Battlefield 2 pingi na chello Easy |
Autor |
Wiadomość |
Shavo
Klikacz
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 2
|
Wysłany: 30-08-2005, 13:18 Battlefield 2 pingi na chello Easy
|
|
|
Planuje kupno chello Easy gdyz moj obecny provider nie wywiazuje sie z obiecanych 128kbps przepustowosci . Chcialbym sie dowiedziec jakie pingi w grze Battlefield 2 mozna uzyskac na tych serwerach (interesuja mnie glownie okolice Katowic):
Lehnitz Infantry no Tanks - 85.114.128.134:16567
.pl |KGW| BF2 @ GamesNET.pl - 213.218.117.226:16567
Game-Hosting.com: EA official server by Team Dignitas - 80.239.199.100:16567
i czy przepustowosc chello jest stabilna. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-08-2005, 13:49
|
|
|
Kod: | PING 85.114.128.134 (85.114.128.134): 56 data bytes
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=0 ttl=54 time=37.7 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=1 ttl=54 time=37.6 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=2 ttl=54 time=38.2 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=3 ttl=54 time=38.4 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=4 ttl=54 time=38.0 ms
--- 85.114.128.134 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 37.6/37.9/38.4 ms
PING 213.218.117.226 (213.218.117.226): 56 data bytes
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=0 ttl=58 time=13.4 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=1 ttl=58 time=12.2 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=2 ttl=58 time=14.3 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=3 ttl=58 time=13.6 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=4 ttl=58 time=20.2 ms
--- 213.218.117.226 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 12.2/14.7/20.2 ms
PING 80.239.199.100 (80.239.199.100): 56 data bytes
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=0 ttl=55 time=34.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=1 ttl=55 time=35.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=2 ttl=55 time=35.5 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=3 ttl=55 time=36.0 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=4 ttl=55 time=36.2 ms
--- 80.239.199.100 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 34.6/35.5/36.2 ms
| "Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem. |
|
|
|
|
linuxlover
easy master
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2005, 17:01
|
|
|
Cytat: | "Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem. |
Z tego co sie orientuje BF2 jest dosyc wymagajaca gra nie tylko pod wzgledem sprzetu ale i lacza, downstream 256kbit na pewno wystarcza do gry bezstresowej w BF ale musisz pamietac iz chello easy posiada upstream o wielkosci 64kbit/s moze byc akurat ale grajac bedziesz musial wylaczyc gg, irc itp i jesli zamierzasz korzystac z komunikatorow glosowych podczas gry takich jak teamspeak albo ventrilo to uploadu Ci to troche jeszcze zabierze i gra moze dostac czkawki po stronie klienta.
Pozdrawiam LinuxLover |
_________________
|
|
|
|
|
Shavo
Klikacz
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 2
|
Wysłany: 31-08-2005, 11:03
|
|
|
Mysle ze zbytnich problemow nie bedzie. Gdy mialem stale 128kbps moglem grac z wlaczanym TeamSpeakiem i mialem pingi w okolicach 30-40 na Polskich serwerach i 50-70 na zagranicznych. Teraz moje wyniki na numion siegaja od 16 do 60 kbps wiec o grze moge zapomniec. |
|
|
|
|
yacho
easy master
Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 24
|
Wysłany: 23-09-2005, 20:40
|
|
|
Marek napisał/a: | Kod: | PING 85.114.128.134 (85.114.128.134): 56 data bytes
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=0 ttl=54 time=37.7 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=1 ttl=54 time=37.6 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=2 ttl=54 time=38.2 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=3 ttl=54 time=38.4 ms
64 bytes from 85.114.128.134: icmp_seq=4 ttl=54 time=38.0 ms
--- 85.114.128.134 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 37.6/37.9/38.4 ms
PING 213.218.117.226 (213.218.117.226): 56 data bytes
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=0 ttl=58 time=13.4 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=1 ttl=58 time=12.2 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=2 ttl=58 time=14.3 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=3 ttl=58 time=13.6 ms
64 bytes from 213.218.117.226: icmp_seq=4 ttl=58 time=20.2 ms
--- 213.218.117.226 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 12.2/14.7/20.2 ms
PING 80.239.199.100 (80.239.199.100): 56 data bytes
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=0 ttl=55 time=34.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=1 ttl=55 time=35.6 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=2 ttl=55 time=35.5 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=3 ttl=55 time=36.0 ms
64 bytes from 80.239.199.100: icmp_seq=4 ttl=55 time=36.2 ms
--- 80.239.199.100 ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 34.6/35.5/36.2 ms
| "Przepustowość" jest stabilna jednak zapychając upload zaczynają się pojawiać problemy z downloadem. |
Nie podawaj Pingów do gier - ping do serwera a ping w grze to 2 rozne sprawy.... |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2005, 22:18
|
|
|
Cytat: | Nie podawaj Pingów do gier - ping do serwera a ping w grze to 2 rozne sprawy.... |
Zgadza się, w tym drugim przypadku trzeba jeszcze doliczyć czas przetwarzania danych z gry przez serwer ale to już z siecią ma niewiele wspólnego. |
|
|
|
|
yacho
easy master
Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 24
|
Wysłany: 24-09-2005, 02:19
|
|
|
nie - chodzi o to ze wiekszosc gier wysyla pakiety TCP - i to ich opoznienia sie licza - windowsowy/linuxowy ping dziala tylko po icmp - gry czasem uzywaja mieszanych polaczen tcp+icmp natomiast takich ktore uzywaja samego icmp juz prawie wogole nie ma.... wiec podawanie pingów mija sie z celem zupelnie i moze jedynie wprowadzać w błąd. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2005, 13:21
|
|
|
to dlaczego mój ping (przynajmniej ten którego używam jako nie root) się chwali że jest
Nosuid TCP/IP ping 2.03 by <mmazur@kernel.pl>
do sprawdzania trasy korzystam zazwyczaj z lft oto fragment opisu tego polecenia
Kod: |
lft sends various TCP SYN and FIN probes (differing from Van Jacobson's
UDP-based method) utilizing the IP protocol `time to live' field and
attempts to elicit an ICMP TIME_EXCEEDED response from each gateway along
the path to some host. lft also listens for various TCP and ICMP mes-
sages along the way to assist network managers in ascertaining per-proto-
col heuristic routing information and can optionally retrieve various
information about the networks it traverses.
|
Co zaś się tyczy gier to korzystają one raczej z połączeń udp i tcp nie słyszałem nigdy aby wykorzystywały tez protokół icmp. |
|
|
|
|
yacho
easy master
Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 24
|
Wysłany: 29-12-2005, 03:55
|
|
|
Z moich doswiadczen wynika ze do bezstersowej gry w BF2 trzeba miec lacze minimum 512/256 - gra ma duze wymagania co do pasma.... |
|
|
|
|
|