Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Pałka sie przegła" czyli burdel na maksa
Autor Wiadomość
Tobi 
light master

Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 64
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-08-2013, 13:18   "Pałka sie przegła" czyli burdel na maksa

"Pałka sie przegła" jak mawia klasyk. Oto moja historia ostatnich zmagań z UPC.

W czerwcu wypowiedziałem umowę na Pakiet Max HD + Super HD oraz Fiber 25 za 120 zł. Zadzwoniłem jeszcze w lipcu czy aby nie chcą mi czegoś nowego zaproponować. Dostałem, i owszem, ofertę na Pakiet Max Extra HD + Fiber 30 + WiFi za 80 zł. Skorzystałem.

27. lipca - podpisałem umowę przedłużeniową na Pakiet Max Extra HD + Fiber 30 + WiFi za 80 zł.

31. lipca - wyłączono mi usługi całkowicie. Telefon do BOK.

1. sierpnia - podłączono mi usługi.

Sierpień - dostaję fakturę na której jest prawidłowo naliczony internet, a telewizja zamiast 45,49 jest 64,37. Na koncie klienta nadal widnieje Pakiet Max HD + Super HD

24. sierpnia - UPC wyłącza mi WiFi. Dzisiaj z korespondencji dowiaduję się, że nastąpiła zmiana usługi na taką bez WiFi. Patrzę na konto - rzeczywiście - na koncie widnieje mój stary pakiet Fiber 25 bez WiFi.

Ludzie czy wy jesteście normalni? Czy klient nie ma nic innego do roboty tylko śledzenie zmian na swoim koncie, korygowanie waszych źle wystawionych rachunków i nieudane próby połączenia się przez 15 minut z BOK?
Korespondencja mailowa - odpowiedź 4 dni. Ostatnio napisałem do Reiffeisen w sprawie konta, którego dawno już nie posiadam (nie jestem już klientem). Konsultant oddzwonił w 11 minut! Mamy XXI wiek jeśli ktoś z Was jeszcze nie zakumał.
 
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2013, 14:07   

A to wszystko co napisałeś to efekt masy wypowiedzeń po prostu

ja musiałem trzy razy prostować moją obecną umowę:

przyjete RKU z Canal+ > nie włączony Canal+ przez dwa dni
po interwencji właczony ale przyszło potwierdzenie załączenia promocja za 30 zł ze zobowiązaniem 12 m-c
faktura za sierpień tez na 135 a nie na 90+29

i tak od 7 sierpnia do ub tygodnia trwała moja korespondencja i poprawki, także musisz sie przyzwyczaić i być cierpliwym a wszystko sie wyjaśni
 
 
adiko 
plus master


Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 330
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-08-2013, 17:02   

Faktury nigdy nie są prawidłowo wystawione jeśli zachodzą jakiekolwiek zmiany w danym miesiącu,dlatego że one są wystawione na początku miesiąca z automatu,sam mam błędne faktury lipcową i sierpniową,oczywiście dzwoniłem już i wyjaśniałem to i mówią że to normalne i że we wrześniu wszystko już powinno być naprostowane,oczywiście na słowo im nie wierze i tak sobie sam sprawdze czy faktycznie prawidłowo naliczyli mi abonament.
_________________
 
 
Tobi 
light master

Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 64
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-08-2013, 17:25   

Nie tylko faktury są nieprawidłowe - wyłączenie/zmiana usług w trakcie ich trwania to już moim zdaniem kpina z klienta.

[ Dodano: 28-08-2013, 12:08 ]
I teraz tak.

Zakładka moje UPC:


Zakładka Twoje Usługi:


Dodam, że 23.08 nie podpisywałem żadnej umowy ani nie zamawiałem żadnej zmiany usług. W tym dniu wyłączono mi za to WiFi, bo podobno nie mam takiej usługi (co widać na pierwszym zrzucie, a czemu przeczy ten drugi).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: