Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Battlefield 2 pingi na chello Easy
Autor Wiadomość
Shavo 
Klikacz

Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 2
Wysłany: 30-08-2005, 13:18   Battlefield 2 pingi na chello Easy

Planuje kupno chello Easy gdyz moj obecny provider nie wywiazuje sie z obiecanych 128kbps przepustowosci . Chcialbym sie dowiedziec jakie pingi w grze Battlefield 2 mozna uzyskac na tych serwerach (interesuja mnie glownie okolice Katowic):
Lehnitz Infantry no Tanks - 85.114.128.134:16567
.pl |KGW| BF2 @ GamesNET.pl - 213.218.117.226:16567
Game-Hosting.com: EA official server by Team Dignitas - 80.239.199.100:16567
i czy przepustowosc chello jest stabilna.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-08-2005, 13:49   

Kod:
PING 85.114.128.134 (85.114.128.134): 56 data bytes
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=0 ttl=54 time=37.7 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=1 ttl=54 time=37.6 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=2 ttl=54 time=38.2 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=3 ttl=54 time=38.4 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=4 ttl=54 time=38.0 ms

--- 85.114.128.134 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 37.6/37.9/38.4 ms

PING 213.218.117.226 (213.218.117.226): 56 data bytes
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=0 ttl=58 time=13.4 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=1 ttl=58 time=12.2 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=2 ttl=58 time=14.3 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=3 ttl=58 time=13.6 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=4 ttl=58 time=20.2 ms

--- 213.218.117.226 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 12.2/14.7/20.2 ms

PING 80.239.199.100 (80.239.199.100): 56 data bytes
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=0 ttl=55 time=34.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=1 ttl=55 time=35.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=2 ttl=55 time=35.5 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=3 ttl=55 time=36.0 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=4 ttl=55 time=36.2 ms

--- 80.239.199.100 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 34.6/35.5/36.2 ms
"Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem.
  marekd@jabberpl.org
 
linuxlover 
easy master


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2005, 17:01   

Cytat:
"Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem.


Z tego co sie orientuje BF2 jest dosyc wymagajaca gra nie tylko pod wzgledem sprzetu ale i lacza, downstream 256kbit na pewno wystarcza do gry bezstresowej w BF ale musisz pamietac iz chello easy posiada upstream o wielkosci 64kbit/s moze byc akurat ale grajac bedziesz musial wylaczyc gg, irc itp i jesli zamierzasz korzystac z komunikatorow glosowych podczas gry takich jak teamspeak albo ventrilo to uploadu Ci to troche jeszcze zabierze i gra moze dostac czkawki po stronie klienta.

Pozdrawiam LinuxLover
_________________
 
 
Shavo 
Klikacz

Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 2
Wysłany: 31-08-2005, 11:03   

Mysle ze zbytnich problemow nie bedzie. Gdy mialem stale 128kbps moglem grac z wlaczanym TeamSpeakiem i mialem pingi w okolicach 30-40 na Polskich serwerach i 50-70 na zagranicznych. Teraz moje wyniki na numion siegaja od 16 do 60 kbps wiec o grze moge zapomniec.
 
 
yacho 
easy master

Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 24
Wysłany: 23-09-2005, 20:40   

Marek napisał/a:
Kod:
PING 85.114.128.134 (85.114.128.134): 56 data bytes
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=0 ttl=54 time=37.7 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=1 ttl=54 time=37.6 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=2 ttl=54 time=38.2 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=3 ttl=54 time=38.4 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=4 ttl=54 time=38.0 ms

--- 85.114.128.134 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 37.6/37.9/38.4 ms

PING 213.218.117.226 (213.218.117.226): 56 data bytes
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=0 ttl=58 time=13.4 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=1 ttl=58 time=12.2 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=2 ttl=58 time=14.3 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=3 ttl=58 time=13.6 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=4 ttl=58 time=20.2 ms

--- 213.218.117.226 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 12.2/14.7/20.2 ms

PING 80.239.199.100 (80.239.199.100): 56 data bytes
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=0 ttl=55 time=34.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=1 ttl=55 time=35.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=2 ttl=55 time=35.5 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=3 ttl=55 time=36.0 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=4 ttl=55 time=36.2 ms

--- 80.239.199.100 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 34.6/35.5/36.2 ms
"Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem.


Nie podawaj Pingów do gier - ping do serwera a ping w grze to 2 rozne sprawy....
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-09-2005, 22:18   

Cytat:
Nie podawaj Pingów do gier - ping do serwera a ping w grze to 2 rozne sprawy....

Zgadza się, w tym drugim przypadku trzeba jeszcze doliczyć czas przetwarzania danych z gry przez serwer ale to już z siecią ma niewiele wspólnego.
  marekd@jabberpl.org
 
yacho 
easy master

Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 24
Wysłany: 24-09-2005, 02:19   

nie - chodzi o to ze wiekszosc gier wysyla pakiety TCP - i to ich opoznienia sie licza - windowsowy/linuxowy ping dziala tylko po icmp - gry czasem uzywaja mieszanych polaczen tcp+icmp natomiast takich ktore uzywaja samego icmp juz prawie wogole nie ma.... wiec podawanie pingów mija sie z celem zupelnie i moze jedynie wprowadzać w błąd.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-09-2005, 13:21   

to dlaczego mój ping (przynajmniej ten którego używam jako nie root) się chwali że jest
Nosuid TCP/IP ping 2.03 by <mmazur@kernel.pl>
do sprawdzania trasy korzystam zazwyczaj z lft oto fragment opisu tego polecenia
Kod:

     lft sends various TCP SYN and FIN probes (differing from Van Jacobson's
     UDP-based method) utilizing the IP protocol `time to live' field and
     attempts to elicit an ICMP TIME_EXCEEDED response from each gateway along
     the path to some host.  lft also listens for various TCP and ICMP mes-
     sages along the way to assist network managers in ascertaining per-proto-
     col heuristic routing information and can optionally retrieve various
     information about the networks it traverses.


Co zaś się tyczy gier to korzystają one raczej z połączeń udp i tcp nie słyszałem nigdy aby wykorzystywały tez protokół icmp.
  marekd@jabberpl.org
 
yacho 
easy master

Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 24
Wysłany: 29-12-2005, 03:55   

Z moich doswiadczen wynika ze do bezstersowej gry w BF2 trzeba miec lacze minimum 512/256 - gra ma duze wymagania co do pasma....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: