Debilizm i bałagan w UPC |
Autor |
Wiadomość |
Igor83
light master
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 50
|
Wysłany: 10-07-2012, 10:56
|
|
|
Susane napisał/a: | Chyba mnie z kimś pomyliłeś, nauczycielką-humanistką jest zupełnie inna koleżanka. |
Mea Culpa!!! Faktycznie, bije się w piersi. Ciało pedagogiczne to koleżanka Seven
Nie zmienia to jednak faktu, że pleonazm paskudny |
|
|
|
|
Font
Klikacz
Dołączył: 13 Lip 2012 Posty: 2
|
Wysłany: 13-07-2012, 16:41
|
|
|
UPC usługi włącza w ciągu nawet minuty, HBO miałem nim słuchawkę odłożyłem,
ale żeby załatwić rezygnację trzeba się z nimi naużerać, godzinami wysłuchiwać co to
oni mogą nowego zaoferować. To jest normalnie wk.........ce |
_________________
|
|
|
|
|
Adan
light master
Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 89
|
Wysłany: 27-07-2012, 11:29
|
|
|
No, się namęczyłem, ale zamiast RUU za 80 zł mam RKU w tej samej cenie Wojna na wyniszczenie trwała dwa tygodnie i UPC wreszcie skapitulowało.
Niech mi tylko ktoś światły wyjaśni na jakiej podstawie po odstąpieniu od umowy z promocyjnym zobowiązaniem w terminie 10 dni UPC zaczyna świadczyć stare usługi, ale już bez starej promocji wg jakiejś umowy na czas nieokreślony? Już dwa razy się z tym spotkałem i nie wiem, skąd się to bierze - odstępujesz od umowy, a UPC dalej działa. |
|
|
|
|
marcinosr [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2012, 11:49
|
|
|
Adan, weź do ręki umowę o świadczenie usług....nawet jakąś starą oby w wersji papierowej...jak doczytasz to jest na niej napisane że umowa zawarta jest na czas nieokreślony...i teraz masz już umowę fajnie ale zaczynasz korzystać z promocji np. RUU odstępujesz od niej w terminie 10 dni bo takie masz prawo ale ty odstępujesz od PROMOCJI a nie od UMOWY o świadczenie usług....i dlatego dalej świadczą usługi na zasadach ogólnych... trzeba po prostu rozróżnić UMOWĘ o świadczenie usług od PROMOCJI na cenę tych usług...
P.S.
gratuluje zamiany na RKU |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2012, 12:51
|
|
|
marcinosr, to zależy czy on sobie po prostu zamówił tąpromocję bo wcześniej miał umowę bez zobowiązań, czy też złożył wypowiedzenie poprzedniej umowy i dopiero potem negocjował promocyjne warunki nowej - w tym drugim przypadku po odstąpieniu od nowej umowy nic już go z nimi nie łączy (jedna umowa została wypowiedziana a od drugiej odstąpiono) |
|
|
|
|
Adan
light master
Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 89
|
Wysłany: 27-07-2012, 13:40
|
|
|
marcinosr dzięki, dzięki... ale po tylu telefonach i tłumaczeniach, że mam do tego prawo nie jestem pewien, czy to warte takiego zachodu było
Mogę odstąpić od dokonanych zmian (wg Ciebie - promocji) w ciągu 10 dni, bo tak mają w regulaminie, ale mogę też odstąpić od umowy, bo tak jest i w regulaminie, i w rozporządzeniu ministra.
Warunkiem skorzystania z promocji jest jednak podpisanie umowy w czasie jej trwania - wówczas stara powinna zostać anulowana. Powinno być tak, jak mówi Marek - jest odstąpienie od umowy, to kończy się moja przygoda z UPC - obojętnie czy składałem wypowiedzenie na starą umowę, czy nie - w przeciwnym wypadku musiałbym opłacać dwie faktury, skoro są dwie umowy.
