Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Debilizm i bałagan w UPC
Autor Wiadomość
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-06-2012, 23:04   Debilizm i bałagan w UPC

Zacznę od początku. Korzystając z z możliwości rozwiązania umowy w związku ze zmianami programowymi 24.05 wysłałem stosowne pismo. Po kilku dniach mailowo zostałem poinformowany o tym jak im przykro że chce rozwiązać umowę i że jeśli nie spodoba mi się ich super promocja utrzymaniowa to umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem 30.06.2012. Wczoraj to jest 12.06 zauważyłem brak telefonu i internetu, no więc dzwonie na party-line a tam miła Pani informuje mnie, że przecież wypowiedziałem umowę i usługi zostały odłączone, po długich tłumaczeniach, przełączaniu od jednej do drugiej osoby dowiedziałem się że pracownik wprowadzający rezygnacje popełnił błąd, trudno zdarza się każdemu. Grzecznie poprosiłem o włączenie ponowne usług i tu wielkie zdziwienie...wg konsultantów nie mogą oni modyfikować takich zleceń, tylko z uporem maniaka każą mi czekać na kontakt ze strony tego pracownika który popełnił błąd :( . Mija drugi dzień bez usług a ten wirtualny pracownik nie kontaktuje się ze mną. Kilkukrotne telefonu do BOK nic nie dają. A co mnie to obchodzi że ktoś popełnił błąd, ja chce włączenia usług zgodnie z umową. :twisted:
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-06-2012, 01:11   

Napisz reklamacje na takie postępowanie UPC, zażadaj włączenia usług do końca czerwca, zażądaj wypłaty odszkodowania za niesłusznie wyłączoną usługę.
patryk_waw napisał/a:
Mija drugi dzień bez usług a ten wirtualny pracownik nie kontaktuje się ze mną

I już na 100% nie skontaktują się z Tobą, bo mają to gdzieś, jak równierz mają czas na odłączenie usług w terminie 30 dni od dnia złożenia wypowiedzenia i w Twoim przypadku całkowicie się zmieścili (ich zdaniem) w tych 30 dniach.... :shock:
_________________
 
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 14-06-2012, 06:43   

patryk_waw - podeślij proszę na priv ID/adres zainstalowania usług abym miał pewność co do lokalizacji. Sprawdzę.
 
 
marcinosr
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2012, 07:47   

nom trzeba przyznać że ewidentnie mają ostatnio problem z konsultantami w upc :) czyżby nowa zmiana ?:) jakaś partia świeżaków?:) ja przy załatwianiu RUU miałem 2 niespodzianki :)

1) przy podpisywaniu RUU + HBO wszystko pięknie tylko osoba która załączała "zapomniała" że mam multiroom i włączyła wszystko poza HBO HD na multi... dzwonie do nich ponownie się zapytać co jest grane a kolejna Pani mi mówi że fakt jakiś mały błąd ale już naprawia. Super na multi HBO HD się pojawiło ale zaglądam do Moje UPC a tam 2 x Opcja HBO HD. Myślę coś nie tak...dzwonie ponownie (już 3 raz a co tam telefony teraz tanie są :) ) tym razem trafiam kompetentną kobiecinę która po zapoznaniu się z problemem naprawia błąd ale stwierdza że najprawdopodobniej naliczą za ten jeden dzień podwójnej Opcji HBO HD....Fakt na fakturze pojawia się kwota na szczęście aż 4 gr :mrgreen: :mrgreen: więc szkoda reklamację pisać no chyba że dla zasady.
No i reasumując gdybym nie zaglądał często na Moje UPC i sam się nie domyślił że coś jest nie tak płacił bym przez niekompetencję pracowników UPC i to co najdziwniejsze nie konsultantów BOK ale DUK (działu który zawsze uważałem za bardzo kompetentny)

2) Przed rozmową z DUK wysłałem 2 wypowiedzenia jedno na usługi jedno na HBO...Po rozmowie z DUK i zastosowaniu nowych promocji wypowiedzenia POWINNY być cofnięte a tu jakiś tydzień później przychodzi mi informacja że 1 lipca odłączą mi HBO zgodnie z wypowiedzeniem :) Bajer po prostu i znowu telefon do DUK i znowu słuchanie że to automatyczna odpowiedź i błąd systemu... dziwne bo wiadomość była podpisane przez konsultanta z imienia i nazwiska - fajne te automaty :mrgreen: :mrgreen:
Po kolejnej partii pism i telefonów dostałem na piśmie że to błąd i jednak nic nie odłączą..super tylko po co całą ta sytuacja?:)

Tak że delikatnie sprawę ujmując bałagan to bardzo dobre słowo :twisted:

