Za miesiąc kończy się umowa... |
Autor |
Wiadomość |
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 29-03-2013, 16:30
|
|
|
diadoch napisał/a: | Dziękuję za wiadomość, czyli jest szansa? |
Jest:) Przy necie 30 megowym najsensowniej bedzie zostac-promocja to rewelacyjna kombinacja uslug plus hbo za 25 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
diadoch
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 02-04-2013, 16:42
|
|
|
Witam,
Zadzwoniłem i zaoferowano mi wyższą kwotę niż płacę.
135 zł miesięcznie.
No to zostało mi przejść do Vectry... |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 02-04-2013, 16:51
|
|
|
Zabrakło lektury forum. Maksymalnie może to zostać obniżone do 115 zł. Max extra hd +pvr, hbohd, 30 mega internetu. |
_________________
|
|
|
|
|
diadoch
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 02-04-2013, 17:29
|
|
|
Witam,
Bardzo możliwe, że zabrakło mi lektury z tego forum.
Wkurzyłem się, bo facet mi powiedział, że nie może mi zaproponować niższego abonamentu, tylko to co jest na stronie i poprosił abym zadzwonił do działu utrzymania klienta.
Nie mam pojęcia jak z nimi rozmawiać.
Wychodzę do nich z możliwością przedłużenia umowy, a oni walą mnie takimi cenami.
Za pakiet, który mnie interesuje chcą 160,00 zł
Czy możecie mi wskazać w jakim miejscu jest lektura na forum lub inaczej pomóc.
Z góry dziękuję.
Życzę Wam aby wiosna przyszła szybko! |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 02-04-2013, 17:40
|
|
|
diadoch napisał/a: | Nie mam pojęcia jak z nimi rozmawiać. |
Wazniejsze z kim a nie jak. Potrzebna informacja jest chociażby w Twoim pierwszym poście. |
_________________
|
|
|
|
|
Joszo
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 86
|
Wysłany: 03-04-2013, 10:20
|
|
|
Cytat: | Wkurzyłem się, bo facet mi powiedział, że nie może mi zaproponować niższego abonamentu, tylko to co jest na stronie i poprosił abym zadzwonił do działu utrzymania klienta.
|
Następnym razem poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta. Zwykły pracownik tych promocji Ci nie da. |
|
|
|
|
diadoch
Klikacz
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 08-04-2013, 20:55
|
|
|
Witam,
Udało się.
Dziękuję za pomoc.
Jutro odwiedzi mnie monter i zamontuje nowy dekoder z nagrywarką.
115 zł
Dziękuję. |
|
|
|
|
Marjo
light master
Dołączył: 15 Kwi 2013 Posty: 50 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-04-2013, 10:49
|
|
|
Witam,
Takie coś mam teraz i umowa się kończy 10.10.2013. Wiem że zbyt wcześnie na cokolwiek ale chciałbym wiedzieć mniej więcej na co można liczyć!?!?!
TELEWIZJA
Pakiet Max HD z nagrywarką
Pakiet Premium Canal+ SD
Opcja Canal+ HD
INTERNET
Fiber Power 100 Mb/s
Bezprzewodowy Internet UPC
TELEFON
Rozmowy non-stop Europa i Świat
Total:
220 PLN
Co chciałbym mieć:
TELEWIZJA
Pakiet Max HD + multiroom
INTERNET
30 Mb/s ewentualnie 60 Mb/s
Bezprzewodowy Interent UPC
TELEFON
j/w
Miesięczna opłata na jaką jestem się w stanie zgodzić to:
160 - 175 PLN
Czy jest to w ogóle możliwe!?!?
Proszę o jakieś wskazówki dotyczące negocjacji z UPC.
Staż w UPC to 4.5 roku. |
|
|
|
|
tommiyacht
light master
Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 59
|
Wysłany: 02-05-2013, 19:37
|
|
|
Witam, sory ale nie wiedziałem gdzie spytać a nie chce nowego tematu zakładac:
1) czy można w punktach UPC podpisywac/negocjowac itd umowy przedłużeniowe ? (w moim przypadku z nieokreślonej analog na digital). Jeśli tak to gdzie jest "elastyczniej/korzystniej" - właśnie w punkcie UPC czy telefonicznie DUK ?
