Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Problemy w działaniu Internetu - Connect box brak możliwości połączenia vpn

mat89 - 29-08-2017, 20:51
Temat postu: Connect box brak możliwości połączenia vpn
Mam dziś problem z połączeniem do serwera vpn pptp. Porostu nie chce się połączyć. Przez internet z komórki działa. Była jakaś aktualizacja routera bo parę dni temu działało. Czy ktoś ma podobny problem?
MrPepka - 29-08-2017, 20:54

To jest serwer który sam stworzyłeś czy jakiś zewnętrzny? Używasz swojego routera czy tylko connectboxa? Podaj więcej danych.
mat89 - 29-08-2017, 20:59

Zewnętrzny pptp. Profile już mam dawno ustawione i działało. Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji. Może przez to. Używam tylko connect boxa narazie nie mam swojego.
MrPepka - 29-08-2017, 21:00

mat89 napisał/a:
Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji.

Nie mogłeś od razu napisać? Napisz do ich chatu w Moje UPC żeby ci zmienili na ipv4.

mat89 - 29-08-2017, 21:23

Dopiero teraz zauważyłem. No nic napisze zobaczymy co dalej zrobią. Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało.
Pitrek - 29-08-2017, 21:26

mat89 napisał/a:
Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało.
Dokładnie przez to, nie masz już przekierowania portów. Zadzwoń do UPC, jak będzie chętny konsultant, to zrobi od ręki IPv4.
mat89 - 29-08-2017, 21:36

Czy mi się wydaję czy tez znikła opcja pracy modemu jako bridge. Fakt nie korzystałem z tego ale fajnie że taka opcja była .
Edit :
Znalazłem temat Compal CH7465LG i piszą że trzeba pisać do UPC i wróci tryb bridge

Pitrek - 29-08-2017, 21:43

Brak trybu Bridge, to też efekt włączenia IPv6.
Zadzwoń do UPC, może jak się uda to wyłączą od ręki IPv6.

mat89 napisał/a:
Znalazłem temat Compal CH7465LG
Nooooo, na temat :arrow: IPv6 to już dużo napisano.
biorek - 30-08-2017, 06:43

U mnie również wczoraj pojawiło się IPv6. Rozmowa na czacie z konsultantem, wgrał konfig z IPv4 od ręki.
Jedyny minus, że Compal długo nie wstawał po restarcie. Odczekałem 15-20 min, modem nie mógł się zalogować. Zrestartowałem go prądowo i załapał.

bezimienny - 17-09-2017, 04:00

Wczoraj podpisalem umowe (uslugi w tym samym miejscu co wczesniej, inny abonent i pakiet uslug) i internet siadl praktycznie, z tego co zauwazylem, google i jej uslugi dzialaj, youtube tez, a reszta lezala. Podpinam kabel prosto do modemu, robie twardy reset, flushdns/release/renew, reczne dns, ipy i inne pierdoly i patrze na status polaczenia - ipv4 bez internetu, ipv6 ma internet. Czyli padlem ofiara 'dobrej zmiany' upc. Co zabawnie, prosilem konsultanta o ipv4, widze ze jej przelecialo przez drugie ucho. Nie sadzilem, ze ipv6 jest takie tragiczne. Czy support pracuje w weekendy?
kipo88 - 25-10-2017, 12:37

Zgodność ze standardami : DOCSIS 3.0
Wersja sprzętu : 4.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

To jest ta najnowsza aktualizacja ? tez wszedzie mam iPv6 i dość często ostatnimi czasy mam zrywania połączeń, duze lagi w grach pingi, ładowanie youtuba... czy to przez te zmiany ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group