P.S.
kochane UPC proponuje mniejszą rotację pracowników, zwiększenie liczby szkoleń pracowników i co najważniejsze sprawdzanie ich kompetencji (ha już widzę wasze miny pytające jak można sprawdzić telefonicznych konsultantów....nic prostszego zadzwońcie do swojego konsultanta i spróbujcie coś z nim załatwić - poczujcie się jak wasi zwykli abonenci)
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 14-06-2012, 07:53   

Mnie też UPC robi w konia. W DUK dostałem promocję na HBO "Wzmacniamy emocje". Wszystko pięknie ale nie włączono mi HBO na żądanie, pomimo iż usługa UPC na żądania działa bez problemu. Napisałem maila z reklamacją. Mija tydzień. Cisza. Dzwonię do Obsługi Klienta i Pan mówi że faktycznie mi nie włączyli HBO OD ale on nic nie może zrobić, tylko osoba z którą zawarłem umowę. Ta osoba miała do mnie zadzwonić. Mija kilka dni i cisza. Widocznie UPC nie zależy na tym, żeby po trzech miesiącach płacił im 25zł na miesiąc za HBO. Ich sprawa.
  ralf
 
TePeO 
ultra master


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 14-06-2012, 08:14   

ralf – jak możesz to również podeślij proszę na priv ID oraz adres instalacji.
 
 
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2012, 09:07   

Właśnie odbyłem kolejną rozmowe z konsultantem i dowiedziałem się że to co pisza do nas w mailach jako odpowiedź na korespondencje jest nic nie warte. :) Wg. Konsultanta odłączenie usług jest prawidłowe bo przysłałem rezygnacje a to że napisali mi w odpowiedzi na złożoną rezygnacje coś takiego: "Jeżeli jednak podtrzymają Państwo decyzję o rezygnacji, informujemy, że odłączenie usług/i nastąpi w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, następującego po miesięcznym okresie wypowiedzenia." nie ma żadnego znaczenia. Żenada...Konsultant nawet posunął się do stwierdzenie że usługi powinny być odłączone 31.05 tylko mają lekkie opóźnienie, ale fakturę za czerwiec w pełnej wysokości wystawili bez żadnego opóźnienia :D
 
 
 
Adan 
light master

Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 89
Wysłany: 14-06-2012, 10:27   

patryk_waw napisał/a:
Konsultant nawet posunął się do stwierdzenie że usługi powinny być odłączone 31.05 tylko mają lekkie opóźnienie, ale fakturę za czerwiec w pełnej wysokości wystawili bez żadnego opóźnienia :D


Hahahahaha!

Prawdą jest to, co pisałeś pogrubieniem, a z reszty można się tylko uśmiać. Jak złożysz wypowiedzenie w czerwcu, to odłączą Cię z końcem lipca - tak to działa.
 
 
brovar 
classic master

Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 223
Skąd: KRAKÓW_NH_---
Wysłany: 14-06-2012, 10:58   

Ja też będę reklamował. Konsultantka z DUK powiedziała, że przyszłym miesiącu będę miał korektę, bo rachunek już wystawiony. Myślę dobrze chociaż umowę zawarłem od 4.06. a rachunki wystawiane są 5.06. Ale do rzeczy cena została w nowym rachunku stara, a filmbox został do rachunku dołączony od 4 Czerwca.
Więc jednak powinna mnie nowa promocja obowiązywać. I nie zapłacę rachunku dopóki nie przyjdzie mi korekta listownie.

Sprawa załatwiona. Przyjdzie korekta. Mówili, że coś im się w systemie nie przepięło. Dziwne, że filmbox się przepiął..
_________________
Ostatnio zmieniony przez brovar 14-06-2012, 12:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2012, 11:47   

To jest jakaś porażka, dalej upierają się że usługi zostały wyłączone prawidłowo i nie chcą ich włączyć. W między czasie rozmawiałem z konsultantem DUK i zdecydowałem się na kolejną umowę, bo tak naprawdę nie miałem innego wyjścia (szybki internet konieczny mi jest do pracy, a żadna konkurencja nie podłączy mnie "od ręki"). Mimo zapewnień że usługi zostaną przywrócone prawie "od ręki", okazuje się że nie da się tego zrobić bez wizyty technika który przywiezie nowe dokumenty :D . Mam wrażenie że specjalnie tak odcinają usługi żeby człowiek podpisał nową umowę z nimi, a nie z konkurencją która potrzebuje kilku - kilkunastu dni na zorganizowanie montażu
 
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 911
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 14-06-2012, 18:43   

Niedawno Pani z UPC zadzwoniła do mnie z wielkimi przeprosinami za niewłączenie HBO na żądanie.

