Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z działaniem usługi internet. Warszawa.
Autor Wiadomość
lolek43 
Klikacz

Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 04-02-2013, 19:57   Problem z działaniem usługi internet. Warszawa.

Witam!
Mam problem, mianowicie w czwartek 31 stycznia przestała działać usługa internet i telefon.
Modem Atlanta EPC2203. Zamówiłem technika tego samego dnia.
Zapowiedzi, będzie w poniedziałek. W poniedziałek pojawił się technik.
Miał przy sobie 2 modemy, trochę zwrotnic i nic więcej.
A i klucze do skrzynki oraz zepsuty taki specjalny klucz do dalszej części otwarcia skrzynki. Gdzie nie mógł otworzyć skrzynki.
Pomijam to, nie moja sprawa, szkoda, że nie miał urządzenia, żeby cokolwiek zmierzyć, jak to było wcześniej i było to bardzo pomocne w ustaleniu poprzedniej awarii, gdzie jak okazało się winny był poprzedni technik... (wstawił złą zwrotnice bo innej nie miał i obcinało, któreś tam pasmo)
Zaczynamy.
Wymienił modem, jeden, drugi. Nie działa.
Więc pokazuje zwrotnice TRIS-307P, ok wymieniamy, wymienił. Nic.
Dalej modem się nie loguje, tzn miga dioda US. DS świeci się ciągle. Parametry zaraz podam.
Dalej pyta się o kable, mówię, że wymieniane były przez was pół roku temu. Więc odpada, śmiem wątpić, że poprzednio też na darmo wymienili, ale ok nowe to nowe.
Idziemy do dekodera, dekoder również się nie loguje.
Dalej schodzenie 4 czy 5 razy do skrzynki do piwnicy.
Odkrył opiłek w złączce, był pewnie, że to to. Niestety dalej nic.
Później próby z poprzestawianiem złączki od mojego mieszkania w skrzynce w inne, nic.
Ok powiedział (to ważne słowo), że zamówi serwis lini.
Dodam, że gdy dzwoniłem w czwartek, wszyscy inny mieli w bloku internet i Pan mówił, że wszystkie parametry są ok.
Pan technik powiedział, że zadzwoni za godzinę i spyta się, czy modem się zalogował, oczywiście nie zadzwonił...
Telefon parę godzin później do UPC, dział techniczny, za pierwszym razem mnie rozłącza z powodu długiego czasu oczekiwania..
Próba 2 zgłaszam telefon, udaje się o dziwo w 3 min.
Opisuje sprawę Pan mówi, że co ważne, ma nie zamknięte zgłoszenie, sprawdza parametry poza lokalem i wszyscy mają internet w bloku oraz parametry ok. (Technik upierał się, że to na pewno po za lokalem)
Konsultant zgłasza sprawę do dyspozytora. (Swoją drogą ciekawe czy zgłosił, czytałem trochę forum i śmiem wątpić, że nie)
Parę minut później dzwoni ich automat z oceną konsultanta...

Parametry wyglądają tak:

Downstream Status : Locked
Channel ID : 2 lub 8
Downstream Frequency : 794000000 Hz lub 842000000 Hz
Modulation : 256QAM
Bit Rate : 55616000 bits/sec
Power Level : -1,8 do -4.5 dBmV (Przed technikiem było około zera)
Signal to Nosie Ratio od 34,2 do 36.5 dBmv (Przed wizytą technika około 34.5)

Upstream Status nie podaje bo wiadomo, że skaczę i nie może się zalogować.

Pytanie co dalej czy Panowie CePeU lub TePeO są w stanie mi pomóc na tym forum?
Zależy mi bardzo na tym, ponieważ telefon oraz net to część mojej pracy.
Na pw mogę wysłać oczywiście wszystkie dane, jeżeli będą potrzebne.
Z góry dziękuje i czekam niecierpliwie na jakąś możliwość pomocy bo do UPC i firmę zewnętrzną obsługującą pomoc techniczną nie mam już siły.

PS Dodam, że ostatnio gdy była awaria to ponad 1 miesiąc szukali przyczyny, a techników było z 5... (Dziękuje Panu, który był właśnie z serwisu lini bo tak na prawdę to on znalazł przyczynę i przyszedł do mnie i powiedział co i jak i powiedział co mówić jak zamówi się technika)

Podłączałem również modem w różnych miejscach domowej sieci kablowej (na przykład od razu po wejściu kabla do lokalu) i również się nie logował. Niestety nie zmierzyłem wartości jakie tam były. Pozostaje w domyślniej konfiguracji.
Pozdrawiam.
 
 
 
marder 
plus master


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 391
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 05-02-2013, 01:41   

Jesli technik nie robi pomiarow sygnalu, a przynosi tylko zwrotnice i klucz do skrzynki, to sorry, ale powinien dostac kopa w dupe. I to z czuba.
 
 
lolek43 
Klikacz

Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 05-02-2013, 17:05   

marder napisał/a:
Jesli technik nie robi pomiarow sygnalu, a przynosi tylko zwrotnice i klucz do skrzynki, to sorry, ale powinien dostac kopa w dupe. I to z czuba.


No dobrze, ale jak go wyrzucę, to co mam mu powiedzieć? Po za tym trzeba czekać znowu parę dni na technika. Pewnie, że bym tak zrobił i poprosił o technika, który posiada odpowiedni sprzęt do pomiarów, ale to jak grochem o ścianę...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: