Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam FAQ na temat obsługi DOK'u w jupisi
Autor Wiadomość
piotrpo 
Klikacz

Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 4
Wysłany: 07-12-2005, 12:24   Szukam FAQ na temat obsługi DOK'u w jupisi

Gdzie mogę sie dowiedzieć kiedy mi założą kablówkę z chello? zamawiałem ją juz 2 razy, 2 razy przyszedł jakiś cieć, który podobno zakłada kablówkę, ale "inaczej", "w mieszkaniach" i coś tam jeszcze, po piecu minutach sobie poszedł. Od tygodnia dzwonię do tych pajaców z party lajn, z pytaniem "czy i kiedy" i za każdym razem słysze, że do mnie "oddzwonią", że sprawa jest w "lokalnym bok, do którego nie ma telefonu". Burdel tam mają taki, że powinni sobie zatrudnić kilku alfonsów do jego ogarnięcia. Nikt nic nie wie, zaczynam się zastanawiac, czy ta "firma" wogle coś sprzedaje, czy tylko się reklamuje zaśmiecając mi skrzynkę. Obecnie włączyłem SET UPIERDLIWOSC_MODE_ON, dzwonię do niech co godzinę gnębiąc jakąś pracownice tego syfu, bez skutku. Zastanawiam się tez nad ewentualnym kupnem oscyloskopu w celu składania 30 reklamacji miesięcznie dotyczacych jakości sygnału jak go już dostanę i napisaniu automatu wysyłającego reklamację po powrocie sygnału internetowego. Chyba wpadam w paranoje - co robic?
 
 
VRx 
classic master


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 282
Wysłany: 07-12-2005, 13:57   

przy najbliższej okazji jak będziesz dzwonił na party line od razu jak się połączysz poproś grzecznie acz stanowczo o rozmowę z kierownikiem, managerem, kimkolwiek kto nadzoruje prace telefonicznego BOKu i z nim rozmawiaj
powiedz jaka jest sytuacja i zapytaj co wie na ten temat

a gdyby Pani sie pytała dlaczego z kierownikiem, to powiedz wprost, ze wiesz o tym ze ona mało może, więc nie chcesz jej robić przykrości a opierd.... kierownika bo w końcu on ma wyższe stanowisko, bierze więcej kasy itp. itd.
z reguły skutkuje (tzn. Pani łączy z kierownikiem, albo jakimś cudem nagle na wszystko mają czas i monter/serwisant zjawia się w ciągu kilku godzin - a najczęściej jedno i drugie)
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-12-2005, 16:10   

piotrpo napisał/a:
Od tygodnia dzwonię do tych pajaców z party lajn, z pytaniem "czy i kiedy" i za każdym razem słysze, że do mnie "oddzwonią", że sprawa jest w "lokalnym bok, do którego nie ma telefonu". Burdel tam mają taki, że powinni sobie zatrudnić kilku alfonsów do jego ogarnięcia.


Dlatego moja rada :

Zamawiać usługi UPC u lokalnego Przedstawiciela Handlowego.
Taki przedstawiciel zajmuje się danym klientem osobiście i zawsze jest osiągalny pod jednym telefonem.Ma też najszybszy kontakt z dzałem technicznym.
Jak obieca klientowi że oddzwoni to napewno to zrobi.

W Szczecinie zapraszam do mnie.
http://dareksantor.upc.chello.webpark.pl/
tel 0605 384 120
_________________
 
  budry
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: