Forum MediaSwiat
Niezależny wortal informacyjny MediaŚwiat - wszystko o usługach dostępu do Internetu, telewizji, telefonie.

Internet UPC - Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.

pawelb - 20-03-2018, 14:43

KOCUREK1970 napisał/a:
Cytat:
Ja mam alternatywę w postaci światła od Orange

Wchodzisz w ten internet dla graczy co go tak Mariuszek tu zachwala :twisted:

Co do reszty - to tu GDA muszę z tym jego nieśmiertelnym "nie pasuje, portfelem decyduj i zmień operatora" przyznać Mu rację.


Gdybyscie mieli sugerowac sie tylko peeringiem IP to z najwiekszych operatorow routing najlepiej wyglada w Vectrze...ale trzeba u nich brac zwykły modem albo przestawiac modemo-router w tryb modemu bo Vectra praktycznie nie daje dostepu do strony konfiguracyjnej modemu (poza haslem do wifi), no i z tego co sie zorientowalem, Vectra nie daje modemow z chipsetem Puma tylko wszystko ma na Broadcomie

brtk - 23-03-2018, 09:47

Ja na razie mam problem dowiedzieć się co z moim monitoringiem łącza i z czego wynikają restarty po 5 rano, bo nikt nie odpisuje PW ani na posty.. Widzę, że "boom" z otwarcia społeczności minął i teraz coraz trudniej będzie się coś dowiedzieć.
Sebaa91 - 23-03-2018, 15:14

Pewnie spodziewali się pochwał albo banalnych pytań a pojawiło się dużo krytyki, okazało się, że ludzie czegoś chcą i mają wymagania.
sony77 - 23-03-2018, 18:38

I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ?
MrPepka - 23-03-2018, 19:33

Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz.
Sebaa91 - 23-03-2018, 19:48

MrPepka napisał/a:
Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz.
Ciekawe jak to się ma do jednego z postów na forum UPC gdzie pewien użytkownik mówi, że zrobili mu downgrade softu.
KOCUREK1970 - 23-03-2018, 19:49

sony77 napisał/a:
I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ?

Tu masz stanowisko UPC (ich pytaj):
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/10413#M1031
"Wszyscy dostaną nowy soft. Nie ma żadnego określonego czasu, w którym to nastąpi. Jak odpowiednie osoby uznają to za stosowne, to następna partia (nie wiem jak duża) otrzyma nowe oprogramowanie. Finalnie (jak zawsze) najnowsza wersja softu, trafi do wszystkich klientów Connext Boxa.

Nie podam Wam żadnego terminu bo go nie znam."

brtk - 23-03-2018, 22:19

Też dostałem stare oprogramowanie..

23-03-2018 15:29:27 notice SW download Successful - Via NMS
23-03-2018 15:25:23 notice SW Download INIT - Via NMS

MrPepka - 24-03-2018, 02:03

Nowe info:
Prawdopodobnie u wszystkich testujących przywrócili soft do wersji 23-4 (sprzed listopada 2017). U mnie już to zrobili.

sony77 - 24-03-2018, 10:09

Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie
Opiu - 24-03-2018, 11:03

sony77 napisał/a:
Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie

Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną :D

pawelb - 24-03-2018, 11:19

Opiu napisał/a:
sony77 napisał/a:
Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie

Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną :D


No taka uroda podpisywania umow w promocjach..zazwyczaj terminowych...male kablowki sa pod tym wzgledem bardziej elastyczne..okres wypowiedzenia najczesciej miesiac :P
Swoja droga zastanawia fakt roolbacku firmware...bez zadnej informacji na oficjalnym forum UPC
prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku dlatego pewnie pojawi się kolejna wersja

KOCUREK1970 - 24-03-2018, 16:48

Opiu napisał/a:
Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną

Chyba, że ponad wszelką wątpliwość namacalnie udowodnisz operatorowi, że rezygnujesz z jego usług z jego winy.
Niestety, nie ma na to żadnego przepisu, nie chroni naszych interesów żadna ustawa czy rozporządzenie - operator może nas zniszczyć a my mamy prawo tylko płacić. Podpisujesz umowę i po upływie 14 dni nic praktycznie oprócz reklamacji nie możesz zrobić...

pawelb napisał/a:
prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku

To co na oficjalnym forum ludzie piszą, może być promilem tego co się dzieje w call center - ludzie pewnie mięsem rzucają, że hej.
Resety, niestabilność, pingi up/down - też coś czuję, że nowy soft już jest "zamówiony".

brtk - 24-03-2018, 20:05

Nowy soft mogą sobie zamawiać i 20 razy, nie rozwiąże to problemu puma6. Tylko i wyłącznie nowy sprzęt.
KOCUREK1970 - 25-03-2018, 06:52

brtk,
Oczywista oczywistość - ale widać tylko dla nas :sad:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group