|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Telewizja UPC - Zmiana 3 usług na 1
Pitrek - 19-10-2017, 20:12
mistrzadrian napisał/a: | Jakieś rady? |
Eeeeee, tam.
Za dużo gdybania.
W kwietniu 2018 r. złożysz wypowiedzenie. Poczekasz na odzew ze strony UPC. Niestety trzeba się dobrze przygotować do negocjacji. Trzeba będzie twardo negocjować. Odrzucać wszystkie oferty, jak najwięcej mówić o konkurencji. W przypadku samego internetu jest dużo możliwości. Myślę, że w końcu się ugną, bo albo stracą klienta, albo zyskają 29 zł.
Kasia - 19-10-2017, 20:29
Pitrek, czyli się zgadzamy
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=192787#192787
Pitrek - 19-10-2017, 20:46
Kasiu, proszę bardzo uważaj na to Copy&Paste
Robin - 19-10-2017, 20:48
erwinsans napisał/a: | Obecnie za wszystko płacę 129,90 zł ( 10 zł upustu za problemy z nagrywarką ) |
Reklamację na problemy z nagrywaniem uwzględnili w przypadku którego dekodera - Horizon czy Mediabox (MR)? Te 10 zł rabatu będą naliczać bezterminowo co miesiąc, czy przez jakiś okres czasu?
Kasia - 19-10-2017, 20:52
W tej chwili mam włączony tryb pomocy zresztą GDA mnie uwielbia
Pitrek - 19-10-2017, 21:10
Kasia napisał/a: | zresztą GDA mnie uwielbia | No wiesz, jesteś "płeć piękna", mnie chyba nie trawi, bo któryś raz już daje temu wyraz.
Kasia - 19-10-2017, 21:26
Pitrek napisał/a: | mnie chyba nie trawi, bo któryś raz już daje temu wyraz. |
Echh...
edit
.. "kto się lubi, ten się czubi"
erwinsans - 20-10-2017, 07:57
[quote="Robin"] erwinsans napisał/a: |
Reklamację na problemy z nagrywaniem uwzględnili w przypadku którego dekodera - Horizon czy Mediabox (MR)? Te 10 zł rabatu będą naliczać bezterminowo co miesiąc, czy przez jakiś okres czasu? |
Tylko Horizon bo tam są problemy na tym dekoderze na Mediabox wszystko działa ok.
Robin - 20-10-2017, 10:27
A na Mediaboxach rozwiązali już problem z dzieleniem nagrań, gdy nagrywamy coś i wyłączymy dekoder do stand-by?
KOCUREK1970 - 22-10-2017, 19:49
Robin,
Już dawno - uznali, że problemu nie ma
3er - 24-10-2017, 08:51
Da sie zmienic. Zadzwonilem z prosba o wypowiedzenie uslug TV i TEL. Przelaczono mnie do DUK i wyjasnilem, ze nie jestem chetny na dalsza wspolprace, ale w dobrej cenie polaczenie z Internetem zatrzymam. Skonczylo sie na zmianie ceny na identyczna jak w promocji dla nowego klienta z 24 miesiacami umowy.
Kasia - 24-10-2017, 09:10
3er,
A Ty też jak autor wątku byłeś na zobowiązaniu? bo autor ma 7 miesięcy zobowiązania jeszcze...
..i jakie usługi dokładnie i ile za TV+Internet +Telefon płaciłeś wcześniej, a ile obecnie placisz za sam internet i jaką prędkość ?
3er - 25-10-2017, 12:22
Ale autor watku chce zmienic umowe po okresie zobowiazania. Tak wiec ja bedac poza okresem umowy zmienilem pakiet Select TV + 250 mb + telefon w cenie 125 PLN na internet 500 mb w cenie 80 PLN.
Wczesniej na sile 2 razy probowano mnie przedluzyc na Internet + TV lub 3 uslugi w cenach od 129 do 139 PLN. Bylem gotowy placic 115 za Select TV+500+telefon. Brak zgody z UPC oznaczal wypowiedzenie uslug i zmiane na 1 usluge z okresem 24 miesiace zobowiazania. Nie walczylem o krotszy, gdyz dali darmowa wymiane, IPv4 z zalozenia oraz cene nizsza o 5 zl niz na 18 miesiecy.
Kasia - 25-10-2017, 14:13
No to gratuluję.
Autor wątku będzie miał jednak ciężej, bo chce zejść z ceny 134 zł, na 29 zł...
piomark - 25-10-2017, 21:56
Witam.
Podepnę się do tematu. Mam trzy usługi:
Telewizja: Pakiet Select Extra HD z nagrywarka z upgradem do max
Internet: Fiber Power 60 Mbps
telefon: Minuty do wszystkich 60.
Za całość płacę od tego miesiąca 102,60 PLN (wcześniej 93 PLN).
Ze względu, iż toya od 1 grudnia uruchamia internet 600 Mbps / 50 Mbps a zgodnie z informacją uzyskaną w bok UPC nie ma szans na 500mbit w Pabianicach przenoszę się do TOYI.
W UPC chcę zachować samą telewizję
Skoro jestem już poza okresem zobowiązania to co w takim przypadku mogę ugrać. Jakieś rady?
Z góry dzięki za pomoc.
|
|