2) jaki jest nr DUK ?
3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 03-05-2013, 00:55
|
|
|
tommiyacht napisał/a: | 1) czy można w punktach UPC podpisywac/negocjowac itd umowy przedłużeniowe ? (w moim przypadku z nieokreślonej analog na digital). Jeśli tak to gdzie jest "elastyczniej/korzystniej" - właśnie w punkcie UPC czy telefonicznie DUK ?
2) jaki jest nr DUK ?
3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ? |
1. Można, tylko pamiętaj, że wtedy nie przysługuje Ci prawo do rezygnacji z takiej umowy w terminie 10 dni bo podpisujesz ją na terenie przedsiębiorstwa (a takimi są punkty sprzedaży), ale lepiej zadzwonić do DUKa bo zawsze coś lepszego tam trafisz i możesz z niej zrezygnować w terminie 10 dni jakby co.
2 324949935
3 Tego to akurat nawet samo UPC nie wie, a co dopiero my zwykli abonenci, ale cokolwiek zrobisz to zawsze będziesz miał tyły, bo za rogiem zawsze czyha lepsza, tańsza oferta, a Ty już umowę podpisałeś i minęło już więcej niż 10 dni na odstąpienie od niej i wzięcie tej lepszej . |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-05-2013, 15:36
|
|
|
tommiyacht napisał/a: |
3) czy teraz jest dobry moment na przedłużenie czy może ma coś sie pojawić (promocje) i lepiej poczekać ? | Taki sam jak każdy inny.
Z reguły w lecie maleje ruch w interesie to w lipcu spadają ceny albo pojawiają się bardziej atrakcyjne promocje. Czasem też na sam koniec roku pojawiają się jakieś okazje gdy firma chce pochwalić się statystykami - ale to nie zawsze.
Tak poza tym każdy okres w roku jest równie dobry. |
|
|
|
|
firefox1206
Klikacz
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 5
|
Wysłany: 20-06-2013, 13:40
|
|
|
Witam, wszystkich forumowiczów.
Jestem klientem UPC. Mam problem jak tytuł tego tematu,:
Moje usługi:
TV
Pakiet MAX HD
Internet
25mb + WiFi
Tel.
240 do wszystkich
Cena: 125,99zł
Umowa była podpisana na 24 miesiące. Jej koniec jest we wrześniu.
Czego oczekuje:
Przede wszystkim redukcji kosztów tak do 90zł.
Internet 25MB wystarcza, może być bez WiFi - sam sobie kupie router.
TV Może być pakiet taki jak jest teraz, może być mniejszy.
Co teraz zrobić? Wysłać rezygnacje aby po zakończeniu umowy zrezygnować z UPC i poczekać aż się DUK odezwie, czy czekać aż sami coś zaproponują? |
|
|
|
|
RadkoR [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2013, 15:36
|
|
|
firefox1206 napisał/a: | Co teraz zrobić? |
Zapoznać się z kilkoma podobnymi tematami, w których kilkanaście razy padła odpowiedź na Twoje pytanie. |
|
|
|
|
firefox1206
Klikacz
Dołączył: 20 Cze 2013 Posty: 5
|
Wysłany: 20-06-2013, 17:33
|
|
|
Przeczytałem kilka tematów, 3 - strony wstecz.
Wiem tyle, że:
1.Najlepiej rezygnacje zanieść lub wysłać listem - warto mieć na papierze.
Ale nadal nie wiem czy pakiet TV MAX HD + WiFi 30 lub trochę mniej zmieści się do 90zł.
Nie wiem czy mam wysłać, rezygnacje teraz czy zadzwonić do DUK - nr. znalazłem na forum.
Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość
[ Dodano: 20-06-2013, 19:34 ]
Zadzwoniłem do BOK, facet mnie przekierował do DUK, ale tam się nie dodzwoniłem i dostałem info, że bym się nagrał i podał dane.
Czekam, aż oddzwonią. |
|
|
|
|
RadkoR [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2013, 20:23
|
|
|
firefox1206 napisał/a: | Czekam, aż oddzwonią. |
Nie czekaj na nich bo się nie doczekasz...
Dzwoń sam na numery bezpośrednio do Działu Utrzymania Klientów: 32 494-99-30 lub 32 494-99-33. |
|
|
|
|
|