Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Internet zwalnia
Autor Wiadomość
Rafal85PL 
classic master

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 160
Wysłany: 30-03-2014, 10:20   Internet zwalnia

Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z internetem (modem Technicolor).
Pod koniec ubiegłego tygodnia (w piątek 21-go) wezwałem technika na płatną wizytę - przeniósł dekoder i modem do drugiego pokoju. Przyszedł, przełączył, sprawdził tylko sygnał na modemie, stwierdził że jest OK i sobie poszedł. Od techników którzy montowali internet wiem, że Technicolor wymaga sygnału na poziomie 50db, a już wtedy takiego nie było. Ale technik stwierdził że jest OK, internet działał, więc uznałem że faktycznie jest OK.

Ale od 2-3 dni pojawiły się problemy...
Zaczęło się od tego , że niektóre strony bardzo wolno się wczytywały, lub nie wczytywały się wcale. Wczoraj coś mnie podkusiło sprawdzić prędkość faktyczną i...
Wcześniej miałem 60Mb/s po kablu oraz 46Mb/s po Wifi, a teraz mam w porywach 45Mb/s po kablu i 3-4Mb/s po WiFi. Ping jest OK, pobieranie na maxa (6Mb/s) - pomiary wykonałem na speed teście UPC.
Robię restart prądowy modemu i wszystko wraca na maxa. Mija kilka godzin (wtedy wszystko działa idealnie) i ponownie internet siada.
W czym więc problem? Poniżej załączam parametry linii z modemu.

Ps. Dodam jeszcze, że modem działał kilka miesięcy bez zarzutu. Dopiero po przeniesieniu do innego pokoju zaczęły się problemy.

Parametry po restarcie.jpg
Plik ściągnięto 385 raz(y) 102,09 KB

 
 
RadkoR
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2014, 12:02   

Rafal85PL napisał/a:
Od techników którzy montowali internet wiem, że Technicolor wymaga sygnału na poziomie 50db

Bajek ci naopowiadali.
50dB jest już zbyt mocne nawet na UL, nie wspominając o DL.
"Optymalna norma" dla DL to ok. -10 do +10 dB. Sygnał -4,4dB mieści się w normie.

Zapoznaj się z tematem: http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=1468
 
 
Rafal85PL 
classic master

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 160
Wysłany: 31-03-2014, 20:11   

Zgłosiłem wczoraj mailem sprawę do UPC poprzez formularz kontaktowy. Załączyłem screeny na dowód i co ciekawe efekt był natychmiastowy.
Do teraz się nie odezwali, ale problem ustąpił w ciągu 2-3 godzin. Nie wiem co zrobili, ale było to skuteczne ;)

[ Dodano: 13-04-2014, 13:21 ]
Odkopie trochę swój temat, ponieważ znowu mam problem :P
Mój ukochany Technicolor działa normalnie, ale zaczęła radośnie migać kontrola US. W zasadzie skutków jej migania na działaniu internetu nie odczuwam, ale ona jednak miga i nie wiem dlaczego :mrgreen: Zrobiłem dwa restarty, przywrócenie do ustawień fabrycznych i nic. Macie jakieś pomysły na rozwikłanie tej zagadki :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: