Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów

kapcianka - 04-11-2017, 12:13
Temat postu: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów
Wczoraj zmieniłem pakiet i jestem posiadaczem horizona z nagrywarką.
Wczoraj było wszystko ok. Wyłączyłem na noc dekoder i dziś rano mam problem z niektórymy kanałami ( głównie te które można odbierać za pomocą naziemnej tv cyfrowej). Kanały TVP 1, TVP2, TVN,TV PULS, ATM nie można oglądać, bo albo kanał nie załapie albo obraz ciagle się zacina. O dziwo takie kanały jak Polsat, TVN 7 czy PULS 2 można bez problemu odbierać. Inne kanały które nie można odbierać w TV naziemnej bez problemu można ogladac.
Wszystkie kable dociśnięte. Najbliższy punkt UPC mam bardzo daleko i może ktoś z Was miał podobny problem.
Przed chwilą wystapił bład CS2000

Pozdrawiam

Pitrek - 04-11-2017, 16:40
Temat postu: Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów
Z programów, które podajesz ewidentnie widać, że problem dotyczy dolnych MUXów, czyli niskich częstotliwości sygnału UPC. Na nich właśnie są te programy z TV naziemnej. Zgłoś problem do UPC, bo trudno coś doradzić, oprócz resetu, szczególnie jeżeli kable sprawdziłeś.

Ze :arrow: strony UPC.
Komunikaty błędów na dekoderze Horizon
4. Błąd CS 2000, ....
 1. Sprawdź czy kabel antenowy jest prawidłowo podłączony do dekodera.
 2. Odłącz dekoder od zasilania na 30 sekund i uruchom go ponownie.
Jeśli powyższe czynności nie pomogą, skontaktuj się z nami przez :arrow: czat lub zadzwoń - 813 813 813 - i podaj kod błędu jaki pojawił się na telewizorze.

Konserwatysta - 04-11-2017, 22:24
Temat postu: pikseloza
Mam problem z kanałami Canal+, Canal+1 Canal+ film występuje "pikseloza". Był już raz technik ale nic się nie zmieniło. Niedawno przedłużyłem umowę, wziąłem horizona z nagrywarką i Compala. Poprzednio miałem horizona bez nagrywarki i takie problemy nie występowały. Jaka może być przyczyna?
kapcianka - 05-11-2017, 10:00
Temat postu: Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów
Sprawdziłem wszystko, przywróciłem ustawienia fabryczne, wyłaczyłem z pradu i nic.
Jutro przejde się do salonu UPC

Pitrek - 05-11-2017, 15:17
Temat postu: Re: UPC Horizon- problem z odbiorem kanałów
kapcianka napisał/a:
Jutro przejde się do salonu UPC
W salonie nic nie poradzą, co najwyżej przyjmą zgłoszenie usterki. Lepiej zgłoś na czacie lub telefonicznie.
KOCUREK1970 - 05-11-2017, 15:59

Konserwatysta napisał/a:
Jaka może być przyczyna?

Pisz reklamację - mają to naprawić.
A jaka przyczyna, Tobie nic po tym, bo ani sam naprawić nie możesz, ani innego sprzętu pod to nie podstawisz - wszystko musi/może zrobić tylko UPC.

Konserwatysta - 14-11-2017, 21:14

Trzeci raz przyjechał serwisant, wymienił dekoder na nowy. Narazie od piątku jest w miare dobrze. Zauważyłem tylko sekundową pikselozę na tvp info w sobotę i teraz na polsat sport Irlandia-Dania. Może ważne jest jaka jest ustawiona rozdzielczość? Dzisiaj też zauważyłem, że nie działała usługa replay tv ale już naprawili.
enrico2000 - 15-11-2017, 14:26

Jak miałem ten badziew przez miesiąc, to bawiłem się ustawieniami. Co zauważyłem, to to, że przy ustawieniach rozdzielczośći "z telewizora" jest kaszaknka, natomiast po zmianie na 1080p wszystko śmiga ładnie.
thepomarancza - 15-11-2017, 14:52

Myślałeś o zmianie dostawcy, aby sprawdzić różnicę?
Konserwatysta - 15-11-2017, 17:52

