Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Darmowe podwojenie prędkości internetu.

Atlas334 - 26-07-2017, 14:29

Kasia napisał/a:
@Atlas334

..czyli na tym polega "wybór" jwg UPC- albo klient na bezterminowce zgodzi się na podwyższenie opłaty i jednoczesne zwiększenie prędkości netu, albo otrzyma "karną" podwyżkę z OWU. Jak natomiast nie godzi się na żadną z powyższych opcji to pozostaje mu złożenie wypowiedzenia.


To z karną podwyższą to jedynie moje spekulacje. Żadnych informacji na ten temat nie dostałem.

Kasia - 26-07-2017, 14:40

Twoje spekulacje, a moje domysły- uzasadnione bo jak UPC ma "zachęcić" klienta na bezterminówce do podpisania umowy terminowej? Podwyżką :mrgreen:
Oczywiście są delikatni, "zachęcają" jednych użytkowników netu do zwiększenia (nie będących już w ofercie) prędkości z 10 i 30 Mbs, a innym za niewielką opłatą również oferują podniesienie netu....no a gdy klient nie chce skorzystać z propozycji dostanie podwyżkę z OWU i tyle.

Wielu klientów nie chcących zawierać terminowej umowy zgodzi się na podwyższenie netu za niewielką opłatą, bo dla nich to lepsze rozwiązanie niż podwyżka z OWU bez podniesienia prędkości netu.

MrPepka - 26-07-2017, 14:57

januszmk napisał/a:
no to mają, przestanie wspierania starego standardu. nie widze tutaj problemu w swiadczeniu dalej 10 i 30 mbps.

Nie do wszystkich modemów są konfigi pod FP10 czy FP30, a UPC nie będzie się bawiło w tworzenie takich konfigów do nowych modemów. Stąd to przyspieszenie.

KOCUREK1970 - 26-07-2017, 15:08

MrPepka napisał/a:
Stąd to przyspieszenie.

Bardziej upatruję tu zabieg marketingowy - inni świadczą 900 Mb (ale nie dla wszystkich) to UPC będzie miało co najmniej 100 Mb u wszystkich.
10 tys klientów z opcją 900 Mb wygląda marketingowo gorzej (i dla inwestorów) niż 3 MLN klientów z opcją ALL 100 Mb :mrgreen:

GDA - 26-07-2017, 15:29

KOCUREK1970 napisał/a:
Bardziej upatruję tu zabieg marketingowy

ależ oczywiście,
to samo dotyczy analoga - po takiej kastracji ludzie zaczną migrować do cyfrówki - a wówczas wzrost abonentów telewizji cyfrowej będzie ogromny w raporcie kwartalnym

MrPepka - 26-07-2017, 15:30

To się nazywa postęp. A ten jest nieunikniony.
Atlas334 - 26-07-2017, 15:49

Ja wysłałem wypowiedzenie i zobaczę co mi zaproponują.
Pitrek - mnie zachęcił 120 Mb/s za 39zł i 250Mb/s za 49zł.

KOCUREK1970 - 26-07-2017, 15:51

Cytat:
To się nazywa postęp.

Tu nie o postęp idzie, tylko materiały dla potencjalnych inwestorów i marketingowców w przygotowywaniu kolejnych słoików z miodem...
GDA napisał/a:
to samo dotyczy analoga - po takiej kastracji ludzie zaczną migrować do cyfrówki

U mnie nic nie "wykastrowali" a wręcz poprawili, mam wrażenie, że analog to obraz jak z dekodera i jeszcze audio stereo nicam.

MrPepka - 26-07-2017, 16:04

KOCUREK1970 napisał/a:
Tu nie o postęp idzie, tylko materiały dla potencjalnych inwestorów i marketingowców w przygotowywaniu kolejnych słoików z miodem...

Ale tych dwóch prędkości (FP10 i FP30) już nie sprzedają więc potencjalni inwestorzy i marketingowcy nie muszą się wysilać.

Atlas334 - 26-07-2017, 16:19

MrPepka napisał/a:
KOCUREK1970 napisał/a:
Tu nie o postęp idzie, tylko materiały dla potencjalnych inwestorów i marketingowców w przygotowywaniu kolejnych słoików z miodem...

Ale tych dwóch prędkości (FP10 i FP30) już nie sprzedają więc potencjalni inwestorzy i marketingowcy nie muszą się wysilać.


Śmiem się nie zgodzić.
Powiedziałbym nawet, że duża ilość klientów posiadających jeszcze FP10 i FP30 wskazuje na porażkę i nieefektywność działu marketingowego.

MrPepka - 26-07-2017, 16:31

Atlas334 napisał/a:
Powiedziałbym nawet, że duża ilość klientów posiadających jeszcze FP10 i FP30 wskazuje na porażkę i nieefektywność działu marketingowego.

Ale nie sprzedają tych dwóch prędkości nowym klientom, a tym starym ją zabierają.

Atlas334 - 26-07-2017, 16:35

MrPepka napisał/a:
Atlas334 napisał/a:
Powiedziałbym nawet, że duża ilość klientów posiadających jeszcze FP10 i FP30 wskazuje na porażkę i nieefektywność działu marketingowego.

Ale nie sprzedają tych dwóch prędkości nowym klientom, a tym starym ją zabierają.


Zabrać i stracić klienta jest łatwo.
Chodzi o to by przekonać go do przejścia na nową ofertę i najlepiej zapłacenia trochę więcej.

MrPepka - 26-07-2017, 16:37

Atlas334 napisał/a:
Zabrać i stracić klienta jest łatwo.

Ale ile klientów stracą po takim przyspieszeniu? 5%?

Kasia - 26-07-2017, 17:11

po przyspieszeniu nie, pytanie ilu klientów -na umowach bezterminowych -stracą po podwyżce.
Darth Vader - 26-07-2017, 17:18

Zabawa w prędkości 30, 60 ,120 itp. :)
W UPC w Rumunii np fajna i prosta oferta 150, 300 i 500.

https://www.upc.ro/internet/abonamente/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group