Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Zostać z FP250 (Cisco 3208) czy przejść na FP500 (Compal)?

Astral699 - 04-09-2017, 22:23

Kilka ms różnicy, co to jest. Dla zwykłego człowieka (nie gracza) to żadna różnica...
Maciej - 04-09-2017, 22:55

Astral699 napisał/a:
Kilka ms różnicy, co to jest. Dla zwykłego człowieka (nie gracza) to żadna różnica...


A jednak. :)

brtk - 05-09-2017, 06:21

Tu nie chodzi o kilka ms roznicy tylko o stabilnosc tego pingu, wolalbym miec rowne 17-18ms niz skaczace 12-20 i nieraz do ponad 50ms jak nie i wiecej.
fire - 06-09-2017, 13:33

Słyszałem, że problem z puma6 został już w UPC rozwiązany. Czy mógłby ktoś to potwierdzić?
brtk - 06-09-2017, 14:09

Nie było żadnej aktualizacji nowej, więc raczej nie :) Od kogo to słyszałeś?
Astral699 - 06-09-2017, 14:20

Mogła być dziś w nocy aktualizacja.
Np Connect Boxy ją miały, czego efektem było totalnie spieprzenie softu w modemie.
Z ipv4 zrobiło sie ipv6, nie dało sie portów przekierować itp kwiatki. Dopiero tel do UPC pomógł i przywrócili starszy soft.

brtk - 06-09-2017, 14:23

U mnie nic nie było. Jest osoba co dostała aktualizację, gdzie zniknął jej tryb modemu (tj. właczyli ipv6) i może zrobić test puma6?
fire - 06-09-2017, 14:58

Słyszałem od ludzi pracujących w UPC, że faktycznie taki problem diagnozowali i już jakiś czas temu został on usunięty (2-3 miesiące temu). Ciekawi mnie, czy faktycznie już go nie ma, czy po prostu ludzie przestali zgłaszać.
brtk - 06-09-2017, 18:07

Ci co mieli zgłosić to zgłosili, teraz czekamy na aktualizację.
Maciej - 06-09-2017, 19:08

fire napisał/a:
Słyszałem od ludzi pracujących w UPC, że faktycznie taki problem diagnozowali i już jakiś czas temu został on usunięty (2-3 miesiące temu). Ciekawi mnie, czy faktycznie już go nie ma, czy po prostu ludzie przestali zgłaszać.


Jeśli to nie byli jacyś Twoim znajomi, tylko support UPC, to możesz takie informacje włożyć między bajki. Twierdzą, że problem jest rozwiązany, że problem jest rozwiązywany, że problem będzie rozwiązany - zależnie od dnia i człowieka na jakiego trafisz. ;)

KOCUREK1970 - 06-09-2017, 23:01

Astral699 napisał/a:
Mogła być dziś w nocy aktualizacja.

Np Connect Boxy ją miały, czego efektem było totalnie spieprzenie softu w modemie.

Z ipv4 zrobiło sie ipv6, nie dało sie portów przekierować itp kwiatki

Mam rzeczony ConnectBox w opcji modemu (już prawie nieprzerwanie rok działa jako modem) i u mnie NIGDY UPC nawet nie próbowało instalacji innego softu z wyciętym trybem modemu.
Za to otrzymałem poprzednią poprawkę softu z pingiem i tu Compal pobrał softa, ale tryb modemu pozostał do dziś dnia.

MrPepka - 06-09-2017, 23:06

KOCUREK1970 napisał/a:
Mam rzeczony ConnectBox w opcji modemu (już prawie nieprzerwanie rok działa jako modem) i u mnie NIGDY UPC nawet nie próbowało instalacji innego softu z wyciętym trybem modemu.

U mnie tak samo. Minie miesiąc odkąd mam connectboxa (od początku w trybie modemu) i też nie było prób instalacji softu bez trybu modemu. I odpukać nie ma takiego softu jeszcze u mnie.

pawelb - 06-09-2017, 23:22

Panowie, pewną rzecz techniczną wam wyjasnie, brak trybu bridge czy tez IPv6 nie musi byc zwiazany ze zmiana softu na modemie, taka konfiguracje uzyskuje sie poprzez odpowiednio przygotowany plik konfiguracyjny dla modemu, soft moze byc ten sam a ustawienia modemu kompletnie inne! :)
MrPepka - 06-09-2017, 23:55

pawelb napisał/a:
taka konfiguracje uzyskuje sie poprzez odpowiednio przygotowany plik konfiguracyjny dla modemu

Zgadza się. Określenie "soft" raczej jest u mnie skrótem myślowym.

KOCUREK1970 - 07-09-2017, 00:01

pawelb napisał/a:
soft moze byc ten sam a ustawienia modemu kompletnie inne

To dlaczego ze zmianą softu zmieniają też tryb pracy Compala?
Być może "mnie" gdzieś zaznaczyli - "ten pan sobie życzy tryb modemu" :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group