Zresztą tą starą wypowiadałem, bo nie zgadzałem się z podwyżką. Tak sobie myślę, że oni uznawali wypowiedzenie/odstąpienie od umowy za wypowiedzenie/odstąpienie od promocji, stąd brała się umowa na czas nieokreślony bez promocji, ale na stare usługi. Tylko jakim prawem? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 27-07-2012, 13:41
|
|
|
Font napisał/a: | UPC usługi włącza w ciągu nawet minuty, HBO miałem nim słuchawkę odłożyłem,
ale żeby załatwić rezygnację trzeba się z nimi naużerać, godzinami wysłuchiwać co to
oni mogą nowego zaoferować. To jest normalnie wk.........ce |
A co w tym dziwnego...przecież nie chcą stracić zdobyczy( Ciebie) którą mają na widelcu i mogą ją doić z abo.
Żadna firma jeśli już pozyska klienta, to nie ma zamiaru go dobrowolnie, albo łatwo wypuścić ze swoich łap
Adan napisał/a: | Tylko jakim prawem? |
Prawem silniejszego.......wszystkie firmy oszukujące, naciągające, naginające prawo wiedzą doskonale co robią...i robią to całkowicie świadomie i z premedytacją, bo doskonale wiedzą, że nasze prawo w tej materii jest poprostu do dupy(sorki), a to ,że prawo mnie jako klienta chroni w określonych sytuacjach przed właśnie takim działaniem operatora.....i co z tego, skoro nadawcy doskonale wiedzą, że sprawa najpierw musi trafić na Policję albo do sądu, ale to trwa tak długo bo czasem zanim będzie pierwsze rozprawa to mijają 2, 3 lata, a przez ten czas choć cię firma robi w balona ale płacić za to musisz......
Sytuacja była by zupełnie inna gdyby rozprawa odbyła się najpóżniej w ciągu 90 dni od złożenia pozwu przeciwko nadawcy, a kary za takie działania szły by w tysiące złotych za każdego oszukanego klienta.Sam jestem ciekaw czy firmy działające w "polsce" ale też działające na świecie też tak tam naginają prawo jak u nas.... |
_________________
|
|
|
|
|
Adan
light master
Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 89
|
Wysłany: 27-07-2012, 14:04
|
|
|
Nic dodać, nic ująć. Miałem właśnie dodać sam odpowiedź na to pytanie: Prawem UPC. |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-2012, 16:07
|
|
|
Nie wiem czy w tej firmie to norma ze od czerwca czekam na korektę faktury i do dnia dzisiejszego nie mogę sie doczekać, co miesiąc niemal pisze reklamacje i mam tylko info ze w kolejnej zostanie uwzględniona i tak od czerwca... |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 04-09-2012, 18:28
|
|
|
@grzegorz
Nie cackaj się z NIMI, tylko bierz papiery i do US....tam daj zawyżone faktury, powiedz co i jak i już skarbówka ICH naprostuje..... |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2012, 18:46
|
|
|
Cytat: | Nie wiem czy w tej firmie to norma ze od czerwca czekam na korektę faktury i do dnia dzisiejszego nie mogę sie doczekać | norma - póki nie zgłosisz do US że wystawiają faktury niezgodne ze stanem faktycznym to nie poprawią. |
|
|
|
|
zygikuleczka
ultra master
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 1332 Skąd: Tam gdzie się pije...
|
Wysłany: 04-09-2012, 18:52
|
|
|
Ja mam podobną sytuację. Sytuacja dotyczy faktury czerwcowej. Chodzi zgodnie z ich wyjaśnieniami to korekta została zrobiona zbyt późno i nie została uwzględniona. Jak nie pojawi się w tym miesiącu też idę do US. |
_________________
|
|
|
|
|
misiek122
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 486
|
Wysłany: 04-09-2012, 19:31
|
|
|
u nich to norma, za każdym razem jak zmieniam coś w usługach. Czekałem trzy miesiące na korekte, napisałem raz - nie pomogło, za drugim razem pogroziłem US, wtedy pomogło. Kiedyś jak wystawiali faktury źle to wystarczyło napisać maila i nastepnego miesiąca było wszystko ok, teraz już nie. Nie wiem, może mają więcej pracy w związku z dodatkowymi klientami z Aster?! |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2012, 20:40
|
|
|
misiek122, rok temu była taka sama sytuacja i 2 lata temu i 3 lata temu i jeszcze wcześniej też. Praktycznie co roku wycinają jakiś numer i nie są w stanie skorygować faktur. |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 05-09-2012, 08:12
|
|
|
grzegorz ,zygikuleczka sprawdzę wasze zgłoszenia, szczegóły na priv |
|
|
|
|
|