|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Internet UPC - Podstepni konsultanci
tore - 10-01-2018, 00:27 Temat postu: Podstepni konsultanci Witam!
Dziś jeden z konsultantów upc zadzwonił z propozycja zmiany usług i niestety rozmawiał z moja kobieta(która nie zna się na technicznych sprawach internetu z reszta ja tez). W rozmowie zaproponował horizon z nagrywarka i wieksza liczbe kanałów z czego z automatu zawsze rezygnowalismy i tym razem tez. Do kompletu zmianę obecnego internetu fiber 120Mb/s na 250Mb/s przy tej samej cenie i tu namówił moja nieświadomą kobietę ktorej wmówił ze przy tej usłudze potrzebna jest obowiazkowa wymiana modemu na nowy bo cytuje dosłownie" Na starym nie bedzię sygnału".
Posiadam modem Cisco epc3212(w tandemie z rt-ac58u) który poradzi sobie nawet z jeszcze wiekszym łaczem a upc probuje mi wcisnac prawdopodobnie jakis gówniany modemoruter bo chyba nic innego nie sa w stanie zaoferowac?
Czy interwencja w BOK w tej sprawie pozwoli na zachowanie obecnego modemu?
Mam jeszcze prosbe o sprawdzenie parametrów modemu.
ogromny - 10-01-2018, 06:20
Pierwsze to zadzwoń do nich i się zapytaj umowa zawarta przez telefon. Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz
KOCUREK1970 - 10-01-2018, 14:51
ogromny napisał/a: | Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz |
To mu tego Cisco na 100% zabiorą - jeśli podpisze umowę to mu zamontują Compala i nie będzie już co odkręcać.
Tu idzie, by mu Cisco zostało.
Przyjdzie technik - grzecznie podziękować i powiedzieć, że przemyślałeś to i rezygnujesz z takiej umowy, na 100% UPC oddzwoni z pytaniem dlaczego rezygnujesz - wtedy im powiedzieć, że podpiszesz, ale nadal z Cisco i to jest Twój warunek zgody na taka umowę.
Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku.
Karol - 10-01-2018, 19:03 Temat postu: Re: Podstepni konsultanci
tore napisał/a: | Mam jeszcze prosbe o sprawdzenie parametrów modemu. |
Parametry są w normie, nie trzeba nic regulować.
u563975 - 10-01-2018, 21:16
KOCUREK1970 napisał/a: | ogromny napisał/a: | Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz |
Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku. |
Widziałeś taki przypadek na własne oczy?
MrPepka - 10-01-2018, 21:17
u563975 napisał/a: | Widziałeś taki przypadek na własne oczy? |
A co? Sądzisz, że się tak nie da zrobić czy jak?
u563975 - 10-01-2018, 21:19
MrPepka napisał/a: | u563975 napisał/a: | Widziałeś taki przypadek na własne oczy? |
A co? Sądzisz, że się tak nie da zrobić czy jak? |
Mówiąc szczerze to tak myślę.
KOCUREK1970 - 10-01-2018, 21:24
u563975 napisał/a: | Widziałeś taki przypadek na własne oczy? |
A tak widziałem i to na własne oczy - to mój przypadek.
Monter przyjeżdżał 3 razy i dopiero za 3 razem miał to o co prosiłem i dopiero wtedy podpisałem umowę.
ayufanpl - 12-01-2018, 23:45
Ja miałem przypadek, że przyjechał monter, chyba jakiś był nieogarnięty / świeży. Zarzekał się, że na CISCO nie będzie 250, pokazałem mu, że jest i że chcę zostać przy CISCO. Napisaliśmy adnotację i poszło. Cisza od tego momentu
u563975 - 13-01-2018, 08:47
Jak oni mają płacone za każdy wymieniony modem to wiadomo, że będą ściemniać i udawać głupiego.
pugilares - 16-01-2018, 11:06
u563975 napisał/a: | KOCUREK1970 napisał/a: | ogromny napisał/a: | Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz |
Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku. |
Widziałeś taki przypadek na własne oczy? |
Np. ja jestem takim przypadkiem. Przyszedł technik z Technicolorem, powiedziałem że to urządzenie mi nie odpowiada i nie wyrażam zgody na jego montaż. Następnego dnia przyszedł z EPC3212.
|
|