UPC problem SUPER HD |
Autor |
Wiadomość |
dinkos
Klikacz
Dołączył: 12 Sty 2013 Posty: 4
|
Wysłany: 12-01-2013, 17:09 UPC problem SUPER HD
|
|
|
Witam
W czerwcu zamowilem uslugi UPC. Pakiet Select Hd z nagrywarka , Premium Canal + z HD oraz Internet 30 MB/s na czas nieokreslony gdyz chcialem miec mozliwosc zrezygnowania w kazdej chwili.
Monter przyszedl zamontowal , dal umowe do podpisania i taka posiadam.
Nastepnie w ciagu kilku nastepnych poprzez infolinie umowa zostala zmieniona na czas okreslony , 24 miesiace i w prezencie dostalem pakiety Super HD oraz HBO odpowiednio na 6 miesiecy i 3 miesiace. Ja o te pakiety nie prosilem , ich nie chcialem i nie przedstawiono mi warunkow w ktorych pakiet SUPER HD jest podlaczony do mojej umowy i nie moge z tego zrezygnowac przez 2 lata a jedynie 6 miesiecy mialem za darmo.
Probuje teraz skontaktowac sie z osoba ktora to umowe ze mna zawarla ( podobno w przyszlym thodniu w koncu ma do mnie zadzwonic ) gdyz pozostali konsultanci w dziale utrzymania klienta nie mogli mi udzielic odpowiedzi na jakiej podstawie mam za ten pakiet SUPER HD placic mimo ze nie ma juz tego w ogole w ofercie i nikt nie moze mi rpzedstawic dowodu na to ze na takie warunku uslugi sie zgodzilem.
Wydaje mi sie ze UPC ma obowiazek przedstawienia mi zapisu rozmowy ktora jest dowodem zawarcia ze mna umowy na czas okreslony w ktorej wyrazam zgode na podlaczenie mi uslugi SUPER HD , gdyz jedyna poki co umowa ktora mam z nimi podpisana i mam ja przed soba jest umowa na czas nieokreslony ktora zawarlem na poczatku i ja mam na to dowod,wiec strona ktora ma obowiazek przedstawic swoe racje jest w tym momencie UPC.
Rozumiem ze gdybym chcialem podlaczyc usluge SUPER HD i nie zwrocil uwagi na warunki tej promocji to bylaby moja wina i tak juz nie raz w historii mialem , dlatego zawsze wszystko dokladnie sprawdzalem. Tutaj dostalem to dodatkowo w ramach tego ze biore umowe na czas okreslony i w " Prezencie" konsultatka mi to podpiela do umowy. Nie chcialem tego , nikt mnie nie poinformowal ze bede musial za to placic przez 2 lata i sam zadzwonilem przed uplywem 6 miesiacy zeby z uslugi zrezygnowac. Ale wtedy pojawil sie problem ze najpierw nie moge zrezygnowac z HBO a pozniej z SUPER HD... Teraz ofjcialna wersja jest taka ze z HBO moge zrezygnowac ale z SUPER HD nie i musze do koncta trwania umowy czyli przez jakies 18 meisiecy dodatkowo placic ok 20-25 zl miesiecznie za usluge ktorej nie chcialem , na ktora nie wyrazilem zgody i ktora zostala mi podpieta w ramach "prezentu"
Czy moglby mi ktos poradzic co moglbym z tym problemem zrobic ?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
dinkos |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 12-01-2013, 17:30
|
|
|
dinkos, miałem podobną sytuację ostatnio z okresem zobowiązania. Zaczekaj na kontakt tego sprawcy zamieszania. Skoro bez Twojej zgody została włączona promocja ze zobowiązaniem to psi ich obowiązek to poprawić a Ciebie przeprosić. |
_________________
|
|
|
|
|
dinkos
Klikacz
Dołączył: 12 Sty 2013 Posty: 4
|
Wysłany: 15-01-2013, 00:57
|
|
|
ktos moglby cos poradzic jeszcze?
z gory dziekuje |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 15-01-2013, 13:23
|
|
|
No ale co Ci poradzić? Nastąpił kontakt z wyjasnieniem? Jakie jest stanowisko upc w Twojej sprawie? |
_________________
|
|
|
|
|
dinkos
Klikacz
Dołączył: 12 Sty 2013 Posty: 4
|
Wysłany: 17-01-2013, 00:44
|
|
|
Witam
Problem rozwiazany. Zadzwonilem po raz kolejny do dzialu obslugi klienta i mailem szczescie ze osoba ktora ze mna rozmawiala przy podpisywaniu umowy akurat pracowala i po chwili do mnie oddzwonila.A wczesniej podobno byly wysylane komunikatu do kontaktu od poczatku grudnia...
Odlaczylem pakiet Super HD i HBO ktorych podobno nie moglem odlaczyc i jescze mam to z rozliczeniem na grudzien czyli beda odjete koszty z rachunku.
