|
To jest nowa funkcja w routerach UPC.
Kiedy wykryją niechlujne pisanie przez użytkownika, rozłączają internet.
Uporczywe niechlujstwo może spowodować całkowite zablokowanie routera. |
Ostatnio zmieniony przez vito007 01-04-2014, 22:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sibik
easy master
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 23
|
Wysłany: 01-04-2014, 22:39
|
|
|
poprawiłem |
|
|
|
|
ra
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Maj 2012 Posty: 158
|
Wysłany: 02-04-2014, 08:41
|
|
|
Zmień przewód, przeinstaluj sterownik od karty sieciowej, sprawdź konfigurację firewalla, antywirusa oraz programów działających w tle które komunikują się z siecią może któryś za dużo pakietów sieje. Przy awarii zobacz czy masz przydzielony IP, DNS itd. i czy jest ping na IP routera, onet, 213.180.141.140. Jaki masz model routera, pokazuje logi portu lan, błędy komunikacji? |
|
|
|
|
sibik
easy master
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 23
|
Wysłany: 02-04-2014, 23:49
|
|
|
router thompson
dam Event Log z niego
Wed Apr 02 23:23:36 2014 Warning (5) Map Reject - Not Authorized for Requested Downstream Traffic ...
Wed Apr 02 08:37:12 2014 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC=fc:94:e3:a0:0c:02;CMTS-MAC=00:17:1...
Wed Apr 02 07:42:40 2014 Warning (5) Map Reject - Not Authorized for Requested Downstream Traffic ...
Tue Apr 01 10:59:18 2014 Notice (6) DHCP Renew - lease parameters UTC Time Offset modified;CM-MAC...
Tue Apr 01 10:59:18 2014 Error (4) DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-M...
Tue Apr 01 10:32:30 2014 Warning (5) Map Reject - Not Authorized for Requested Downstream Traffic ...
Sun Mar 30 02:38:31 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sun Mar 30 02:25:39 2014 Warning (5) Map Reject - Not Authorized for Requested Downstream Traffic ...
Sat Mar 29 13:47:55 2014 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Sat Mar 29 13:46:08 2014 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=fc:94:e3:a0:0c:02;CMTS-MAC=0...
Time Not Established Warning (5) DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC...
Time Not Established Notice (6) Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
Time Not Established Notice (6) WiFi Interface [wl0] set to Channel 6 (Side-Band Channel:N/A)...
Sun Mar 16 04:13:50 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Fri Mar 14 10:29:38 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sat Mar 08 21:17:26 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Fri Mar 07 17:45:19 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sun Mar 02 16:44:02 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sun Mar 02 14:17:46 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sat Mar 01 17:08:50 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Fri Feb 21 12:01:55 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Tue Feb 18 18:00:04 2014 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Sun Feb 16 18:01:24 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sat Feb 15 16:54:23 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Fri Feb 14 02:59:18 2014 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Time Not Established Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:94:e3:a0...
Sun Feb 09 21:50:16 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Fri Feb 07 18:23:10 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Thu Feb 06 12:35:55 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Mon Feb 03 18:05:14 2014 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
kabel wymieniony był,firewall wyłączony,antywirus avast free,w tle utorrent Cytat: | Przy awarii zobacz czy masz przydzielony IP, DNS itd. i czy jest ping na IP routera, onet, 213.180.141.140. Jaki masz model routera, pokazuje logi portu lan, błędy komunikacji? | podpowiesz jak to sprawdzić. |
|
|
|
|
ra
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Maj 2012 Posty: 158
|
Wysłany: 03-04-2014, 09:04
|
|
|
Przy awarii internetu sprawdź przez win+r -> cmd -> ipconfig /all czy masz przydzielone ip, dns, bramę.
ping sprawdzisz prze cmd ->
ping 192.168.0.1 -n 10
ping onet.pl -n 10
ping 213.180.141.140 -n 10
Problemem może być zła konfiguracja programu P2P. |
|
|
|
|
sibik
easy master
Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 23
|
Wysłany: 07-04-2014, 16:44
|
|
|
sprawdzianem i wyskakuje ze nie moze polonczyc sie z serwerem .
Próbowałem wyłączyć kartę sieciowa i po włączeniu wyskakiwało ze nie może pobrać adresu ip tak samo było z wifi i nie moglem wejść w ustawienia rotera a Internet był bo miałem na tablecie .
Zastanawiam się czy jest to wina routera czy kompa niedawno miałem win 7 myślałem ze coś nie tak z nim wróciłem z powrotem na win xp i dalej to samo. |
|
|
|
|
ra
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Maj 2012 Posty: 158
|
Wysłany: 08-04-2014, 08:14
|
|
|
Zmieniłeś przewód ethernet, port lan w routerze? Gdy jest awaria, to gdy zrestartujesz router, internet powraca na porcie lan? Jak tak to będziesz miał odpowiedz na swoje pytanie. |
|
|
|
|
tyrko
Klikacz
Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 08-04-2014, 10:22
|
|
|
To na pewno wina routera. Miałem kiedyś router pewnej mało popularnej firmy i miałem tak samo, co kilka-kilkanaście godzin przerywało połączenie bez żadnego komunikatu. Trzeba było zresetować router i śmigało. Polecam wymienić router. |
|
|
|
|
Renka
Klikacz
Dołączyła: 18 Mar 2014 Posty: 11
|
Wysłany: 16-04-2014, 14:41
|
|
|
ja tak miałam okazało sie że cos tam "przycieli" w tp - ale nikt mi nic nie wyjasniał - zglosiłam reklamacje, przyjechal facet, posprawdzał, naprawiło się |
|
|
|
|
micello
Klikacz
Dołączył: 20 Maj 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 24-05-2014, 15:19
|
|
|
rozwiązałeś problem?
ja miałem przez pewien czas sytuacje gdzie jeden komputer cały czas wywalało mi z wifi
(w zasadzie połączenie niby było, ale strony raz sie ładowały raz nie)
na 2 innych komputerach chodził normalnie.
po kombinowaniu okazało się ze na moim laptopie (win7) z dotąd niewiadomych przyczyn nie "toleruje" szyfrowania WPA2, przełączyłem na WPA wszystko ustąpiło. |
|
|
|
|
|