|
|
Szukam FAQ na temat obsługi DOK'u w jupisi |
Autor |
Wiadomość |
piotrpo
Klikacz
Dołączył: 15 Sie 2005 Posty: 4
|
Wysłany: 07-12-2005, 12:24 Szukam FAQ na temat obsługi DOK'u w jupisi
|
|
|
Gdzie mogę sie dowiedzieć kiedy mi założą kablówkę z chello? zamawiałem ją juz 2 razy, 2 razy przyszedł jakiś cieć, który podobno zakłada kablówkę, ale "inaczej", "w mieszkaniach" i coś tam jeszcze, po piecu minutach sobie poszedł. Od tygodnia dzwonię do tych pajaców z party lajn, z pytaniem "czy i kiedy" i za każdym razem słysze, że do mnie "oddzwonią", że sprawa jest w "lokalnym bok, do którego nie ma telefonu". Burdel tam mają taki, że powinni sobie zatrudnić kilku alfonsów do jego ogarnięcia. Nikt nic nie wie, zaczynam się zastanawiac, czy ta "firma" wogle coś sprzedaje, czy tylko się reklamuje zaśmiecając mi skrzynkę. Obecnie włączyłem SET UPIERDLIWOSC_MODE_ON, dzwonię do niech co godzinę gnębiąc jakąś pracownice tego syfu, bez skutku. Zastanawiam się tez nad ewentualnym kupnem oscyloskopu w celu składania 30 reklamacji miesięcznie dotyczacych jakości sygnału jak go już dostanę i napisaniu automatu wysyłającego reklamację po powrocie sygnału internetowego. Chyba wpadam w paranoje - co robic? |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 07-12-2005, 13:57
|
|
|
przy najbliższej okazji jak będziesz dzwonił na party line od razu jak się połączysz poproś grzecznie acz stanowczo o rozmowę z kierownikiem, managerem, kimkolwiek kto nadzoruje prace telefonicznego BOKu i z nim rozmawiaj
powiedz jaka jest sytuacja i zapytaj co wie na ten temat
a gdyby Pani sie pytała dlaczego z kierownikiem, to powiedz wprost, ze wiesz o tym ze ona mało może, więc nie chcesz jej robić przykrości a opierd.... kierownika bo w końcu on ma wyższe stanowisko, bierze więcej kasy itp. itd.
z reguły skutkuje (tzn. Pani łączy z kierownikiem, albo jakimś cudem nagle na wszystko mają czas i monter/serwisant zjawia się w ciągu kilku godzin - a najczęściej jedno i drugie) |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-12-2005, 16:10
|
|
|
piotrpo napisał/a: | Od tygodnia dzwonię do tych pajaców z party lajn, z pytaniem "czy i kiedy" i za każdym razem słysze, że do mnie "oddzwonią", że sprawa jest w "lokalnym bok, do którego nie ma telefonu". Burdel tam mają taki, że powinni sobie zatrudnić kilku alfonsów do jego ogarnięcia. |
Dlatego moja rada :
Zamawiać usługi UPC u lokalnego Przedstawiciela Handlowego.
Taki przedstawiciel zajmuje się danym klientem osobiście i zawsze jest osiągalny pod jednym telefonem.Ma też najszybszy kontakt z dzałem technicznym.
Jak obieca klientowi że oddzwoni to napewno to zrobi.
W Szczecinie zapraszam do mnie.
http://dareksantor.upc.chello.webpark.pl/
tel 0605 384 120 |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|