Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z telefonem a w zasadzie jego brak ;)
Autor Wiadomość
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 24-12-2012, 23:17   Problem z telefonem a w zasadzie jego brak ;)

Od jakiś 2 tygodni nie mam telefonu

Objawy to w chwili dzwonienia do mnie telefon zajęty a gdy ja chce zadzwonić nie ma sygnału

Na modemie ikona Tel 1 i Link mrygają nonstop (nawet po restarcie modemu gdy odłącze przed restartem kabel telefoniczny diody po włączeniu non stop mrygają)

Status telefonu w modemie:

Telephony DHCP Completed
Telephony TFTP Completed
Telephony Provisioning State Pass
Telephony Line 1 Registration State Disconnected

Administrative Status Up Down
Operational Status Down Down
Hook Status On Hook On Hook
Ring Status Off

Czy jest to wina modemu czy popsutego aparatu telefonicznego czy może awarii upc ;)
_________________
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 25-12-2012, 10:25   

Kwestie aparatu można wykluczyć podlaczajac inny. Najpewniej to coś z linią / modemem. Zgłoś.
_________________
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 16-01-2013, 15:38   

Po 2 wymianach modemów telefon działa ale dziwnie

po podniesieniu aparatu mamy przez 2 3 sekundy sygnał przerywany potem stały i da się dzwonić i odbierać ale chyba coś jest z tym nie tak?

Status z modemu:

Telephony-DHCP: Completed
Telephony-Security: Disabled
Telephony-TFTP: Completed
Telephony-Reg with Call Server: L1: Operational
Telephony-Reg with Call Server: L2: Disabled
Telephony-Reg Complete: Pass With Warnings

Voice Line State

Line Hook Status Endpoint State
1 ONHOOK Ready
2 N/A Down

Dane z upstream i downstream

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -2.8 dBmV 36.8 dB
Channel 2: 1.2 dBmV 37.9 dB
Channel 3: 1.0 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 0.5 dBmV 37.8 dB
Channel 5: -0.1 dBmV 37.9 dB
Channel 6: -1.2 dBmV 37.7 dB
Channel 7: -1.1 dBmV 37.5 dB
Channel 8: -1.8 dBmV 37.3 dB

Upstream Channels

Power Level:
Channel 1: 41.0 dBmV
Channel 2: 41.2 dBmV
Channel 3: 39.7 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

Mam się czym przejmować? ;]
_________________
 
 
zygikuleczka 
ultra master


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 1332
Skąd: Tam gdzie się pije...
Wysłany: 16-01-2013, 15:45   

Neo10 napisał/a:
mamy przez 2 3 sekundy sygnał przerywany potem stały i da się dzwonić i odbierać ale chyba coś jest z tym nie tak?

Też takie coś mam.
_________________
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2013, 16:27   

dzwoń na dział techniczny jak dla mnie to masz zbyt niski upstream....jeden kanał wogóle nie zamknięty.... ja mam podobnie od 2 dni....i nawet net chodzi w kratkę raz jest raz nie ma...
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-01-2013, 19:10   

to co wiem to w szczecinie maja problem z kanalami upstremowymi. na bukowym jak i w centrum miasta routery chodza na 2 lub 1 upstreamie wiec problem nie maly. w warszawie moze tez maja awarie z tym zwiazana wiec dzial techniczy i czekaj na technika. u mnie 2 wizyta technika zwiazana z internetem i modemem
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2013, 19:41   

beny8989, no u mnie od 2 dni wygląda to tak:
Upstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Locked QAM64 3 2560 Ksym/sec 40.5 dBmV
2 Locked QAM64 2 2560 Ksym/sec 40.0 dBmV
3 Locked QAM64 1 2560 Ksym/sec 39.2 dBmV
4 Locked QAM64 4 2560 Ksym/sec 40.5 dBmV

czasami spada poniżej 37 :( a net działa tylko dzięki temu że mam trochę ich sprzętu :P i wiem jak z niego skorzystać ;) ....serwis wezwany ale na infolinii mówili że problem już znają :)
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 16-01-2013, 22:30   

beny8989 napisał/a:
u mnie 2 wizyta technika zwiazana z internetem i modemem


U mnie już będzie trzecia wizyta jak zamówię ;P wczoraj była jedna naprawiła wogóle nie działający telefon tzn trochę naprawiła przez wymianę modemu i teoretyczne zwiększenie mocy sygnału ;P

I jestem z warszawy plus od paru lat problemów nie miałem ale widać musi przyjść czas na każdego ;P mimo że używam tego telefonu może raz na 2 miesiące i tak będę wzywał do skutku plus mail apropo zwrotu połowy lub całego abonamentu za uszkodzony telefon
_________________
 
 
beny8989 
ultra master

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 901
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-01-2013, 19:06   

ja cie pociesze u mnie bedzie tez 3 wiztya technika bo nic to nie dalo. liniowcy nie znalezli nic a nawet lepsza informacja od technika ze im sie nie chcialo dupy ruszyc. wiec koego polecam ci zobacz czy nie gubisz pakietow na routerze u mnie wzrosla ta ilosc nawet do 200 loss wedlug gry cs.

Dzisiaj dzwoniac do upc dowiedzialem sie ze bedzie wymiana urzadzenia cisco na ten sam model ze wzgledu na to iz sa problemy z moim modemem. wczorajsza wizyta polegala na zmianie rozgaleznikow i dodaniu do kabla jakiegos plaskiego gowna nie mam pojecia co to wiec czekam teraz na umuwienie technika, ktory zapoda nowy router oczywiscie cisco:P
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 22-01-2013, 10:26   

Pakietów ne sprawdzalem ale gram duzo w gry online jak bf3 itp i nie ma problemow z polaczeniem itp...

Modemy wymieniali przy kazdej wizycie ;) teraz zerwalem umowe z okazji discovery i lada dzien bede mial modemorouter cisco zobaczymy jak bedzie przy nim ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: