Telefon IP |
Autor |
Wiadomość |
DeMoon
Klikacz
Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 6 Skąd: Wa-wa / Stokłosy
|
Wysłany: 06-12-2005, 13:28 Telefon IP
|
|
|
Ponieważ:
- z VOiP'a korzystam intensywnie
- chciałbym mieć tel. także przy wyłączonym kompie
pojawia się pytanie:
jak chello reaguje na podłączenie zewnętrznego telefonu IP czyli urządzenia które wymaga osobnego IP.
Z telefonu do infolinii wynika, że "jest to niezgodne z umową oraz właściwie nie do wykrycia przy zastosowaniu bramek" (telefon sam w sobie bramka jest).
Ktoś testował może takie rozwiązanie? |
_________________
|
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2005, 14:56
|
|
|
Powiem tak, nigdy sie oficjalnie nie pytalem na infolinii ale na info.upc@ jak napisalem w odpowiedzi otrzymalem informacje ze limit dotyczy ilości komputerów z podkreslonym wyrazem komputer. |
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 06-12-2005, 15:02
|
|
|
Wręcz można się z nimi sądzić jeśli by mieli coś przeciw...
warto jednak udac się wcześniej do BOK i poprosić o papierową formę Parametrów Technicznych Łącza, tam zdaje się jest informacja o komputerach, telefon IP nie jest komputerem |
|
|
|
|
DeMoon
Klikacz
Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 6 Skąd: Wa-wa / Stokłosy
|
Wysłany: 06-12-2005, 15:32
|
|
|
Dzięki! To słuśzny trop - odkopię umoe - tam tez powinien być zapis ze słowem "komputer" - jeśli tak to zanabywam, podłączam i zdaję relację |
_________________
|
|
|
|
|
netkrak
classic master
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 190 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-12-2005, 20:07
|
|
|
chyba nie maja nic przeciwko VOIP, bo jakis czas temu wyslalem im mejla z zapytaniem czy bramke VOIP trzeba rejestrowac i odpowiedzieli mi, ze nie ... zreszta, jak wczesniej bylo powiedziane, w regulaminie nie ma ani slowa o bramkach - jest jedynie o komputerach ... od dwoch miesiecy bez problemu uzywam bramki VOIP z www.ipfon.pl i z koncem grudnia rezygnuje z telefonu naszej ukochanej TEPSY |
|
|
|
|
DeMoon
Klikacz
Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 6 Skąd: Wa-wa / Stokłosy
|
Wysłany: 06-12-2005, 20:11
|
|
|
Infolinia potwierdziła choć niechętnie... za to bardzo namawiali na wzięcie telefonu z chello :>
Spróbuje wydobyć od nich na piśmie zgodę.
BTW: korzystamy z tego samego operatora VOiP - tyle że ja od jakiś 2 tygodni - mam nadzieję że się nei popsują :) |
_________________
|
|
|
|
|
VRx
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 282
|
Wysłany: 06-12-2005, 20:17
|
|
|
Odszukaj umowę i weź z BOK Parametry Techniczne Łącza na papierze i już to jest zgodą.
"Co nie jest zabronione jest dozwolone"
Dlaczego nalegam na papierowe Parametry Techniczne? Bo jak się zorientują o co chodzi mogą je zmienić na stronie i już by było po ptakach... A w BOK można poprosić o pieczątkę z datą i potwierdzeniem na dany dzień, więc w przyszłości możesz się powoływać, że Twoja umowa zawierała takie właśnie parametry łącza.
DeMoon napisał/a: | za to bardzo namawiali na wzięcie telefonu z chello :> |
Trzeba było im powiedzieć, że to nie VOIP (może nie wiedzą, że to różnica ) |
|
|
|
|
netkrak
classic master
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 190 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-12-2005, 21:01
|
|
|
prawde powiedziawszy liczylem na oferte UPC, ale jak zobaczylem cennik niewiele rozniacy sie od cennika TEPSY, to stwierdzilem, ze nie ma sensu - zwlaszcza abonament - moim zdaniem abonenci chello powinni byc zwolnieni a abonamentu telefonicznego - wtedy by to mialo sens, a aktualny cennik to zadna konkurencja ... czyms takim nie przekonaja ludzi do zmiany operatora ... a jesli juz ktos bedzie zmienial to raczej na duzo bardziej konkurencyjne oferty VOIP ... |
|
|
|
|
|