Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Telewizja UPC - Horizon Go - brak odtwarzania

Pitrek - 21-11-2017, 17:48

Pitrek napisał/a:
Ja ze względu na wtyczki: Java, Flash, Silverlight, Adobe Acrobat jadę cały czas na :arrow: Firefoxie w wersji ESR (Extended Support Release). W tej chwili aktualna wersja to :arrow: 52.5.0.

No i dopadło Firefoxa na Androidzie, od wersji 56 nie ma obsługi Adobe Flasha :arrow: Android'owego. Ostatnia wersja Firefoxa na Androida z obsługą Flasha to :arrow: 55.0.2, właśnie przywróciłem sobie tę wersję na telefonie. Oczywiście jak ktoś nie potrzebuje Flasha w telefonie to nie ma czym się przejmować.

Rostoff - 17-12-2017, 15:22

Czy na abonamencie Select Extra HD nie mam już możliwości odbioru kanałów TV w Horizon Go bo nie mogę nic oglądać ?
Sprawdzałem na chrome/edge/firefiox

Pitrek - 17-12-2017, 15:35

Rostoff napisał/a:
Czy na abonamencie Select Extra HD nie mam już możliwości odbioru kanałów TV w Horizon Go
Jeżeli masz ją wykupioną jako usługę dodatkową to działa.
Rostoff - 17-12-2017, 15:42

Nie mam :) wcześniej miałem max i działało myślałem ze przy select tez jest gratis ale widać bylem/jestem w błędzie
Pitrek - 24-03-2018, 14:06

Wklejam dodatkowo tutaj, bo :arrow: tam i tak nikt tego nie zauważy.

Informacja o dostępie do usługi Horizon Go dla Abonentów czasowo przebywających w innych państwach członkowskich EOG od 1 kwietnia 2018 r.

Szanowni Państwo,

w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści, od 1 kwietnia 2018 r. UPC umożliwi dostęp do usługi Horizon Go Abonentom czasowo przebywającym w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Jednocześnie z dniem 1 kwietnia 2018 r. zmianie ulegają postanowienia Regulaminu świadczenia usługi Horizon Go. Informujemy również, że pozostałe warunki dostępu do usługi, w tym wysokość Państwa opłat miesięcznych, nie ulegną zmianie.

Zmieniony Regulamin znajduje się :arrow: tutaj.


Za regulaminem:
Czasowy dostęp do Usługi poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie obejmuje Treści, z których korzystanie ograniczone jest wyłącznie do Lokalu lub sieci Internet UPC, zgodnie z ust. 3 poniżej. Poziom jakości czasowego dostępu do Usługi w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego może różnić się od poziomu jakości dostępnego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

telsat - 24-03-2018, 17:10

Czyli co, od kwietnia będzie można swobodnie oglądać kanały tv za granicą bez konieczności uruchamiania polskiego VPN? Wg regulaminu tylko jakość może być słabsza, ale wszystkie kanały działające bez internetu od UPC powinny śmigać, dobrze rozumiem?
Pitrek - 24-03-2018, 17:45

telsat napisał/a:
... wszystkie kanały działające bez internetu od UPC powinny śmigać, dobrze rozumiem?
Dokładnie, tak. Te :arrow: "poza domem".

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group