Dzięki TePeO!!.
  ralf
 
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2012, 19:35   

Właśnie pojawił się technik....nawet się ucieszyłem, że tak szybko...ale okazało się, że on przyjechał tylko fizycznie odłączyć mnie od skrzynki UPC....Kolejny telefon do DUK i kolejna obietnica podłączenia usług "jeszcze dzisiaj". Szczerze w to wątpię...nie liczę już nawet na podłączenie przed weekendem.....
 
 
 
czaki
easy master

Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 32
Wysłany: 18-06-2012, 11:51   

Ja miałem umówionego montera na na 8.06 miedzy 11-13 no to siedzę w domu pije sobie piwka mija godzina 15 nikogo nie ma zadzwoniłem do nich to się zdziwili, że nikt nie przyszedł. Babka powiedziała że oddzwoni jak się dowie czemu nie było montera. Zadzwoniła zaraz okazało się, że umowy z dekoderami PVR można brac po 12.06, no to trudno ustawiłem się na dzisiaj i dzwoni do mnie monter przed chwilą, że nie maja dekoderów i mogą przyjechać w czwartek. Jak nie bedzie ich w czwartek to będę ja się z nimi umawiał i nie otwierał drzwi.
 
 
Wiewior 
light master

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 51
Wysłany: 19-06-2012, 19:43   

Ja miałem też przygodę z monterami z UPC. Umówiłem się z nimi na wtorek 5 czerwca na instalację multiroomu oraz wymianę modemu na wifi. Przyszedł monter coś pogrzebał w komputerze i powiedział, że nic nie może zrobić, bo nie ma mojego konta w ich systemie i nie zainstaluje mi nowego modemu.Zostawił mnie bez internetu ale podłączył analog i powiedział, żeby od razu do nich zadzwonić i zgłosić tą awarię to szybko ta załatwią. Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem usterkę. Następnego dnia dzwoniłem, żeby się umówić na następną wizytę instalatora i przy okazji się zapytać jak tam moje zgłoszenie awarii internetu. Ustawiłem się na piątek z monterem, a internet miał być zaraz włączony. Nic takiego jednak się nie stało. W dniu meczu otwarcia EURO przyszedł instalator i zdołał mi zainstalować multiroom i modem z wifi (bez internetu) bo okazało się, że nie ma mojego zgłoszenia awarii. Zostałem też bez telefonu, bo jest podłączony do modemu.Monter sam zadzwonił na infolinie i zostawił mi numer zgłoszenie awarii i w razie jakby nie włączyli mi internetu miałem się powołać na ,,tt,, jak to nazwali. W weekend nie włączyli internetu więc w poniedziałek pojechałem do BOKu w Krakowie. Tam babka powiedziała, że zgłoszenie jest w systemie, ale nie wie czy ktoś się tym zajmuje. Podzwoniła do różnych osób, ale nie za bardzo wiedziała kiedy mi włączą internet. We wtorek zadzwoniłem na obsługę techniczną i tam dopiero jakiś kumaty koleś mi pomógł. Dzwoniąc na infolinie trzeba trafić na kogoś kumatego, bo inaczej nic się nie załatwi. Mam pytanie odnośnie braku internetu oraz telefonu. Jak napisać pismo, że chce obniżki rachunku z powodu braku dostępu do usług.
 
 
actchris 
light master

Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 64
Wysłany: 21-06-2012, 16:09   

UPC to chyba firma która ma największy burdel ze wszystkich operatorów ...

Najpierw jak miał przyjść to okazało się że ktoś parę dni wcześniej anulował mi w biurze instalację i oczywiście nikt się nie zjawił a specjalnie jechałem 100km żeby być na podłączenie bo to była sobota i wyjechałem z dzieckiem w plener na działkę zamiast siedzieć w domu.\

Nowy termin, kolejne czekanie i przyjechał ale nie wiem czemu biorąc usługę VIP nie miałem w jego papierach usługi WiFi więc kolejne czekanie na uruchomienie usługi.

Teraz kolejna niespodzianka, miałem promocję 6 miesięcy pakier SuperHD za 0 złotych i pierwsza FA 0zł ale już teraz naliczone ponad 20zł ... dzwonię a tu kobietka w BOK że ona ma wpisane w systemie 1 miesiąc i muszę zapłacić a jak chcę to mogę złożyć reklamację i 30 dni czekania, ja mówię jej że mam w ręku umowę i czarno na białym pisze że mam promocję na SuperHD ale ją to wali .... co najwyżej może mi po 1 miesiącu promocji na SuperHD obniżyć cenę usługi na 10zł ....hahahahaha WIWAT UPC !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: