|
|
Niemożliwość dotrzymania umowy |
Autor |
Wiadomość |
riffraff
Klikacz
Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 4
|
Wysłany: 17-03-2013, 00:21 Niemożliwość dotrzymania umowy
|
|
|
Witajcie,
mój tata wziął Neostradę 20. Net słabo chodził, ciął się itd. więc sprawdziłem różnymi speedtestem i upc.pl/internet/poznaj-internet/test-predkosci-lacza i okazało się, że jest jakieś 1 mb.
Dzwonię tam do Orange i słyszę, że pod adresem mojego ojca nie może być więcej niż 1, bo kable nie takie.
Moje pytanie brzmi: co można z tym zrobić? Nie poinformowali o tym wcześniej. Nie są w stanie dostaczyć tych obiecanych 20. Czy można odstąpić od umowy bez konsekwencji i czy warto ich do sądu czy coś? Albo jaikś urząd konsumenta? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 17-03-2013, 03:23
|
|
|
riffraff napisał/a: | mój tata wziął Neostradę 20 |
riffraff napisał/a: | pod adresem mojego ojca nie może być więcej niż 1, bo kable nie takie |
Zobacz co masz napisane w umowie, jeśli tam będzie te 20 Mb, to żądaj od Orange by te 20 było, jeśli i to nie pomoże to możesz żądać obniżenia ceny za abonament + domagać się odszkodowania za wprowadzenie w błąd.
A tak przy okazji, to jak masz ten net podłączony, co do czego, jaki sprzęt, jakie routery?. |
_________________
|
|
|
|
|
goryczka
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2013, 18:31
|
|
|
W profilu neo 20 jest MINIMUM 10 wiec nie router ci sie nie polaczy jak bedzie mniej.
Jak nie da sie zrobic 10 to zadzwon i zapytaj co mozna z tym zrobic. Interesuje Cie w ogole nizszy pakiet czy chcesz calkiem zrezygnowac? |
|
|
|
|
lukasz79
Klikacz
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 1
|
Wysłany: 19-03-2013, 18:11
|
|
|
@riffraff, obecnie oferowana usługa Neostrada jest w opcjach prędkości do...do 10Mb/s, do 20Mb/s, do 40Mb/s i do 80Mb/s. W twoim przypadku minimalna prędkość, jaką możesz uzyskać to 12992 kb/s a maksymalna to 24544 kb/s. Jeśli Twoja usługa nie działa w tym przedziale prędkości to powinieneś zgłosić sprawę do Orange i powinna zostać skierowana do techników, którzy sprawdzą linię. Być może faktycznie nie masz możliwości technicznych na korzystanie z Neostrady do 20Mb/s wtedy monterzy powinni jasno odpisać po realizacji zgłoszenia, że niestety jest brak możliwości technicznych na taką opcję i zaproponować Ci migrację do opcji niższej. Może zdarzyć się również, że na centrali, do której jesteś podłączony występuj przeciążenia. W takim przypadku możesz liczyć na pomniejszenie opłaty za usługę. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|