Przez dwa lata miałem horizona bez nagrywarki i nigdy nie miałem zakłóceń obrazu. Trzy tygodnie temu przedłużyłem umowę. Dzień po instalacji dekodera z nagrywarką padł internet, dostałem nowy dekoder. Internet działał ale słabo, zainstalowali mi Compala i po trzech dniach zauważyłem właśnie zakłócenia. W bloku jest Vectra ale z tego to nie chce korzystać bo miałem od nich internet, tragedia. Jest jeszcze netia i JMDI. Łącznie było trzech serwisantów. Pierwszy wymienił końcówkę od jakiegoś przewodu, i zmierzył sygnał, okazał się dobry. Za drugim razem było ich dwóch sprawdzali wszystkie przewody końcówki, wszystko jest dobrze. Trzeci wymienił dekoder. Od wymiany dekodera w piątek. Pikselozę zauważyłem przez chwile na tvp info w sobotę i na polsat sport wczoraj. Więcej kanałów przez dłuższy czas nie oglądałem. wczoraj się jeszcze okazało, ze nie działa replay tv ale od razu naprawili. Jak przychodzili serwisanci to zakłócenia w danej chwili nie występowały Zobaczymy czy jeszcze zakłócenia się pojawią.
MariuszHL - 17-11-2017, 11:47
Temat postu: Masz JMDI ...
i nie chcesz przetestować ich łącza razem z telewizją?
Miejscowi ISP jeszcze z doprowadzonym światłowodem to jest wyjątkowość w dobie takiej konkurencji.
Ja rozumiem ,że ludzie często przywiązują się do jednej firmy więc to ich prywatna sprawa ale patrząc na takich wybór już dawno pewnie miałbym przetestowane wszystkie łącza dostępne w moim mieszkaniu.
Ostatnimi czasy miałem za sobą trochę spotkań z rodziną i znajomymi więc wyobraź sobie każdy z nich ogląda telewizję z włączonymi funkcjami upłynniającymi obraz.
Gdy zadawałem pytanie jak oni mogą to oglądać bo wyglądało to jak "TEATR" zaś sami nie widzieli problemu.
Ludzie mając możliwość ustawień ale tego nie robią i często na takie problemy jak masz Ty też nie zwracają uwagi więc dla firm taki klient jak Ja na przykład to zmora bo nie dość ,że chcę płacić nawet 200złotych miesięcznie to mam wymagania:D
Nie to co klienci z pakietami i przepustowością łącza najniższą z możliwych (i chodzi mi o 10Mbits minimalnie) płacąc za wszystko 60złotych nie mają żadnych uwag:).

Konserwatysta - 05-12-2017, 21:53

Dzisiaj piąty raz byli u mnie serwisanci. Wymienili przewód idący z mieszkania do puszki na klatce. Oglądam mecz na canal+ Bayern- PSG i już dwa razy pojawiły drobne pikselozy. Tracę cierpliwość. Powiedzieli, że z ich strony to wszystko i więcej nie są w stanie nic zrobić. Co teraz mogę zrobić?
lexer - 27-12-2017, 09:05

Jaką najlepiej ustawić rozdzielczosc: z telewizora, 1080 i czy 1080 p?
W ustawieniach znalazłem parametry mocy jakość sygnału.
Jakość sygnału bardzo wysoka, moc w połowie wskaźnika dobra.
Czy to są poprawne parametry ?

GDA - 27-12-2017, 09:57

Ustaw oczywiście 1080p aby mieć najlepszej jakości obraz
parametry sygnału masz bardzo dobre i w ogóle się nimi nie sugeruj - to tylko zgrubne wskaźniki do niczego nie przydatne

Konserwatysta - 28-12-2017, 18:01

Ostatni serwisant stwierdził po obejrzeniu filmiku z zakłóceniami https://www.youtube.com/watch?v=ATA5k7uccKk, że to wina kabla hdmi. Od razu został wymieniony jeszcze przez technika. Niestety nic to nie dało. Najcześciej wystepuja takie zakłócenia https://www.youtube.com/watch?v=ufOLX8plhWg koło 4 i 10 sekundy. Na infolinii konsultanci mówią, że to wina tv, portu hdmi. Czy jak wejscie hdmi jest zepsute to w ogóle jest obraz w tv? Na drugim porcie hmdi po jakimś czasie też zauważyłem takie zakłócenia.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group