|
Forum MediaSwiat Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie. |
|
Problemy w działaniu Internetu - Connect box brak możliwości połączenia vpn
mat89 - 29-08-2017, 20:51 Temat postu: Connect box brak możliwości połączenia vpn Mam dziś problem z połączeniem do serwera vpn pptp. Porostu nie chce się połączyć. Przez internet z komórki działa. Była jakaś aktualizacja routera bo parę dni temu działało. Czy ktoś ma podobny problem?
MrPepka - 29-08-2017, 20:54
To jest serwer który sam stworzyłeś czy jakiś zewnętrzny? Używasz swojego routera czy tylko connectboxa? Podaj więcej danych.
mat89 - 29-08-2017, 20:59
Zewnętrzny pptp. Profile już mam dawno ustawione i działało. Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji. Może przez to. Używam tylko connect boxa narazie nie mam swojego.
MrPepka - 29-08-2017, 21:00
mat89 napisał/a: | Zauważyłem że router ma teraz adresacje ipv6 po aktualizacji. |
Nie mogłeś od razu napisać? Napisz do ich chatu w Moje UPC żeby ci zmienili na ipv4.
mat89 - 29-08-2017, 21:23
Dopiero teraz zauważyłem. No nic napisze zobaczymy co dalej zrobią. Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało.
Pitrek - 29-08-2017, 21:26
mat89 napisał/a: | Wydaje mi się że przez to jest problem bo parę dni temu działało. | Dokładnie przez to, nie masz już przekierowania portów. Zadzwoń do UPC, jak będzie chętny konsultant, to zrobi od ręki IPv4.
mat89 - 29-08-2017, 21:36
Czy mi się wydaję czy tez znikła opcja pracy modemu jako bridge. Fakt nie korzystałem z tego ale fajnie że taka opcja była .
Edit :
Znalazłem temat Compal CH7465LG i piszą że trzeba pisać do UPC i wróci tryb bridge
Pitrek - 29-08-2017, 21:43
Brak trybu Bridge, to też efekt włączenia IPv6.
Zadzwoń do UPC, może jak się uda to wyłączą od ręki IPv6.
mat89 napisał/a: | Znalazłem temat Compal CH7465LG | Nooooo, na temat IPv6 to już dużo napisano.
biorek - 30-08-2017, 06:43
U mnie również wczoraj pojawiło się IPv6. Rozmowa na czacie z konsultantem, wgrał konfig z IPv4 od ręki.
Jedyny minus, że Compal długo nie wstawał po restarcie. Odczekałem 15-20 min, modem nie mógł się zalogować. Zrestartowałem go prądowo i załapał.
bezimienny - 17-09-2017, 04:00
Wczoraj podpisalem umowe (uslugi w tym samym miejscu co wczesniej, inny abonent i pakiet uslug) i internet siadl praktycznie, z tego co zauwazylem, google i jej uslugi dzialaj, youtube tez, a reszta lezala. Podpinam kabel prosto do modemu, robie twardy reset, flushdns/release/renew, reczne dns, ipy i inne pierdoly i patrze na status polaczenia - ipv4 bez internetu, ipv6 ma internet. Czyli padlem ofiara 'dobrej zmiany' upc. Co zabawnie, prosilem konsultanta o ipv4, widze ze jej przelecialo przez drugie ucho. Nie sadzilem, ze ipv6 jest takie tragiczne. Czy support pracuje w weekendy?
kipo88 - 25-10-2017, 12:37
Zgodność ze standardami : DOCSIS 3.0
Wersja sprzętu : 4.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
To jest ta najnowsza aktualizacja ? tez wszedzie mam iPv6 i dość często ostatnimi czasy mam zrywania połączeń, duze lagi w grach pingi, ładowanie youtuba... czy to przez te zmiany ?
|
|