Czy dalej obowiązuje 3-miesięczna karencja po rezygnacji? |
Autor |
Wiadomość |
redgob
Klikacz
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:16 Czy dalej obowiązuje 3-miesięczna karencja po rezygnacji?
|
|
|
Witam,
Niedawno skończyła mi się 2-letnia umowa, płaciłem 189.99 za tv+telefon+net 120. 180 figurowało na fakturze jako abonament za umowę i "dodatkowe" 9.99 za ten średnio ciekawy pakiet HD. Ku mojemu zaskoczeniu upc podniosło mi abonament za ten pakiet "dodatkowy" o 16 zł. Miałem zamiar jedynie zrezygnować z niego, ale po obejrzeniu aktualnych promocji dla nowych klientów zdecydowałem że nie jestem chętny płacić o ponad 60 zł więcej za to samo (ten sam pakiet co mam teraz w nowej promocji jest za 140 zł). Czy jeśli wypowiem umowę to nie będę mógł skorzystać z nowej przez 3 miesiące? Kiedyś tak było, nie wiem jak teraz. Tak czy inaczej z umowy zrezygnuję, ale zanim zacznę szukać innego operatora to wolę się upewnić (Warszawa więc wybór mam spory, vectra i multimedia co miesiąc pchają makulaturę do skrzynki, a pewnie i inni się znajdą). |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:31
|
|
|
To zależy od konkretnej oferty. Regulaminy promocji są dostępne na stronie. Jeśli ma być taniej to branie oferty dla nowych w upc mija się z celem. W tym celu konieczne jest skorzystanie z jakiejś oferty dla przedłużających. |
_________________
|
|
|
|
|
redgob
Klikacz
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:37
|
|
|
zygikuleczka napisał/a: | To zależy od konkretnej oferty. Regulaminy promocji są dostępne na stronie. |
Karencja o jaką pytam dotyczy umowy na czas nieokreślony. Parę lat temu odmówiono mi możliwości skorzystania z promocji pomimo że miałem od początku umowę na czas nieokreślony. Po rezygnacji przez 3 miesiące nie mogłem zawrzeć nowej umowy.
Regulaminy promocji standardowo wspominają że dotychczasowi abonenci mogą skorzystać z promocji jeżeli ich poprzedni abonament był niższy lub równy nowemu. W moim przypadku tak nie jest. |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 22-09-2013, 20:47
|
|
|
Karencja o jaką pytasz wynika z oferty w której chciałbyś podpisać umowę. Wtedy kiedy Ci odmówiono taka klauzula właśnie była w promocji, która Cie interesowała. Przykład w załączniku (akurat z oferty na sam internet).
redgob napisał/a: | Regulaminy promocji standardowo wspominają że |
To gdzie to wyczytałeś nie jest regulaminem promocji. Regulaminem promocji jest taki dokument:
http://www.upc.pl/pdf/upc...alna_2013-2.pdf
karencja.PNG
|
|
Plik ściągnięto 18983 raz(y) 5,16 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
redgob
Klikacz
Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 22-09-2013, 22:16
|
|
|
zygikuleczka napisał/a: | Karencja o jaką pytasz wynika z oferty w której chciałbyś podpisać umowę. Wtedy kiedy Ci odmówiono taka klauzula właśnie była w promocji, która Cie interesowała. |
Nawet nie, zanim zdażyłem cokolwiek wybrać konsultant poinformował mnie że nie będę mógł skorzystać z żadnej z ofert promocyjnych. Widocznie od tamtej pory zaczęli dodawać to do regulaminów. To było lata temu.
Cytat: | To gdzie to wyczytałeś nie jest regulaminem promocji. Regulaminem promocji jest taki dokument: |
Dzięki, to mi wystarczy. W regulaminie jest to stwierdzenie, co oznacza że oni szukają sobie nowego klienta, a ja nowego operatora |
|
|
|
|
|