Mam jednak tez pytanie z innej beczki. Jak teraz wyglada sprawa gdybym chcial te kanaly HD miec. W moim abonamencie mam tylko 4 kanaly HD. Opcji super Hd nie ma od lipca gdyz zostaly wlaczone do pakietu Select HD. Pakiet zostal juz wylaczony i nie mam ich w swojej ofercie(Myslalem ze bedzie szansa na posiadania ich normalnie w abonamencie). Czy jest mozliwosc podpisania przeze mnie unowej umowy tak zeby te kanaly miec w abonamencie Select HD ? Jak ta sprawe UPC rozwiazuje. Domyslalam sie ze bedzie opcja podpisania nowej umowy zapewnie na kolejne 2 lata ale za nie mniejsza kwote niz mam teraz . Moze ktos moglby poradzic
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 17-01-2013, 01:02
|
|
|
dinkos napisał/a: | Czy jest mozliwosc podpisania przeze mnie unowej umowy tak zeby te kanaly miec w abonamencie Select HD ? |
Nie podpiszesz nowej umowy, bo jesteś na zobowiązaniu,
Nie podpiszesz nowej umowy, bo nie daje UPC możliwość podpisania tańszej oferty niż masz obecnie
W pakiecie select HD nie ma możliwości włączenia pakietu Super HD bo on jest częścią oferty Max Extra HD (czy jakoś tak), jeśli chcesz mieć pełny Super HD to musisz zmienić pakiet telewizyjny, ale pod warunkiem, że będziesz za to płacił więcej niż obecnie
w każdym innym przypadku-sorry, ale nie da rady |
_________________
|
|
|
|
|
dinkos
Klikacz
Dołączył: 12 Sty 2013 Posty: 4
|
Wysłany: 17-01-2013, 08:28
|
|
|
Tak myslalem ze bedzie musialo to kosztowac wiecej. Tylko teraz czy chodzi o ogolna cene mojego abonamentu czyli np moglbym wziac extra hd + jakis dodatek ktorego nie mialem do tej pory np Filmbox,Cinemax itp co np zwiekszy calosciowa umowe czy musze wziac pakiet Max HD. Co i tak chyba byloby najlepszy rozwiazaniem poniwaz :
Moj abonament Select HD + Internet 30 mb/s bez dodatkowych opcji typu multiroom czy c+ Kosztuje po rabacie na czas umowu 129 zl
Pakiet Max HD jesli chcialbym wziac teraz + internet 60 mb/s kosztuje 135 zl w tym dwa miesiace za 115 zl. Kwota jest wieksza a opcja jest duzo bardziej dla mnie korzystna mimo roznicy jedynie 6 zl miesiecznie
1.Czy moge na ten pakiet zmienic ?
2.Czy umowa bedzie podpisywana na kolejne 2 lata od mojego telefonu czy na zasadzie przedluzenia umowy ktora mam teraz ( minelo juz 7 miesiecy) czyli na pozostaly czas.
Oczywiscie do tego wzialbym rowniez dodatkowe opcje ktore teraz posiadam, ale one wydaje mi sie sa za taka sama cene
Pozdrawiam i z gory dzieki |
|
|
|
|
ukiro
light master
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 68
|
Wysłany: 17-01-2013, 10:01
|
|
|
Możesz zmienić pakiet na Max extra HD i 60 Mb/s.
Oczywiście okres zobowiązania wydłuża się o kolejne 24 m-ce od dnia dokonania zmiany (aneks do poprzedniej umowy). |
|
|
|
|
CoyoteWiluś
Klikacz
Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 17-01-2013, 11:16
|
|
|
dinkos napisał/a: | Tak myslalem ze bedzie musialo to kosztowac wiecej. Tylko teraz czy chodzi o ogolna cene mojego abonamentu czyli np moglbym wziac extra hd + jakis dodatek ktorego nie mialem do tej pory np Filmbox,Cinemax itp co np zwiekszy calosciowa umowe czy musze wziac pakiet Max HD. Co i tak chyba byloby najlepszy rozwiazaniem poniwaz :
Moj abonament Select HD + Internet 30 mb/s bez dodatkowych opcji typu multiroom czy c+ Kosztuje po rabacie na czas umowu 129 zl
Pakiet Max HD jesli chcialbym wziac teraz + internet 60 mb/s kosztuje 135 zl w tym dwa miesiace za 115 zl. Kwota jest wieksza a opcja jest duzo bardziej dla mnie korzystna mimo roznicy jedynie 6 zl miesiecznie
1.Czy moge na ten pakiet zmienic ?
2.Czy umowa bedzie podpisywana na kolejne 2 lata od mojego telefonu czy na zasadzie przedluzenia umowy ktora mam teraz ( minelo juz 7 miesiecy) czyli na pozostaly czas.
Oczywiscie do tego wzialbym rowniez dodatkowe opcje ktore teraz posiadam, ale one wydaje mi sie sa za taka sama cene
Pozdrawiam i z gory dzieki |
Witaj moja odpowiedź i rada zmieniaj a ja tak zmieniłem 6 miesięcy i jestem zadowolony dlaczego już ci wyjaśniam:
1. Miałem pakiet max i dodatkowo płaciłem za HD
2. Miałem wi-fi za dodatkową opłata.
Przy zmienieniu umowy zyskałem jakieś 20 zł na miesiąc i pakiet HD mam w cenie oraz Wi-Fi dodatkowo miałem dostęp do HBO i jakieś 3 miesiące obniżoną opłatę. Do końca umowy miałem 6 miesięcy a przy obecnej sytuacji i innych operatorów kablowych i satelitarnych dla mnie UPC to najlepsze rozwiązanie. Nie miałem nigdy problemów z UPC. Pozdrawiam mam nadzieję ze pomogłem w jakimś stopniu. |
|
|
|
|
|