|
|
chello + Guild Wars |
Autor |
Wiadomość |
Wulfgar
classic master
Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 192
|
Wysłany: 10-01-2006, 21:58 chello + Guild Wars
|
|
|
Witam.
Wiadomo nie od dziś, że chello ma problemy ze Steam-em (Half-Life i takie tam)
Czy to samo tyczy sie clienta Guild Wars? Program wolno sciaga poprawki (8-30kB/s czasek skacze na chwile 40-50kB/s)... na neo u znajomych jest znacznie szybciej
Czy wiadomo wogole czy chello jest swiadome tego problemu?
Wiem ze problem mozna objsc za pomoca MTU ale to nie jest doskonale rozwiazanie |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2006, 22:40
|
|
|
Jeśli chodzi o gry, to mam z nimi tyle wspólnego co nic. Ale skoro nikt nie chce zabrać głosu, to jednak się wypowiem.
Być może firma UPC jest tego nieświadoma (podobnie było już spory czas temu z portem 80, który był filtrowany). Natomiast jeśli zbierze się spora grupa osób, to wówczas będzie można wysłać zbiorowego maila - podejrzewam, że to może w dużym stopniu ułatwić zdiagnozowanie przyczyny i obszaru problemów. Ale aby taką petycję do UPC wysłać, to powinna się znaleźć osoba, która się tym zajmie (ja się na tym nie znam).
Dlatego jeśli macie problem ze steamem, to wpisujcie... tak myślę co może być ważnego dla UPC przy rozpatrywaniu - znając życie, to lokalizacja (miasto, względnie dzielnica) oraz numer klienta - ale numeru nie podawajcie tu na forum. Mam nadzieję, że podobnie jak z portem 80 nie będzie szukany problem po stronie klienta (jeśli problemy będzie miała bardzo duża liczba użytkowników), lecz po stronie konfiguracji urządzeń sieciowych (routerów, serwerów).
Dodatkowo (obowiązkowo bym powiedział) proszę podawać numery portów oraz typ protokołu: TCP lub UDP lub ICMP (z tego ostatniego na 99% gry nie powinny korzystać) z których korzysta steam.
Na wszelki wypadek proszę o odinstalowanie (wyłączenie nie zawsze pomaga) wszystkich firewalli, podłączenie komputera bezpośrednio do modemu (o ile ktoś ma podłączony przez router, np: w chello plus) przed wykonaniem testów aby wykluczyć problemy lokalne w konfiguracji oprogramowania! Mam nadzieję, że nie muszę przypominać również o wyłączeniu wszystkich programów typu p2p...
PS: tematu na razie nie zmieniam. Jeśli zaczną się zgłaszać takie osoby, wówczas zmienię temat na bardziej odpowiedni. |
_________________
|
|
|
|
|
ExDeaTh
Klikacz
Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-01-2006, 07:17
|
|
|
Siemka , jesli chodzi o guild wars to chyba było juz na forum ale powiem Ci , bo ja tez korzystałem z tych wskazówek bo początkowo przy sciąganiu mapek i innych update'ów w tej grze miałem 8 - 30 kB/s , zaś skorzystałem z doświadczenia innych uzytkowników chello , mówili ze wystarczy przemienić MTU na wartość 500 , no to sprobowalem , patrze i sciąganie tych wszystkich tam rzeczy to były naprawde sekundy bo transfer podskoczył do 200 - 240 kB/s , Nie wiem czy Ci to cos pomoze ale mi pomoglo , a wcale nie musialem mailować do chello w tej sprawie .
Cytat: | Wiem ze problem mozna objsc za pomoca MTU ale to nie jest doskonale rozwiazanie |
Hm to w takim razie jezeli ten sposob dziala to na co CI inny ?:) Jak w koncu bedziesz mogl pograc w gry z Steamem i odpowiednim pingiem ?
Korzystałem z tego programu : http://chellopl.one.pl/pliki/siec/cmtu10017.zip
Wystarczy tam ustawić wartość na 500 i zresteować komputer.
Ps. napisz czy pomogło. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|